|

شیک ترین مدل قابلمه آشپزخونه / اگه یه خانوم شاد امروزی هستی قابلمه معمولی رو بریز دور

قابلمه ها انواع بسیار مختلفی دارند که خب در اینجا میخوام با طرح های فانتزی و شیک جدید آشنا بشیم و یه تنوع جذاب به فضای آشپزخونه مون ببخشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اغلب خانوما رو وسایل خونشون خیلی حساس هستن. البته که بهتره بگیم رو وسایل ریز و درشت آشپزخونه خونشون خیلی خیلی حساسیت دارند چرا که این فضا در اکثر خونه ها بیشتر در اختیار خانم خونه قرار داره و به همین دلیل یه جورای قلمرو شخصی شون به حساب میاد. از دست عناصر خیلی مورد استفاده تو هر خونه ای قابلمه هستش چرا که خب افراد اون خونه و خونواده میخوان غذا بخورن دیگه. از سوی هم چون قابلمه ها درست به مانند دیگر لوازم انواع بسیار مختلفی داره، خب طبق سلیقه ای که خانوم خونه داره انتخاب میشه. جالبه که قابلمه یه وسیله کاملا کاربردی هستش و اصلا ذره ای جنبه تزییناتی نداره، اما بسیاری از افراد از نظر قیافه ای هم این عنصر رو میسنجن و دلشون میخواد تا خوشگل باشه، به هر حال خانومه دیگه. همین میشه که بسیاری از تولید کنندگان میان و نمونه های متنوع و جذابی از قابلمه رو میسازن و روانه بازار می کنند. قطعا شما هم مدل های قابلمه چدنی به رنگ صورتی و یا دیگر رنگ های شارپ رو دیده اید، اما احتمالا قابلمه ای که روش طرح های فانتزی داشته باشه رو ندیده باشید. در حالی که این نمونه از قابلمه ها جذابیت واقعا جالب توجهی دارند و میتونن مناسب افرادی که روحیه و سلیقه خاص دارند باشند. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با این قابلمه ها آشنا بشیم. 

قابلمه طرح دار فانتزی

قابلمه های گول زننده

این سبک از قابلمه های طرح دار فانتزی ترند از اون دتس وسایل جذابی هستش که هرکسی با دیدنش نمیتونه جلوی خودش رو بگیره و نخرتش! در واقع این سبک از قابلمه ها نه تنها یه حس خوبی برای آشپزی میدن، بلکه فضای آشپزخونه رو هم خوشگل میکنن. اونچه که مشخصه اینه که طراحی زیبا و کارایی بالای این قابلمه ها باعث شده تا خیلی محبوب بشن. کافیه تا اونها رو خریده و در آشپزخونه قرار دهید، اونوقته که هر بار با دیدنشون ترغیب به آشپزی خواهید شد چرا که شما دارین یه اثر هنری رو نگاه می کنید.

قابلمه طرح دار فانتزی

قابلمه طرح دار فانتزی

قابلمه طرح دار فانتزی

قابلمه طرح دار متنوع و بسیار کاربردی

آشپزی چیزیه که برای خیلی از خانوم ها سخت و زورکیه. شنیدین میگن هر موقع از باشگاه رفتن خسته شده کافیه تا یه ست لباس ورزشی جدید بخری! قابلمه های طرح دار هم به همین شکل هستن و اگر خسته از آشپزی هستید، کافیه تا به حال و هوای آشپزخونه تون یه تنوع بدید و از قابلمه های طرح دار استقبال کنید. احتمالا دلتون برای اشپزی تنگ میشه و برمیگردید سر وقتش. این ظروف به شکلی طراحی شدن که هم سبک هستن و هم میتونن دما و حرارت رو به شکل یکنواخت پخش کنند. پس هم خوشگلن و هم پخت غذا رو براتون آسون میکنن.

قابلمه طرح دار فانتزی

قابلمه طرح دار فانتزی

با داشتن قابلمه فانتزی به دنیای دیگر سفر کنید

اگر شما بانویی شیفته طرح های فانتزی و گوگولی هستید، انتخاب این این قابلمه ها میتونه واستون خیلی عالی باشه. چرا که این قابلمه ها با طرح و الگوهای متنوعی همچون گلدار و یا اشکال خاص تولید و عرضه می شوند. حتی یکسری از اون ها دارای درب های جالبی هستند که وقتی اونها رو باز می کنید، انگاری پا به یه دنیای دیگه گذاشته اید. در واقع این ویژگی ها هستش که این قابلمه رو منحصر به فرد کرده است و احساس خاص بودن رو هم به شما القا میکنه.

قابلمه طرح دار فانتزی

ست سازی قابلمه طرحدار با آشپزخونه

از دیگر خصوصیات این سبک قابلمه ها اینه که خب برخی از افراد هستند که دلشون میخواد تا فضای منزلی رنگارنگ و ماکسیمال طور داشته باشند. خب در این صورت بی شک قابلمه های چدنی تیره رنگ جایی در آشپزخونه رنگی نداره و بهترین کار استفاده از این سبک قابلمه ها هستش. شما میتونید اینجوری خیلی راحت قابلمه ها رو با دیگر لوازم ست کنید و هماهنگ سازی رو داشته باشید.

قابلمه طرح دار فانتزی

قابلمه طرح دار فانتزی

کیفیت جالب توجه قابلمه طرح دار

نکته جالب توجه این مدل از قابلمه ها کیفیت بالایی هستش که دارند و اگر بر این فکر هستید که جنس کاغذی و بسوزی دارند، خب سخت در اشتباهید. شما میتونی به راحتی درست مثل دیگر قابلمه های با کیفیت مدت طولانی از این قابلمه ها استفاده کرده و اگر هم دلتون خواست حتی اونها رو هدیه دهید. تازه عروس ها و یا خانوم هایی که وسایل فانتزی رو دوست دارند کم نیستن و شما با دادن چنین هدیه ای اونها رو خوشحال و ذوق زده خواهید کرد.

قابلمه طرح دار فانتزی

لذت چند برابری آشپزی با قابلمه ترند فانتزی

در آخر هم باید بگیم که اگر به دنبال یه تنوع خوشگل و خوشرنگ در آشپزخونه هستید، که در عین حال از کیفیت بالایی هم برخوردار باشه، بهتره که از این سبک قابلمه های فانتزی ترند استفاده کرده و روحیه خودتون و آشپزخونتون رو جلا ببخشید. با این قابلمه ها لذت آشپزی چند برابر خواهد شد و در عین حال میتونه فضای خونه رو زیباتر کنه.

قابلمه طرح دار فانتزی

قابلمه طرح دار فانتزی

قابلمه طرح دار فانتزی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها