|

شلوارهایی که برا پاییز 1403 خیلی ترند شدن / دیگه وقت بگ نیس که باهاش خیابونو جارو کنی

در این مقاله در خصوص شلوارهایی که برای پاییز 1403 ترند شدن صحبت کردیم و چندتاشون رو که میتونید باهاشون استایل های ناب بزنید رو معرفی کردیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در دنیایی داریم زندگی میکنیم که شیک و پیک بودن میتونه خیلی از کارهامون رو جلو بندازه چرا که شما چه بخواهید و چه نخواهید تیپ و استایل براتون احترام میخره مثلا شما اگر با یه لباس چروک یا ساده و ارزون برید که ماشین بخرید شاید اونی که توی نمایشگاه هست اونقدرا که باید و شاید تحویلتون نگیره ولی در مقابل برای این کار با یه لباس تر و تمیز و شیک که خط اتوش هندونه رو قاچ میکنه برید یه جوری بهتون احترام میذارن که خودتون هم کیف میکنید پس حواستون باشه که برای مقبول بودن در اجتماع برای زدن استایل شیک نهایت تلاش خودتون رو کنید و روش های مختلف رو برای این منظور تست کنید تا بالاخره استایل شخصی و زیبایی که لایقتون هست رو برای خودتون بسازید.

مثلا یکی از موضوعاتی که برای زدن تیپ خوب باید حواستون بهش باشه اینه که با توجه به ویژگی های ظاهری و فیزیکی خودتون لباس انتخاب کنید مثلا در صورتی که رنگ پوستتون سبزه هست بهترین رنگ لباس برای پوست سبزه رو پیدا کنید و با پوشیدن اون زیباتر از هر زمانی به نظر بیایید و اینطوری زیبایی پوستتون رو هم بیشتر بولد کنید و حتی چند درجه اون رو روشن تر و شفاف تر به نظر بیارید. اما کار اینجا تموم نمیشه و یکی دیگه از مواردی که باعث خوشتیپی هر چه بیشترتون میشه توجه به ترندها و مدهای روز هست چرا که اینطوری شما مدرن دیده خواهید شد و همه این دیدگاه رو نسبت بهتون خواهند داشت که آگاه از مد هستید در حالی که اگر ترندها رو دنبال نکنید ممکن هست که برخلاف اون ها تیپ بزنید و اینطوری حتی یه فرد دمده و بی کلاس به نظر بیایید پس به این موضوع حتما دقت و توجه لازم رو داشته باشید، به هین دلیل در این مقاله میخواهیم در خصوص شلوارهای ترند 1403 براتون صحبت کنیم، پس برای هر چه ترندی دیده شدنتون در ادامه با ما همراه باشید.

شلوارهای ترند 1403

شلوار جاگر

خب در نیمه ی دوم سال مسلما شما شاهد برف و بارون و کثیفی توی خیابون ها خواهید بود به همین دلیل در این تایم اصلا منطقی نیست که شلوارهایی رو بپوشید که زمین رو با خودشون جارو میکنن به جاش باید به سراغ اون دسته از شلوارها برید که قدشون مناسبه و حتی در صورتی که با بوت و نیم بوت هم بپوشیدشون خوب جلوه میکنن که خب یکی از این مدل شلوارها جاگر هست که در این سال ها یکی از ترندهای روز در مد و استایل بشمار میومده و توسط خیلی از سلبریتی های هالیوودی هم توی استایل های مختلف پوشیده شده.

شاید براتون جالب باشه که دلیل جذابیت این شلوار برای چی هست که خب باید بگیم به دلیل راحتی زیاد و ساخت یه استایل کژوال این شلوار از جذابیت زیادی برخوردار هست. شما میتونید با این مدل از شلوارها ژاکت، سویشرت، پالتو و... رو ست کنید و در صورتی هم که پول زیادی برای خرید کفش هاتون دادید نگرانی از بابت این که پنهون بمونن نخواهید داشت چرا که کفشاتون با این مدل شلوار حسابی به چشم خواهند اومد.

شلوارهای ترند 1403

شلوارهای مخمل کبریتی

در نیمه ی دوم سال مسلما هوا رفته رفته سرد خواهد بود و از این رو همه برای آیتم های مختلف در استایلشون به دنبال اونایی هستن که براشون گرمای بیشتری رو فراهم میکنن مثلا در مورد بوت به سراغ اونایی میرن که توشون خز داره، در مورد شال اونایی که پشمی هستن رو انتخاب میکنن و با این حساب در مورد شلوار هم طبیعی هست که به دنبال یه جنس گرم باشن که خب در این بین شلوارهای کبریتی میتونن یکی از این گزینه ها باشن که هم زیبا هستن و ترند و هم مناسب فصل و میتونید باهاشون استایل های متنوع و بی نهایت شیک و پیکی بزنید و به زیبایی هر چه تمام تر بدرخشید.

شلوارهای ترند 1403

شلوار کشمیر

افرادی که از استایل‌های تکراری خسته شدن میتونن برای ایجاد تنوع توی استایل خودشون از شلوارهای کشمیر استفاده کنن که کاملا مناسب فصل های نیمه ی دوم سال هستن. این شلوارها بسیار خاص و زیبا هستن و تا به امروز هم یکی از پرفروش‌ترین شلوارهای گرم برای فصل های سرد بودن و به دلیل این که از خاصیت کشسانی بالایی برخوردارن و بسیار راحتن برای هر سایزی مناسب هستن و هر کسی میتونه به کمک این شلوارها استایل بسیار زیبایی داشته باشه. هعمچنین این رو ذکر کنیم که کیفیت و دوام شلوار کشمیر بسیار بالاست و جنس اون هم گرمه پس اگر از سرما فراری هستید حتما به سراغ تست کردن این شلوار برید.

شلوارهای ترند 1403

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها