|

رنگ لباس برای پوست سبزه / ملت کرور کرور پول میدن به سولار پوست تو رو خدا رنگ کرده

در این مقاله به اون دوستانی که به دنبال دونستن رنگ لباس برای پوست سبزه هستن راهنمایی دادیم که میتونه براشون مفید باشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا هر کسی دوست داره که با توجه به سبکی که داره بهترین استایل رو داشته باشه و برای این منظور هم خوشبختانه مطالب بسیار زیادی رو میشه توی اینترنت مطالعه کرد که همه هم بهش دسترسی دارن ولی گاهی اوقات پیش میاد که به علت یه سری از ویژگی های ظاهری که داریم باید لباس های خاصی رو بپوشیم مثلا در صورتی که قدمون کوتاهه و بدن پری داریم برای لاغر به نظر رسیدن و قد بلند دیده شدن میتونیم سراغ اون دسته از لباس هایی بریم که دارای خط های راه راه و عمودی هستن. البته امروز در این مقاله اون دوستانی که پوستشون به رنگ سبزه هست مورد صحبت ما هستن چرا که برای این دوستان سواله که رنگ لباس برای پوست سبزه باید چطوری باشه؟

مسلما ما باید برای انتخاب رنگ لباس هایی که میپوشیم به موضوعات مختلفی مثل رنگ پوست و رنگ موهامون توجه کنیم چرا که بعضی از وقت ها هست که یه سری رنگ ها بهمون نمیاد و در مقابلش یه سری رنگا هم شدیدا بهمون میاد و ما رو شیک و زیبا نشون میده و مسلما باید در تلاش باشیم تا اون رنگ هایی رو که بهمون بیشتر میاد رو کشف کنیم مثل رنگ لباس برای پوست سبزه. این روزا حتی خیلی ها با سولار میرن سراغ این که رنگ تا پوستشون رو به این رنگ دربیارن بنابراین میشه گفت که شما دوستان سبزه باید بابت این موضوع خدا رو شاکر باشید. حالا در ادامه بریم به سراغ دونستن این که رنگ لباس برای پوست سبزه باید چطوری باشه.

رنگ لباس برای پوست سبزه

به سراغ پوشیدن رنگ های گرم برید تا جذاب تر به نظر برسید

تناژ پوست بیشتر افراد سبزه سرد هستش و حتی اون دسته از افرادی که رنگ پوستشون زیتونی و مایل به سبز هم هست شاید سرد محسوب نشه رنگ پوستشون ولی اونقدرا هم گرم به شمار نمیاد به همین دلیل افراد سبزه نباید به سراغ پوشیدن لباس هایی برن که دارای رنگ های سرد هستن چون رنگ های سرد با پوست اون ها اونقدرا که باید و شاید تناسب و هماهنگی نداره و به همین دلیل چهره ی اون ها رو وارفته و کدر نشون میده به همین دلیل بهتره که به سراغ پوشیدن لباس هایی با رنگ گرم برن مثل قهوه ای، نارنجی و زرشکی و در صورتی که لباس هایی با رنگ سرد پوشیدن مثل آبی حتما در کنارش یه رنگ گرم استفاده کنن تا تعادل رو برقرار کرده باشن.

رنگ لباس برای پوست سبزه

با رنگ های تند به استایلتون جون بدید

برخلاف باور عموم رنگ های تند همون قدر که به سفید پوست ها میان سبزه ها رو هم بسیار جذاب میکنن و یه زیبایی منحصر به فرد براشون ایجاد میکنن بنابراین توصیه میکنیم که از پوشیدن این رنگ ها هراسی نداشته باشید و با اعتماد به نفس کامل به سراغ رنگ هایی مثل سبز چمنی، زرد و یا نارنجی برید و در مقابل اون از پوشیدن لباس هایی که دارای رنگ های مات و یا چرک هستن اجتناب کنید و روشون یه خط قرمز بکشید!

رنگ لباس برای پوست سبزه

رنگ های خنثی رو تنها نپوشید

رنگ هایی که خنثی هستن مثل خاکی، سیاد وسفید، بژ و کرم انتخاب های خوبی برای پوشیدن شما هستن ولی موضوعی که در رابطه با اون ها وجود داره این هست که شما نباید اون ها رو به تنهایی بپوشید بلکه باید قسمت اصلی استایلتون رو از این رنگ ها انتخاب کنید و برای آیتم های دیگه از رنگ های تند استفاده کنید مثلا میتونید یه مانتوی مشکی رو با یه شال به رنگ زرد ست کنید و یا یه مانتوی سفید داشته باشید و یه شال نارنجی سر کنید.

رنگ لباس برای پوست سبزه

رنگ های تیره و روشن رو کنار هم به کار بگیرید

برای این که پوستتون زیباتر به نظر برسه و برنزه دیده بشید نه سیاه بهتره که به سراغ ترکیب کردن لباس هایی با رنگ های تیره و روشن برید مثل سیاه و سفید تا از این طریق یه کنتراست ایجاد کنید و رنگ پوستتون بیشتر به چشم بیاد و شفاف تر دیده بشه البته که بهتره در این مورد به سراغ رنگ خاکستری نرید.

رنگ لباس برای پوست سبزه

خانومی که پوست سبزه داری شال و روسری با طرح های درشت ممنوع

در صورتی که پوست شما تیره رنگ هست توصیه میکنیم که به هیچ وجه به سراغ شال و روسری هایی که دارای طرح های شلوغ و درشت هستن نرید چرا که پوشیدن این مدل از پوشش ها پوست شما رو تیره تر نشون میده و صورتتون رو هم کوچولو میکنه بنابراین بهتره که به سراغ پوشیدن روسری هایی که ساده هستن و رنگ های تند دارن برید.

سبزه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها