|

انواع مدل پالتو فوتر سبز پولداری

شیک ترین مدل های پالتو فوتر سبز / زمستونو با این مدل پالتو بگذرون کلاسیک و دلبر

پالتو فوتر سبز یکی از زیباترین انتخاب ها برای یک بانوی خوش استایل است که در انواع مختلفی از مدل تولید می شود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دیگه هوا داره به سمت و سوی سرما میره و خب از اونجایی که به هوای پاییز هیچ اعتمادی نیست که تو طول یک روز چند بار تغییر دما داشته باشه یا یهو بارون بیاد یا آفتاب باشه، خب باید کم کم لباس گرما رو درآورد و خیلی از خانوما هم دوست دارن تا لباس گرماشون رو نو کنن، پس میرن سراغ خرید. پالتو یکی از مهمترین بخش های استایل هر بانو در پاییز و زمستان محسوب میشه که خب هم فرد رو گرم نگه میداره و هم زیبایی خاصی به تیپ میبخشه. البته اینکه پالتوی انتخابی شما چه مدل و رنگ و جنسی داشته باشه هم بسیار پر اهمیته و میتونه خوشتیپ و یا بد تیپتون کنه. بی شک یکی از جذاب ترین پالتو ها، پالتوی فوتر شیک هستش که اگه به رنگ سبز باشه دیگه واقعا فوق العادست. سبز پولداری یکی از تناژهای سبز هستش که خب نمادی از ثروت می باشد و وقتی این رنگ با پالتو فوتر ترکیب میشه، واقعا جذابیت خاصی به شما اضافه میکنه. اگر دوست دارید تا بیشتر با این آیتم زیبا آشنا بشید، پس حتما با ادامه مطلب ما همراه بمونید.

پالتو فوتر سبز

ست کردن پالتو فوتر شیک سبز با این رنگها

در واقع پالتو فوتر شیک سبز یکی از اون دست لباس‌هایی هستش که هم ظاهر شیک و خاصی داره، و هم برای روزهای سرد زمستانی به شدت کاربردی و زیاد پوش هستش. یعنی اینجوریه که میتونه برای هر فضا و موقعیت مناسب باشه و از رسمی ترین مهمونی ها تا خیابان گردی و کافه و غیره مورد استفاده قرار میگیره. این پالتو از پارچه‌ ای ضخیم و البته گرم تولید میشه که در عین حال که نرم و راحته میتونه ساعت ها به تن شما باشه و خیلی آسوده و بدون ذره ای اذیت باهاش بگذرونید. از دیگر خوبیاشم اینه که این پالتو با رنگ سبز جذابی که داره با اکثر رنگ ها به خوبی ست خواهد شد. از کرم و نارنجی و قرمز گرفته، تا سفید و مشکی و قهوه ای.

پالتو فوتر سبز

پالتو فوتر شیک و گرم در مدل های کوتاه و بلند

این پالتوها به دلیل جنس فوتری که دارند خیلی خوب میتونن بدن رو گرم نگه دارند و صرفا برای کارایی تزیین و زیبایی شون مورد استفاده قرار نمیگیرند. از سویی هم باید اشاره داشت به این موضوع که با وجود ضخامت پارچه، سنگینی آزاردهنده‌ ای ندارن و میتونید اونها رو خیلی راحت بپوشید و راحت باشید. مدل‌ های مختلفی از این پالتو در بازار موجود هست که از مدل‌ های کوتاه و اسپرت گرفته تا مدل‌ های بلند و کلاسیک برای هر سلیقه و موقعیتی قابل انتخاب هستند.

پالتو فوتر سبز

پالتو فوتر سبز به چه رنگ پوستی میاد؟

رنگ سبزی که این پالتو ها دارند به شکلی بسیار منحصر به فرد شیک و زیبا هستند و میتونن جلوه ای خاص بهتون ببخشند. این رنگ هم برای بانوان با رنگ پوست سبزه و گندمی و هم برای روشن ها بسیار مناسب است و میتونه ظاهری متفاوت بهتون هدیه بده. یادتون نره ترکیب این پالتو ها با بوت های چرم مشکی و یا قهوه ای نیز میتواند ظاهری زمستانی و چشمگیر براتون به ارمغان بیاره.

پالتو فوتر سبز

اکسسوری که میتونه استایل رو تکمیل کنه

پالتوهای فوتر اکثرا دکمه های بزرگ دارند همراه با یقه های برجسته که علاوه بر خوشگلی، یه عملکرد محافظتی از گردن نیز دارد. این خصوصیات باعث میشه تا با و سرما نتونه به راحتی داخل پالتو نفوذ کنه و در نهایت بدن گرم بمونه. از طرفی هم میتونید جهت تکمیل ظاهری شیکی که دارید از شال و کلاه با رنگ های همرنگ و سبز استفاده نمایید.

پالتو فوتر سبز

نحوه شست و شوی درست پالتو فوتر سبز

اما برای شست و شوی این سبک از پالتو ها باید به دستورالعمل خاصی توجه داشته باشید چرا که شستن نادرست پالتو میتونه بهش آسیب برسونه و شکل اصلیش رو از بین ببره. بهترین کار اینه که پالتوی قشنگتون رو تحویل خشکشویی بدید تا پارچه و رنگش حفظ بشه.

پالتو فوتر سبز

تیپ اسپرت و رسمی با پالتو فوتر سبز

در آخر هم باید بگیم که پالتو فوتر سبز گزینه یا بسیار جذاب و خوش استایل برای روزهای سرد سال است که هم میتونید باهاش اسپرت تیپ بزنید و هم رسمی و شیک. این پالتو به دلیل تنوعی که در مدلش داره و جنس یا دوامش، میتونه گزینه ای ماندگار و بسیار مناسب باشه.

پالتو فوتر سبز

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها