|

قبل و بعد رابعه اسکویی وقتی از اروپا بک خورده / سامیه باغچه مینو از 130 کیلو شد نصف

رابعه اسکویی بازیگر مشهور و با سابقه ایرانیست که تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری بازی داشته و حالا در سریال باغچه مینو نقش آفرینی دارد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سریال هایی که شبکه آی فیلم پخش میشه در واقع همخون فیلم و سریال هایی هستش که سالها پیش یا همین سال گذشته در تلویزیون نشون داده شده و حالا به دلیل محبوبیتی که در میون مخاطبین داشته رفته واسه بازپخش. این حرکت با توجه به اینکه این روزها کیفیت تولید صدا و سیما در سریال های جدید اومده پایین و بیننده رو چندان راضی نمیکنه، خب میتونه خیلی خوب باشه چرا که حداقل افراد و خونواده ها میتونن اون دست از سریال هایی که قبلا دوست داشتن و جذاب بوده رو دوباره ببینن و تجدید خاطره هم واسشون بشه. مثلا این شبها سریال "باغچه مینو" رو میبینیم که بازیگران مشهور بسیاری رو در خود داره که البته جوانی شون رو نشون میده. چرا که این سریال برمیگرده به 21 سال پیش، یعنی در سال 1382 که هنرمندانی همچون بیژن بنفشه‌خواه و سیدجواد رضویان درش جوان بودند و چهره هایی همچون فتحعلی اویسی و رضا داوود نژاد هم در قید حیات بودند. اما رابعه اسکویی بازیگری از دهه چهل است. واقعا عجیبه اما این بازیگر زن این روزها 58 سال سن دارد. رابعه اسکویی که یک بار هم از کشور خارج شده و کشف حجاب نموده است، اما باز به وطن بازگشت و فعالیت هنری نیز دارد. وی در سریال باغچه مینو نقش آفرینی داشته است که این شبها در شبکه آی فیلم بازپخش دارد.

رابعه اسکویی

بیوگرافی رابعه اسکویی

رابعه اسکویی یک مهر ماهیست که در یکم این ماه و در سال 1345 چشم به جهان گشوده و زاده تهران است. این بازیگر سینما و تلویزیون تحصیلکرده مقطع دیپلم می باشد که کارش رو از کلاس گریم شروع کرد و وارد عرصه تئاتر شد. او در سن ۳۰ سالگی رفت جلوی دوربین و مقطعی هم در شبکه جم حضور داشت تا اینکه دوباره به ایران بازگشت!

رابعه اسکویی میگه عاشق فیلمای تخیلی هستش و خیلی وقتها سیگار میکشیده، اما الان فقط شیفته گوشت شده.

رابعه اسکویی

خانواده و اصالت چند شهری رابعه اسکویی

رابعه اسکویی در تهران به دنیا اومده، اما در اصل مادری با اصالت کرمان دارد و پدری از اصلات گیلان. رابعه بانو خود در خانه با نام لیلا شناخته می شود.

رابعه اسکویی

وقتی فوت مادرش باعث بازیگر شدنش شد

رابعه اسکویی بعد از فوت مادرش بازیگر شد چرا که خانوم خانوما پس از این مسئله دچار یک فروپاشی و افسردگی روحی شدید شد و برای رهایی از این حالات رفت و کلاس های گریم ثبت نام کرد. در همین کلاس ها بود که از طریق دستیار حمید سمندریان برای بازی در تئاتر دعوت شد و بعد از اینکه تست اولیه رو داد، برای اولین تجربه بازی بر روی صحنه رفت.

رابعه اسکویی

در جلوی دوربین

وی در سال ۱۳۷۵ بود وقتی که ۳۰ سال سن داشت و با سریال "صد سال به این سال ها" اولین بار جلوی دوربین رفت. بعد تر در سال ۱۳۷۸ با فیلم "سگ کشی" بهرام بیضایی به سینما پا گذاشت که البته این فیلم دو سال بعد اکران شد و رابعه اسکویی برای این نقش نیز در جشنواره فیلم فجر کاندیدای بهترین نقش مکمل زن شد.

رابعه اسکویی

مهاجرت به GEM

همونطور که در ابتدای مطلب هم اشاره شد رابعه اسکویی سابقه مهاجرت داشت است. او در ۱۳ دی ۱۳۹۴ بود که بعد از بازی در فیلم "نیمه‌ شب اتفاق افتاد" به کارگردانی تینا پاکروان راهی کشور ترکیه شد تا از این پس در شبکه جم تی وی بازی داشته باشد.

رابعه اسکویی در کنار چکامه چمن‌ ماه، صدف طاهریان و مانی کسراییان از جمله هنرمندان چهره ای بود که به شبکه جم پیوست و دو ماه بعد در ویژه برنامه سال تحویل این شبکه از مهاجرت و تصمیم خود ابراز خوشحالی کرد!! اما خب این خوشحالی چندان عمر نداشت وی دو سال بعد به ایران بازگشت.

رابعه اسکویی

آدم باید ریسک کند!

رابعه اسکویی بر این نظره که آدما باید تو زندگی شون ریسک کنند تا به اون هدفی که دلشون میخواد برسند. شاید فکر کنید که من به عنوان بازیگر باید چشمم ترسیده باشه که مخاطب از دیدنم در ژانر تکراری خسته بشه، اما من نمی ترسم و همچنان دوست دارن منفی بازی کنم.

ترک سیگار رابعه اسکویی و لاغری

رابعه اسکویی از دست هنرمندانی محسوب میشه که لاغر شده. خانوم بازیگر در رابطه با سیگارش میگه من قبل از اینکه لاغر کنم تصمیم گرفتم سیگار رو کنار بزارم در حالی که قبلش اونقدر می کشیدم که شاید باورتون نشه ولی قبل از اینکه فیلمی رو ببینم اول سیگارمو میخریدم تا یه وقت وسط فیلم بدون سیگار نمونم. 

رابعه اسکویی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها