|

ایده های کوچیک ولی با خوشگلیه چشمگیر برا نشیمن / تو داغیه این فصل دیزاین اینجوری خوبه

اگر دلت میخواد تا تو این هوای گرم تابستونی خونه ای با فضای دل انگیز داشته باشید، پس حتما با این مطلب همراه بشید که مختص خودتونه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزها هوا خیلی گرمه و هر چیزی میتونه در انرژیه درونیه ما تاثیر مستقیم داشته باشه. مثلا لباس پوشیدنمون و یا حتی دکوراسیون منزلمون. خونه محل آرامش و امن ماست که همه ما با هر خستگی و ناراحتی و خوشحالی که داریم به آغوشش پناه می بریم و ازمون استقبال داره. پس میتونه تاثیر زیادی در روند زندگی و روحیه ما داشته باشه. احتمالا شما هم این روزا تنها دلخوشیتون تو خونه این شده که برید زیر کولر استراحت کنید. حالا فرض کنید که این حال و هوا همراه با یه فضای شاد و جذاب باشه، چیزی که بهتون چشمک میزنه و بهتون حس خوبی القا میکنه. پیش از هر چیز باید به رنگ ها توجه کنید. قطعا خونه ای که سرشار از المان های تیره رنگ هستش نمیتونه نشاط داشته باشه ، پس بیاید رنگای کدر رو دور بریزیم. ترفند های کوچیک اما بی شماری هستند که میتونن به جذاب تر شدن فضای خونه شما کمک خوبی داشته باشند اما بهشون شاید کمتر توجه بشه. در این مطلب ما میخوایم بریم سراغ این دست از ترفند ها. اگر علاقمند به تغییر دیزاین خونتون با یه کارای کوچیک اما جذاب هستید، پس با ادامه مطلب ما همراه باشید.

320793fd-dc09-413c-89a3-8854c11f51d7

یه تغییر و تحول دلبر برای میز جلو مبلی

یکی از بخش های خیلی مهم تو روزهای گرم تابستون میز جلو مبلی هستش. چرا که این قسمت دقیقا همونجایی که روبروی تلویزیون قرار گرفته و داتما جلو چشمتونه. فکر نکنید که باید بر روی این میز بمب منفجر کنید تا تغییر کنه و متفاوت به نظر بیاد، خیر. فقط کافیه تا به جای گلدان های سفالی دکوراتیو ، از گلدان های بلوری که میتونن نور رو منعکس کنند استفاده نمایید. اینجوری همه چیز درخشان تر به نظر نمیرسه؟ در ضمن اگر اهل انداختن رومیزی هستید بهترین ایده اینه که از جنس های ضخیم و ژاکارد دوری کرده و در عوض به استقبال رومیزی های توری یا حریر برید تا جذابیت رو به رختان بکشند. اگر هم سبک دکور نشیمن شما مدرن هستش، خب میتونید از پارچه های طبیعی مثل کتان کمک گرفته و حس خنکی رو انتقال دهید.

میز-جلو-مبل-15-1024x683

ساده اما طبیعی؛ لذت ببرید

روزای تابستونی روزهای پر گلی هستند. نگاه نکنید که تو شهر گل ها کم شدن و یا اینکه پژمرده هستن، خب تو دمای بالای 40 درجه دارن زندگی میکنن حق دارن. از آوردن گل ها به خونتون هراس نداشته باشید. گل ها رنگارنگ هستن و میتونن انرژی بسیار بالا و خوبی در فضا ایجاد کنند. مثلا گل آفتاب گردون این روزا خیلی دیدیه میشه، اصلا دل آدم واسه اون زردیه غلیظش میره. یکی از بهترین ایده ها اینه که از در فصل تابستون برای زیباتر شدن فضای نشیمن از گل های طبیعی استفاده کنید. در این بین جهت برجسته شدن هر چه بیشتر گل ها باید فضای اطرافشون رو ساده و خالی از طرح ها کنید. اینجوری خیلی به چشم میان و این دقیقا یکی از همو مواردیه که در ابتدا گفتیم بهتون چشمک میزنن.

9b48d55e-5c92-47ae-ad5b-5c07fcefa907

از کاغذ دیواری های طرح ژاپنی غافل نشید

یکی از جذاب ترین ایده های سال جدید ترندی به نام کاغذ دیواری ژاپنی هستش. این سبک خیلی مورد توجه طراحان قرار گرفت. کاغذ دیواری های که با طرح‌ های پیچیده، بوته‌ های تودرتو، پرنده‌ های رنگی و برگ‌‌ های ریز و درشت میتونن زیبایی درخشان و دلبرانه ای به نشیمن ببخشند. این در حالیه که حس سرزندگی هم به محیط انتقال خواهد یافت.

1d8ffd43-0479-4334-8f3a-b18286c1622f

ظرف میوه دلبرانه ای از جنس زندگی

گرچه که همه ما از گرمازدگی تابستون کلافه ای و شاکی، اما واقعا نمیشه از میوه های تابستونی جذاب گذشت و یه حس و حال خنک کننده برامون دارند. از طعم و مزه و انرژی منحصر به فردشون که بگذریم میرسیم به اینکه چقدر میتونن نمای دل انگیزی بر روی میز جلو مبلی داشته باشند. تصور کنید ظرفی جذاب از میوه های تابستونی چیده اید و بر روی این میز گذاشته اید، حس سرزندگی بهتون نمیرسه؟ البته که ظرف میوه با میوه های مصنوعی هم ایده خوبیه و میتونید مطمئن باشید به هیچ عنوان خراب نمی شوند و تنها زیبایی رو به فضا تزریق می کنند. 

4aee09894c3429f6a82f44b237675e58

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها