|

تزیین درهای زوار دررفته اتاق ها بدون تعویض کردن/ پوله درو بذا جیبت با این ترفندا نوئه

در این مقاله در خصوص تزیین درهای زوار دررفته اتاق ها بدون تعویض کردن صحبت کردیم و یه سری ترفند برای این منظور بهتون معرفی کردیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا با وجود شبکه های اجتماعی و فضاهایی مثل اینستاگرام شما به راحتی میتونید خونه زندگی افراد رو ببینید و خب حتی یه سری از پیج ها وجود دارن که برای این که شما ایده برای چطور دیزاین کردن خونتون بگیرید تصاویر دکوراسیون منزل افراد رو میذارن و خب شما میتونید نظر خودتون رو راجبه دکور اون خونه بگید و حتی در صورتی که مایل بودید برای شبیه سازی اون دکور در منزلتون اقدام کنید و فضای خودتون رو ارتقا داده و بهبود ببخشید طوری که در آخر وقتی به دکوراسیون نگاه میکنید به خودتون احسنت بگید و از گذران لحظاتتون تو خونه نهایت لذت رو ببرید.

پس برای داشتن یه دکوراسیون خوب شما باید آماده ی هر چیزی باشید یعنی شاید در برخی از اوقات پیش بیاد که شما مجبور به پول خرج کردن و خرید آیتم های جدید و یا نو کردن آیتم های قدیمی باشید که در این حالت بهتره که از وسایل کوچکتر و ارزون تر برای تعویض شروع کنید ولی برخی از اوقات پیش میاد که یه چیزی در مورد دکور رفته رو مختون ولی حالا به هر دلیل نمیتونید اون رو از بیخ و بن عوض و نو کنید که در این حالت باید از طریق یه سری ترفندها بازسازیشون کنید مثلا خیلی وقت ها درب های اتاق خواب ها زوارشون در میره ولی هزینه ی عوض کردن اون ها وجود نداره که خب این موضوع شما رو میتونه تو موقعیتی قرار بده که نه اون حالت رو بتونید تحمل کنید و نه بتونید به کلی از بین ببرینش ولی خب آدمی که بخواد همیشه یه راهی پیدا میکنه مثلا شما میتونید با ایجاد یه سری تغییرها درها رو زیباتر به نظر بیارید که در این مقاله به چندتا از اون ها پرداختیم، پس در ادامه برای شناخت این ترفندها با ما همراه باشید.

تعویض در

در ارزان ترین اقدام درها رو رنگ آمیزی کنید

نقاشی درها میتونه ظاهر فضا رو به کلی دستخوش تغییر کرده و اون رو به کلی متحول کنه و در این بین اصلا فرقی نمیکنه که یه رنگ پر جنب و جوش و یا یه رنگ ساده همراه با سایه ی خنثی تر رو انتخاب کنید در کل یه لایه رنگ جدید میتونه روح و جلای تازه به درب خونتون ببخشه.

قبل از این هم  که شروع کنید به رنگ آمیزی اطمینان حاصل کنید که درها سمباده زده هستن و سطحشون صاف و صوف شده و پایه ی اون ها به درستی برای رنگ جدید آماده شده همچنین شما باید از یه رنگ مناسب و با کیفیت برای این منظور استفاده کنید یا یه روکش با دووم برای درب موردنظرتون بسازید.

از استفاده از خلاقیت هم تو پروژه ی نقاشی خودتون نترسید مثلا شما میتونید رنگ درها رو از بین رنگ های متضاد با دیوار اتاق انتخاب کنید و یه جلوه ی بصری فوق العاده خلق کنید.

تعویض در

سخت افزارهای درها رو تعویض کنید

وقتی که توان تغییر دادن کلی در رو ندارید میتونید با به روزرسانی و آپدیت سخت افزارهای درها تاثیر قابل توجهی روی بهبود کلاس دکور بذارید یعنی شما میتونید با تعویض تنها و تنها دستگیره ی درب و نو کردن اون به درتون یه ظاهر زیبا و مدرن ببخشید.

دقت کنید که برا یان منظور به سراغ دستگیره هایی برید که با سبک دکوراسیون فضای شما مطابقت داشته باشه و حس امروزی بودن رو منتقل کنه که برای این منظور اون دسته از دستگیره ها که روکش های نیکل برس خورده و یا مشکی مات دارن بسیار عالی هستن. در صورتی هم که ظاهر سنتی رو ترجیح میدید میتونید یه سخت افزار کلاسیک برنزی تهیه کنید.

البته که سخت افزار تنها و تنها به دستگیره ی درها خلاصه نمیشه بلکه شما میتونید پایه و لولای درها رو هم عوض کنید فقط دقت کنید که بین همه ی اون ها هماهنگی وجود داشته باشه و با هم مچ باشن.

تعویض در

درها رو دور نندازید یه جور دیگه استفاده شون کنید

برخی از اوقات پیش میاد که در به روزی میفته که باید عوض بشه ولی خب شاید دلتون نیاد که اون رو دور بندازید که خب در این حالت میتونید به جای دور انداختن اون ها به قطعات کاربردی تبدیلشون کنید و نحوه ی کابری اون ها رو تغییر بدید که برای این منظور باید خلاقیت خودتون رو به کار بگیرید به عنوان مثال شما میتونید از درهای قدیمی به عنوان سر تخت استفاده کنید که برای این منظور باید اون ها  روسمباده و رنگ بزنید و در کل مطابق با دکور کلی فضا کنید.

تعویض در

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها