|

بهترین رنگ کاشی برا آشپزخانه / انتخابت این رنگ باشه هر چی طراح دکوراسیونو گذاشتی جیبت

در این مقاله در خصوص بهترین رنگ کاشی برا آشپزخانه صحبت کردیم و یه سری از رنگ ها رو برای این منظور معرفی کردیم که عالین.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- داشتن یه دکوراسیون زیبا برای خیلی از افراد حائز اهمیت هست چرا که یه دکور زیبا میتونه علاوه بر این که تعریف های دیگران رو برای شما در پی داشته باشه میتونه تا حد بسیار زیادی هم روی روحیه ی شما تاثیر بذاره چرا که بالاخره شما بسیاری از تایم خودتون رو در خونه سپری میکنید حتی اگر شاغل هم باشید بعد از مشغله های روزمره به خونه پناه میارید و خب در صورتی که این فضا دکوراسیون خوبی نداشته باشه مسلما اعصابتون خرد میشه و یه جورایی ازش فراری میشید و نهایتا بهش به چشم یه خوابگاه نگاه کنید که خب این خوب نیست چون شما باید از ثانیه به ثانیه بودن در خونتون لذت ببرید و بابت فضای زیبایی که برای خودتون ساختید به خودتون افتخار کنید.

پس تلاش برای داشتن یه دکوراسیون خوب یه امر بسیار مهمه که هر کسی باید برای این منظور اقدام کنه تا بالاخره اون نتیجه ای که مدنظرش هست رو بگیره و صد البته که باید در این بین برای شخصی سازی دکور با به کار گیری سلیقه ی خودش در اون امضای شخصیش رو هم پاش بزنه چرا که این مسئله خیلی مهمه چون در این بین ممکن هست که شما با دخالت ندادن سلیقه ی خودتون در دکور ازش زیاد خوشتون نیاد و به قولی به دلتون نشینه پس این موضوع رو هم مدنظر داشته باشید. نکته ی دیگه ای که برای داشتن دکور خوب باید اون رو بدونید این هست که بهترین ها در دکور رو در هر زمینه ای بشناسید مثلا بهترین رنگ برای فرش، بهترین جا برای نصب ساعت دیوای و... که بهترین رنگ برای کاشی آشپزخانه هم یکی از اون هاست که در این مقاله میخواهیم راجع بهش صحبت کگیم و چندتا از عالی ترین رنگ ها برای این منظور رو بهتون معرفی کنیم که با وجودشون فضای آشپزخانه بینظیره، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین رنگ کاشی برا آشپزخانه

رنگ قهوه ای؛ گرم و چشم نواز

یکی از بهترین رنگ هایی که تو تناژهای مختلف برای کاشی های آشپزخانه کاربرد داره قهوه ای هست که در حال حاضر توی بیشتر آشپزخانه های مدرن استفاده میشه چرا که فضا رو بی نهایت چشم نواز به نظر میاره چون میدونید که قهوها ی یه رنگ الهام گرفته از طبیعت هست و با توجه به این که به رنگ تنه ی درختان و خاک بسیار نزدیکه یه حسی از نچرال بودن فضا رو القا میکنه.

همچنین به دلیل این که قهوه ای یه رنگ گرم بشمار میاد هرگز احساس سردی و ناامیدی رو منتقل نمیکنه و برعکس احساس نشاط به فضا میبخشه و اون رو صمیمانه تر به نظر میاره.

این رو هم اضافه کنیم که ترکیب رنگ کاشی های قهوه ای با دیگر رنگ ها  مثل قرمز میتونه بسیار جذاب باشه همچنین با ترکیب قهوه ای و سبز میتونید فضا رو طبیعی تر جلوه بدید.

بهترین رنگ کاشی برا آشپزخانه

رنگ سفید؛ مدرن ترین رنگ برای کاشی آشپزخانه

در صورتی که یه آشپزخانه با فضای مدرن دارید و میخواهید زیبایی اون رو هر چه بیشتر به نظر بیارید توصیه ی ما به شما برای اون رفتن به سراغ کاشی هایی به رنگ سفید هست به زبون ساده کاشی هایی به رنگ سفید میتونن برترین و بهترین رنگ برای آشپزخانه های مدرن باشن طوری که شما نمیتونید تصور کنید که با انتخاب این رنگ زیبا و منحصر به فرد برای آشپزخانه میتونید چه زیبایی خاصی رو در این فضا به وجود بیارید حتی برای این که محیط رو هر چه بیشتر مدرن به نظر بیارید دیگر آیتم ها رو هم میتونید به این رنگ انتخاب کنید. انتخاب سفید برای این فضا همچنین میتونه ظاهر اعیونی هم به فضا ببخشه.

بهترین رنگ کاشی برا آشپزخانه

رنگ آبی؛ منحصر به فرد برای کاشی های آشپزخانه

رفتن به سراغ یه رنگی مثل آبی باید کاملا با سلیقه ی شما جور باشه یعنی در صورتی که این رنگ رو دوست دارید به سراغش برید در غیر این صورت فکرش رو نکنید ولی باید بگیم که با انتخاب این رنگ به عنوان رنگ کاشی ها شما میتونید یه زیبایی خاص و منحصر به فرد به وجود بیارید که چشم هر بیننده ای رو مجذوب خودش میکنه. همچنین ترکیب کردن رنگ آبی همراه با قهوه ای برای کاشی های آشپزخانه میتونه زیبایی خارق العاده ای برای محیط به وجود بیاره. 

البته که این رو هم بگیم که شاید یه سری ها شما رو از انتخاب آبی برای فضای آشپزخانه منصرف کنن چرا که به نظرشون آبی میتونه اشتها رو کور کنه و یا حس ناامیدی رو در شما به وجود بیاره ولی استفاده از تناژه های مختلف اون در طرح کاشی ها میتونه این موضوع رو رفع کنه.

بهترین رنگ کاشی برا آشپزخانه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها