|

بهترین گیاهان برای راه پله / مخصوص راه پله هایی که تاریکن و پنجره ندارن هواشونم راکده

در این مقاله چندتا از بهترین گیاهان برای راه پله رو بهتون معرفی کردیم که در شرایط نوری بد هم میتونن به راحتی دووم بیارن و رشد کنن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نگهداری از گل و گیاه یه حال خوب در خونه به جریان میندازه طوری که هر کسی برای داشتن این زیبارویان ترغیب میشه چرا که به نظر خیلی ها این زیبارویان میتونن انرژی های منفی رو گیر بندازن و در مقابل اون ها از خودشون انرژی مثبت ساتع کنن به همین دلیل ثروت و موفقیت سرازیر میشه در زندگیتون پس بیخود نیست که یه عده به دنبال دونستن این هستن که چه گلی برای رزق و روزی خوبه؟! اما تنها مسئله ای که این زیبارویان رو خاص میکنه این موضوع نیست چرا که گیاهان آپارتمانی خواص دیگه مثل تصفیه هوا، اکسیژن سازی و... دارن پس میشه حتی به اون ها به چشم یه هدیه ی خوب هم نگاه کرد که مسلما گیرنده رو بسیار ذوق زده میکنه.

اما خب در این بین باید دقت کنید که هر گیاهی که برای داشتن تو خونه انتخاب میکنید از شرایط نگهداری خاصی برخوردار هست که باید برای رشد هر چه بیشتر و بهتر اون این شرایط رو براش فراهم کنید و یه جورایی به ساز گیاهتون برقصید البته که اون هم به ساز شما مثلا در صورتی که شما یه فرد فراموشکار هستید که مدام یادتون میره که گل هاتون رو آبیاری کنید مسلما گیاهانی که به آب کم نیاز دارن برای شما بهترین انتخاب هستن پس بهتره به سراغ این مدل از گیاهان برید. اما در این بین یه نکته ی دیگه ای هم که وجود داره این هست که هر قسمت از خونه میتونه گیاه مخصوص  به خودش رو داشته باشه مثلا در اتاق خواب اونایی که اکسیژن ساز هستن رو قرار میدن چون اینطوری خواب کیفیت بیشتری خواهد  داشت. حالا در راستای گیاهان مخصوص به هر قسمت در این مقاله میخواهیم چندتا از بهترین گیاهان برای راه پله رو بهتون معرفی کنیم تا این فضا از خونتون رو با وجود گل های زیبا تزیین کنید، پس در امه با ما همراه باشید.

بهترین گیاهان برای راه پله

سانسوریا از بهترین گیاهان برای راه پله

به دلیل این که اکثر راه پله ها توی داخل ساختمون هستن و خب طبیعتا رفت و آمد از اون ها خیلی زیاد هست باید برای اون ها به سراغ گل و گیاهی برید که از مقاومت بالایی برخورار هستن و همچنین اونقدرا که باید و شاید به نور نیاز ندارن و در شرایط کم نور هم میتونن به خوبی رشد کنن که یکی از این گیاهان سانسوریا هست که به گیاه شمشیری معروفه و میشه اون رو یکی از محبوب ترین گیاهانی دونست که تقریبا در هر جایی از خونه میتونه مورد استفاده قرار بگیره و فضا رو به زیبایی هر چه تمام تر تزیین کنه.

این زیبارو که از برگ های ضخیم برخوردار هست میتونه تو محیط های کم نور مثل راه پله ها به خوبی رشد کنه و از اونجایی که ساختارش طوری هست که به شکل عمودی و رو به بالا رشد میکنه میتونید از این که موقع رفت آمد جلوی دست و پاتون رو نخواهد گرفت اطمینان کامل داشته باشید همچنین خود گیاه هم در این حالت به دلیل رفت و آمد آسیب نمیبینه.

بهترین گیاهان برای راه پله

آگلونما از بهترین گیاهان برای راه پله

یکی دیگه از گیاهانی که میتونید اون رو در شرایط کم نور مثل محیط های آپارتمانی و راه پله پرورش بدید آگلونما هست که میتونه فضای راه پله رو به بهترین شکل ممکن تزیین کنه.

این گیاه که از ظاهر بسیار زیبایی برخوردار هست بومی مناطق گرمسیریه و از این رو تو مکان هایی که گرم هستن بهتر رشد میکنه پس در صورتی که دمای راه پله هاتون تو زمستون به پایین تر از ده درجه میرسه باید بیخیال این گیاه بشید و یا اون رو در اون زمان به داخل خونه منتقل کنید چون در غیر این صورت احتمال آسیب دیدنش وجود داره پس حتما به عنوان یه فردی که به گیاهش اهمیت میده به این موضوع توجه ویژه داشته باشید.

بهترین گیاهان برای راه پله

نخل شامادورا از بهترین گیاهان برای راه پله

یگی دیگه از گیاهانی که نگهداری از اون در فضای راه پله بسیار توصیه میشه نخل شامادورا هست که به نخل سالن هم معروفه و میتونه تو محیط هایی که نور کم و همچنین هوای نسبتا خشکی دارن دووم بیاره و رشد خوبی داشته باشه که همین موضوع باعث میشه که این گیاه یکی از گزینه های بسیار دوست داشتنی برای نگهداری در اه پله بشمار بیاد. یکی از بهترین خواص این گیاه هم که مهر اثباتی هست برای دوست داشتنی بودنش خاصیت تصفیه کنندگی هوای راکد توسط اونه که بسیار برای راه پله هایی که پنجره ندارن عالیه.

بهترین گیاهان برای راه پله

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها