|

ترفندای تمیز کردن و رفع بوی بد یخچال / خیلی ساده بوی خوب یخچال رو به خودت هدیه بده

با ترفندای خونگی میشه خیلی سریع و ساده بوی بد یخچال رو از بین برد که توی این مطلب در موردشون صحبت می کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اگه جزو کسانی که خانه داری رو دوست دارن باشی، میدونی که کارای خونه یه لیست بلند بالا داره که انجام دادنشون خیلی سخت اما شیرینه! وقتی با دقت و حوصله اجاق گاز رو تمیز می کنی، هود رو برق میندازی، جرم و کثیفی ماشین لباسشویی رو برطرف می کنی و... بعدش از تمیزی و زیبایی شون لذت می بری و خستگیت رفع میشه.

گاهی پیش میاد که ماکروفر، لباسشویی یا یخچال بوی نامطبوعی میگیرن که واقعا ناخوشاینده. ولی خب جای نگرانی نیست و با ترفندای خونگی میشه خیلی سریع و ساده این بوی بد رو از بین برد. توی این مطلب در مورد رفع بوی بد یخچال و تمیز کردن این وسیله برقی صحبت می کنیم.

yakhchaal-1

ابتدا یخچال رو تمیز کنید

خیلی وقتا ممکنه بوی نامطبوع یخچال به خاطر غذاها و خوراکی های مونده باشه پس بهتره برای رفع بوی بد یخچال اول داخل اون رو تمیز کنید. برای این کار نیازه که همه ظروف، شیشه ها، بطری ها و مواد غذایی که داخل یخچال قرار داره رو خارج کنید. سپس طبقه ها و کشوهای یخچال رو هم بیرون بیارید و کاملا تمیز و خشک کنید و سر جاشون قرار بدید.

yakhchaal-5

حالا مواد غذایی رو که از یخچال خارج کردید رو به دقت بررسی کنید و سبزیجات، میوه ها، غذاهای مونده و مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته رو دور بریزید. فضای داخل یخچال رو با یک دستمال نمدار تمیز و سپس خشک کنید. تمام ظروف و مواد غذایی رو هم تمیز کنید و سر جای خودشون داخل یخچال قرار بدید.

رفع بوی بد یخچال با لیمو

لیموی تازه یک ماده غذایی موثر برای از بین بردن بوی بد یخچاله. حالا که یخچال رو کاملا تمیز کردید، می تونید یک عدد لیمو رو از وسط نصف کنید و توی یک کاسه کوچیک بذارید و داخل یخچال قرار بدید. هر هفته لیمو رو عوض کنید و خواهید دید که یخچال شما بوی ناخوشایندی نداره.

yakhchaal-3

رفع بوی بد یخچال با جوش شیرین

باید بگیم که جوش شیرین اینجا هم به کارتون میاد و میتونه بوی بد یخچال رو برطرف کنه. دو قاشق غذاخوری جوش شیرین رو در یک لیوان سرخالی آب حل کنید و داخل یخچال بذارید. این محلول به خوبی بوی بد یخچال رو از بین می بره.

yakhchaal-4

رفع بوی بد یخچال با دونه قهوه

ماده طبیعی بعدی که می تونه بوی بد یخچال رو رفع کنه، دونه قهوه هست. چند عدد دونه قهوه رو داخل یخچال بذارید و اثر شگفت انگیزش رو در از بین بردن بوی نامطبوع یخچال ببینید.

yakhchaal-2

اینجا هم می تونید مطلبی رو در مورد تمیز کردن و چیدمان اصولی یخچال بخونید و استفاده کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها