|

تمیز کردن انواع کاغذ دیواری / حتی اونایی که غیر قابل شستشو هستن هم اینطوری برق میزنن

در این مقاله درباره ی تمیز کردن انواع کاغذ دیواری صحبت کردیم و یه سری ترفند برای این منظور معرفی کردیم که به کارتون میاد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- انجام دادن سریع السیر کارها همیشه برای افراد مهم بوده و هست چرا که در این حالت میشه در زمان اضافه ای که نصیبمون میشه کارهای موردعلاقمون رو انجام بدیم و یه جورایی صفر تا صد اون زمان به خودمون اختصاص پیدا میکنه ولی خب برخی از اوقات هست که افراد برای سریع تر انجام دادن کارها کیفیت رو قربانیه کمیت میکنن که خب این کار بجز سوخت چیزی براشون دربر نخواهد داشت چون بعضی از وقتا آدم یه کارایی رو اصلا انجام نده سنگین تره ولی خب برای جلوگیری از این موضوع یه راهی وجود داره و اون بهره گرفتن از ترفندها هست که این روزا شما به راحتی میتونید در زمینه های مختلف از اون ها اطلاع پیدا کنید.

در اصل ترفندها میتونن نه تنها صفر تا صد انجام یه کار رو بهتون آموزش بدن بلکه میتونن بهترین روش هایی که برای انجام اون کار میتونید به سراغشون برید رو هم در اختیارتون قرار بدن مثلا در صورتی که به فکر از بین بردن موی کله پاچه اون هم تو خونه هستید یه عالمه راه بجز استفاده از آتیش برای کز دادن موها وجود داره که شاید حتی از این روش راحت تر هم باشن که خب ما در این باره در مقاله قبلیمون صحبت کردیم که میتونید برای اطلاع بیشتر مطالعه اش کنید و امروز هم در راستای این که یه سری ترفند جدید بهتون یاد بدیم میخواهیم درباره ی تمیز کردن انواع کاغذ دیواری با مواد مختلف صحبت کنیم که در صورتی که دیوارتون یه همچین پوششی داشته باشه به کارتون میاد، پس در ادامه با ما همراه باشید.

تمیز کردن انواع کاغذ دیواری

استفاده از آب و صابون برای تمیز کردن کاغذ دیواری

یکی از بهترین راه ها برای تمیز کردن کاغذ دیوار هایی که قابل شستشو هستن کمک گرفتن از آب و صابون هست که میتونه باعث تمیز شدن کاغذ دیواری و برق افتادن اون بشه البته که با وجود مقدار آب زیادی که در این روش باید مورد استفاده قرار بگیره و در تماس با کاغذ دیواریه باید حتما از این که کاغذ دیواری قابل شستشو هست اطمینان کامل حاصل کنید.

برای رفتن به سراغ این روش هم باید باید در ابتدا یه ظرف بردارید و اون رو از آب ولرم پر کنید و بعد چند قطره صابون مایع و یا حتی مایع ظرفشویی رو به اون اضاف کنید و بعد خوب هم بزنید که کف کنه و بعد یه اسفنج رو داخل محلول قرار بدید و بعد روی کاغذ دیواری بکشیدش تا به خوبی دیوارپوش رو تمیز کنه. در انتها هم با یه دستمال مرطوب کف موجود رو کاغذ دیواری رو پاک کنید و بعد بذارید که در دمای اتاق خشک بشه و یا برای جلوگیری از ایجاد لک اون رو با یه دستمال خشک به خوبی خشک کنید.

تمیز کردن انواع کاغذ دیواری

تمیز کردن کاغذ دیواری با آب و جوش شیرین

یکی دیگه از ترکیب های فوق العاده که برای تمیز کردن و شستن کاغذ دیواری میتونید به سراغ اون برید آب و جوش شیرین هست که برای اون دسته از لکه های سرسخت که هیچ جوره نمیتونید از شرشون خلاص بشید فوق العاده هست برای استفاده از اون هم کافیه که یه مقدار جوش شیرین و آب رو با هم ترکیب کنید و به خوبی هم بزنید تا یه حالت خمیری پیدا کنه که برای رسیدن به این هدف چیزی حدود دو قاشق جوش شیرین همراه با یه قاشق آب کفایت خواهد کرد. بعد از این هم که خمیر رو درست کردید روی اون لکه ای که مدنظرتون هست قرارش بدید و یه مقدار صبر کنید تا تاثیر خودش رو بذاره و بعد با استفاده از یه اسکاچ و یا اسفنج اون رو یه مقدار بسابید و در انتها با دستمال مرطوب پاکش کنید.

تمیز کردن انواع کاغذ دیواری

استفاده از الکل برای تمیز کردن کاغذ دیواری های غیر قابل شستشو

یکی از روش های کارآمد برای تمیز کردن اون دسته از کاغذ دیواری هایی که غیر قابل شستشو هستن استفاده از الکل هست خصوصا در حالتی که لکه ی جوهر خودکار روی اون باشه چون آب و الکل میتونن به در کنار هم به خوبی لکه رو پاک کنن پس در صورتی که در اتاق خواب بچه هاتون کاغذ دیواری با خودکار و ماژیک رنگی شده اصلا عصبانی نشید چون میتونید به راحتی از شر این لکه ها خلاص بشید.

برای این منظور هم کافیه که یه پنبه ی تمیز بردارید و بعد اون رو روی لکه بکشید البته که اول باید پنبه رو چندبار به شکل ضربه ای روی لکه بذارید و بردارید بعد دوباره پنبه رو عوض کنید و حالا هر لکه و کثیفی رو بسابید و تمیز کنید.

تمیز کردن انواع کاغذ دیواری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها