|

شیک ترین و منحصر به فرد ترین مدل های ظروف پذیرایی / با اینه مهمونی میده محشر

اگر شما هم دلتون میخواد تا یه مهمونی شیک داشته باشید همراه با خوشمزه جات دلنشین و چشمگیر، پس حتما با ظروف مختلف پذیرایی آشنا بشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خانومای ایرانی بر این نظرند که باید خونه و زندگی و مهمونی که برگزار می کنند مجلل و همه چی تموم باشه. البته که این موضوع در مورد همه صدق نمیکنه و در واقع خیلی ها هم هستند که دلشون میخواد تا یه شرایط ایده آل و جذاب ایجاد کنند و همه چیز به بهترین حالت باشه، اما نه صرفا مجلل باشه و پر خرج! به همین دلیل میان و با استفاده از یکسری سلیقه به خرج دادن ها اون خرجی که هزینه لازم داره رو کم میکنن. مثلا اینکه از ظروف زیبا استفاده کنید همراه با تزیینات غذا. شیک بودن یک مجلس وقتی میتونه ثابت بشه که خانوم خونه سفره و یا میز زیبایی رو تدارک دیده باشه. زیبایی که هم میتونه با استفاده از ظروف شیک همراه با خلاقیت باشه، و هم میتونه تجملاتی بسیار پر هزینه باشه همراه با کارتی که در آخر خالی شده.

یادتون نره که اما مدل‌های ظرف پذیرایی یکی از بخش‌ های مهم و اساسی در تزیین و ارائه غذا و نوشیدنی در مهمونی ها و مراسمات هستش که میتونه ظاهری منحصر به فرد به چیدمان و پذیرایی شما ببخشه. این مدل‌ها نه تنها برای نگهداری و سرو غذا میتونن به کار بیان و کارایی تاثیرگذاری دارند، بلکه نقش مهمی در زیبایی‌شناسی و ایجاد فضایی دلپذیر و مجلل دارند. در این مطلب میخوایم با انواع مدل های ظرف پذیرایی آشنا بشیم که قشنگی رو به مجلس شما دعوت می کنند.

انواع ظروف شیک پذیرایی

با ظروف سنتی یه جلوه ویژه به دیزاین غذات بده

ظرف های سنتی از دست مدل های بسیار محبوب در فرهنگ های مختلف محسوب می شوند که اکثرا هم با دست ساخته و تزیین میشن. این ظروف از مواد سازنده ای همچون سفال، چینی، و فلزات گرانبها تهیه میشن و با نقش های سنتی و هنرهای دستی دیزاین می‌گردند. به طور مثال، تو ایران ما ظروف مسی و سفالی با نقوش مینیاتور و همچنین داشتن طرح‌ های اصیل ایرانی به شدت پرطرفدار هستند. این مدلا میتونن حس اصالت و تاریخی بودن رو به غذا ببخشند و در مهمونی های سنتی و فرهنگی کاربرد قابل توجهی دارند.

انواع ظروف شیک پذیرایی

ظروف کریستالی با جلوه ای منحصر به فرد

ظروف کریستالی همیشه هواداران خود را داشته اند. این سبک ظرف ها به دلیل شفافیت و درخشش یونیکی که دارند میتونن نمایی لوکس و مجلل به میز غذای شما هدیه بدن. ظرف های کریستالی و یا شیشه ای که کیفیت بالایی دارند اغلب در مراسمات و مهمونی های رسمی و جشن های بزرگ مورد استفاده قرار میگیرند. این ظروئف میتونن شامل لیوان‌ ها، کاسه ها، بشقاب ها و حتی قاشق‌ و چنگال‌ ها نیز باشند. جنس کریستال به دلیل انعکاس نور، مخصوصا زیر نورهای محیطی، جلوه‌ ای بسیار زیبا و خیره‌ کننده داره که میتونه چشم هر بیننده ای رو به خود جلب کنه.

انواع ظروف شیک پذیرایی

مدل های خاص ظرف، مثلا چوبی باشه و جذاب

ظروف چوبی از مدل های خاص محسوب میشن و به دلیل ظاهر گرم و طبیعی که دارند یه انتخاب محبوب برای مهمونی ها و محفل های دورهمی و دوستانه می باشند. این ظروف اگر با کیفیت بالا و جنس های مرغوبی همچون بامبو، زیتون و گردو ساخته بشن و با پوشش‌های ضدآب و مقاوم در برابر حرارت، میتونن دوام بسیار بالایی داشته باشند. این جنس از ظرف علاوه بر خوشگلی و حس طبیعی بودنش که میتونن القا کنند، در واقع برای فضاهای باز و پیک نیک ها هم بسیا مناسب هستند.

انواع ظروف شیک پذیرایی

ظروف ترکیبی میتونن تلفیقی از سنت و مدرن باشند

ظروف ترکیبی از ترکیب مواد متفاوت مثل فلز و چوب، شیشه و فلز، یا سرامیک و چوب ساخته میشن و طرح و سبک های خلاقانه و بسیار زیبایی دارند. شما میتونید از این ظرف ها برای مهمونی هایی که تم دارند نیز استفاده کنید و هماهنگ با سلیقه و نیاز خود ، از تلفیق عناصر سنتی و مدرن بهره مند شوید.

انواع ظروف شیک پذیرایی

مدل های مختلف ظروف پذیرایی علاوه بر اینکه میتونن جایگاه بسیار زیبایی برای سرو خوراکی ها  خوشمزه جات باشد، بلکه خود به تنهایی عناصر بسیار زیبا و شکیلی هستند که میتونن نقش زیباسازی فضا رو نیز انجام بدن و یک وسیله تزئیناتی به حساب میان. هر یک از ظروف خصوصیات و ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند که بسته به سلیقه و تجربیات شما انتخاب میشن و میتونن لذتی جذاب به شما در مهمونی ها هدیه بدن.

انواع ظروف شیک پذیرایی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها