|

زنان قد کوتاه چگونه لباس بپوشند؟/ آدم تنبل راحت ترین راهش پاشنه بلنده تو نیستی معلومه

در این مقاله در خصوص این که زنان قد کوتاه چگونه لباس بپوشند صحبت کردیم که میتونن با رفتن به سراغ آیتم های معرفی شده قدبلند دیده بشن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- زیبایی استایل این روزا برای خیلی ها مهم هست و به همین دلیل افراد برای داشتن یه استایل زیبا و شیک و پیک نهایت تلاش خودشون رو میکنن تا به اون خوشتیپی که مدنظرشون هست برسن مثلا در این بین باید در مورد سبک های مختلف استایل بدونن به عنوان مثال در جریان باشن که استایل فلورال و یا همون گل گلی چیه و چه فرقی با دیگر سبک ها داره و به چه کسانی بیشتر میاد مثلا در مورد این استایل گفته میشه که در صورتی که در اون از گل های درشت استفاده شده نباید افراد چاق به سراغ پوشیدنش برن چون در این حالت و با این طرح چاق تر و پرتر از چیزی که هستن به نظر خواهند اومد.

اما موضوع دیگه ای که در این بین وجود داره این هست که افراد باید دقیقا این رو بدون که چیا بهشون میاد و چیا نمیاد که مسلما برای این موضوع نمیتونن سال های زیادی رو صرف کنن و همه  ی لباسا رو امتحان کنن و وقت بذان تا بلکه در آخر بتونن اون آیتمی رو که براشون مناسب هستن رو پیدا کنن مثلا در صورتی که پوشت شما گندمی هست باید بهترین رنگ لباس برای پوست گندمی رو بشناسید تا با رفتن به ساغ آیتم هایی به اون رنگ زیبایی تیپتو.ن رو بالا ببرید که خب اطلاعات اینچنینی رو به راحتی میتونید با جستجو در اینترنت پیدا کنید و حالا هم که دارید این مقاله رو میخونید یعنی قصد دونستن این رو دارید که زنان قد کوتاه چگونه باید لباس بپوشند که حالا در ادامه در خصوص این موضوع بیشتر براتون صحبت میکنیم، پس با ما همراه باشید.

زنان قد کوتاه چگونه لباس بپوشند

مدل مانتو مناسب برای افراد قد کوتاه

یکی از اصلی ترین و مهم ترین آیتم هایی که افراد کوتاه باید در انتخاب اون نهایت دقت و سواس رو داشته باشن مانتو هست چرا ک یکی از پوشش های اصلی بشمار میاد و خب بسیار هم تو چشم هست و طبیعتا میشه باهاش ایرادات اندام رو اصلاح کرد و یا حتی از اونور بوم افتاد و خودمون رو با این لباس بد هیکل جلوه بدیم! اما در کل اون دسته از افرادی که قد کوتاه دارن باید به سراغ اون مانتوهایی برن که قدشون تا زانو هست البته که این موضوع درمورد مانتوهای جلوباز شاید زیاد جواب نباشه چرا که محدودیتی در اندازه ندارن ولی مسلما برای یه فرد قد کوتاه اونایی که کتی هستن و تا زانو بسیار مناسب تر از اونایی ان که خیلی بلندن و تا مچ پا میرسن. 

در مورد مانتوها جلوبسته همم که بی برو و برگرد باید اونایی که تا روی زانو هستن رو انتخاب کنید که خیلی گشاد و یا خیلی هم چسبان نباشن. در مورد طرح مانتو هم باید بگیم که اونایی که اغلب شکل ساده دارن و فاقد طرح هستن قد رو بلندتر از حدی که هست نشون میدن.

زنان قد کوتاه چگونه لباس بپوشند2

استایل مونوکروم بزنید

در ابتدای مقاله هم گفتیم که شناختن سبک های مختلف استایل یکی از مهم ترین کارهایی هست که هر فرد جویای خوشتیپی باید به دنبال اون باشه چرا که برخی از اوقات پیش میاد که یه استایل که سر تا پای شما رو پوشش میده میتونه اصلاح کننده ی اندام شما باشه و اون رو متعادل تر نشون بده مثلا استایل های لایه لایه برای خانوم های چاق مناسب نیست چون بدنشون رو پرتر نشون میده در حالی که این سبک برای افراد لاغر بسیار عالیه.

اما حالا در بین سبک های مختلف چه استایلی برای خانوم ها قد کوتاه مناسب تر هست؟ خب استایل مونوکروم و یا همون تک رنگ میتونه برای این دسته از افراد بسیار مناسب باشه و اونا رو زیباتر از حدی که هست نشون بده شما در اصل تو این مدل از استایل از یه رنگ و یا طیف های مختلف همون رنگ استفاده میکنید که خب این موضوع میتونه هم قد رو بلندتر و هم وزن رو کمتر نشون بده.

زنان قد کوتاه چگونه لباس بپوشند3

روسری مناسب افراد قد کوتاه

روسری برای افراد قد کوتاه مناسب هست که قواره ی اون زیاد کوتاه و یا زیاد بلند نباشه در اصل بهترین پیسنهاد برای اون ها شال هست چرا که محدودیتی براتون ایجاد نمیکنه ولی در صورتی که فن روسری هم هستید قواره های متوسط اون رو تهیه کنید چرا که در این حالت شونه های شمار و نمیپوشونه و یا زیاد به نظر نمیاره که اینطوری باعث بشه قد کوتاه تر دیده بشید. دقت کنید که در این مورد محدودیتی در انتخاب رنگ و طرح نخواهید داشت.

زنان قد کوتاه چگونه لباس بپوشند4

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها