|

مانتوهایی که برای قد کوتاه قدغن است / اینجوری استایل کنی یه شبه بیست سانت بلند شدی

اگر قد و قامت کوتاهی دارید اما نمیدونید چطور استایل کنید تا این موضوع کمتر به چشم بیاد، پس حتما با این مطلب همراه باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مانتو در واقع اصلی ترین بخش تو استایل هر بانو محسوب میشه که باقی آیتم ها رو حول محور خودش چیدمان میکنه. مانتوها میتونن گاهی اونقدر استایل ما رو خوشگل تر و گیراتر کنند که اگر یک استایل با تیشرت در کنارش قرار بدیم یهو می بینیم که تیپ مانتوییه چقدر جذاب تر شده. چرا که مانتو ها انواع مختلفی دارند. مانتو ها در بهار و تابستون تنوع خیلی بیشتری پیدا می کنن و میتونن ظاهر یک بانو رو به شدت جذاب تر سازند. اما اونچه که اهمیت داره اینه که مانتو ها دقیقا اون آیتمی از استایل محسوب میشن که سایز و قد و طرحشون خیلی مهمه. اینکه شما رنگ و مدل مانتو رو طبق سلیقه‌تون انتخاب کنید خب یه طرف قضیه محسوب میشه و طرف دیگه مسئله اینه که شما باید توجه بسیار زیادی به اندامی که دارید داشته باشید، چرا که هر طرح و رنگی به قد بلند و کوتاه و چاق و لاغر نمیاد و هر کدوم آیتم های مختص به خودشون رو دارند. به طور مثال ما در این مطلب قراره بریم سراغ خانوما کوتاه قد و بینیم چه مانتو هایی براشون قدغن هستش. اگر شما هم اینچنین هستید، پس حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید.

مانتوهایی که باعث کوتاه تر دیده شدن ما میشن

5

مانتو شلوارهایی که غیر همرنگ هستن

معمولا به خانوم هایی که قد بلندی دارند توصیه میشه که از مانتو شلوارهای همرنگ استفاده نکنند. چرا که همرنگ بودن استایل از سر تا پا باعث میشه که قد بلند تر دیده بشه و در عوض مانتو شلواری که دو رنگ مختلف داره باعث میشه که بدن به دو قسمت تقسیم بشه و در دید بصری قامت کوتاه تر به نظر بیاد. در نتیجه برعکس این موضوع هم باعث میشه که بانوان قد کوتاه بلندتر دیده بشن. در واقع شما با پوشیدن مانتو شلوار یک رنگ مونوکروم باعث میشه که یه خط صاف در استایل تون ایجاد بشه و بلندتر نشون داده بشید.

3

مانتو بلند یا مانتو کوتاه؟ کدوم مناسب قد بلند و کوتاهه؟

خانومایی که قدشون بلنده بهتره که مانتو خیلی کوتاه نگوشن چرا که باعث میشه پاهایی بلندتر داشته باشند و اینطور به نظر برسه. در اینجا بادی برن سراغ مانتوهایی که تا زانو هستش و قامتشون رو متناسب تر نشون میشه. از طرفی هم خانومی که قدش کوتاهه میتونه مانتو کوتاه بپوش تا دقیقا همون خطای دیده که قراره برای بلندتر نشون دادنه اتفاق بیفته، انجام بشه.

8 (1)

تیپ ورزشی واسه خانومایی که قدشون بلنده و میخوان کوتاه باشن

استایل های ورزشی که نه خیلی آزاد هستن نه خیلی راحت، خیلی افتاده و شل نیستند. پس میتونن گزینه های مناسبی برای خانوم های قد بلند باشند و قدشون رو کوتاه تر نشون بدن.

2

مانتو کمر تنگ واسه قد بلندا خوبه واسه قد کوتاها سم!

به طور کلی میشه گفت برجستگی ها و انحنا هایی که در بدن وجود داره باعث میشه تا نگاه افراد از روی قد و قامت برداشته بشه و توجهشون کمتر جلب بشه. به همین دلیل مهم ترین توصیه به خانومای که دلشون میخواد کوتاه تر دیده بشن اینه که از کمربند برای مانتوشون استفاده کنند تا بتونن اندام رو به دو قسمت تقسیم کنند و از طرفی هم بانوانی که کوتاه هستند از کمربند  تنگ نشون دادن کمر دئوری کنند چرا که میتونه قدشون رو نصف کنه!

6

مانتو طرح دار میتونه قد رو کوتاه تر کنه!

خانوم هایی که قد و قامت کوتاهی دارند بهتره که خیلی از مانتو های طرح دار و شلوغ استفاده نکنند چرا که اندامشون داخل قد بیشتر گم شده و پنهان تر خواهند شد. اما در عوض خانوم های قد بلند تا دلشون بخواد میتونن دست بزارن رو تنوع رنگی و با طرح های شلوغ استایل کنند.

4

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها