|

از بین بردن چروک پیشانی با روش خانگی / اینجوری خطایی که حتی با بوتاکسم صاف نمیشن محون

در این مقاله راجبه از بین بردن چروک پیشانی با روش های خانگی صحبت کردیم که با استفاده از اون ها یه پیشونی صاف و صوف خواهید داشت.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- این روزا شما کسی رو پیدا نمیکنید که به دنبال زیبایی نباشه و این موضوع حتی به آقایون هم سرایت کرده و یه جورایی دیگه گذشت اون زمان که یه سری کارهای زیبایی فقط مختص خانوم ها بود البته که آقایون هم باید به شکل نرمال از این کارها انجام بدن تا یه وقت انگشت نما نشن مثلا مانیکور کردن ناخن ها و تر تمیز کردن اون ها خیلی خوبه ولی لاک زدنشون برای یه آقا یه مقدار عجیبه و خب در جامعه ی ما قبول شده نیست ولی یه پوست خوب و سالم داشتن چه برای آقایون و چه برای خانوم ها بسیار خوبه به همین دلیل هر دو جنس میتونن حتی با داشتن یه روتین پوستی ارزان برای خودشون سلامت پوستشون رو تضمین کنن.

پس این موارد جنسیت نمیشناسه و یه جورایی همگانی هست و یا یکی دیگه از مواردی که همه باید اون رو برای حفظ زیبایی و سلامتیشون رعایت کنن زدن ضد آفتاب هست خصوصا در این روزهای گرم سال که آفتاب حسابی سوزان هست و میتونه به پوست شما آسیب بزنه در این بین هم ضد آفتاب های بی رنگ برای هر دو جنس خوب هستن و قابل استفاده. اما یه موضوع دیگه ای که فکر خیلی از خانوم ها و آقایون رو به خودش درگیر میکنه چین و چروک های پیشونی هست که خب شاید خیلی ها برای از بین بردن اون بوتاکس کنن ولی خیلی ها هم دوست نداشته باشن این کار رو کنن و ترجیح بدن که از راه طبیعی به سراغ رفع این موضوع برن که ما برای دسته ی دوم از بین بردن چروک پیشانی با روش های خانگی رو پیشنهاد میکنیم که در ادامه چندتا از اون ها رو بهتون معرفی میکنیم، پس با ما همراه باشید.

از بین بردن چروک پیشانی

برای از بین بردن چروک های پیشونی از ژل آلوئه ورا استفاده کنید

یکی از راه هایی که با استفاده از اون میتونید به مرطوب موندن پوستتون کمک بسیار زیادی کنید ژل آلوئه ورا هست و خب طبیعتا در صورتی که پوست شما هم مرطوب بمونه چین و چروک روی اون نخواهد افتاد و این موضوع به دلیل این هست که ژل آلوئه ورا دارای استرول هست که سبب بهبود بخشیدن تولید کلاژن در پوست میشه و اینطوری سلامت پوست شما بالا میره همچنین ویتامین E موجود تو اون هم خاصیت ارتجاعیه پوست شما رو بالا میبره.

برای استفاده از این ماده هم میتونید ژل تازه رو از برگ آلوئه ورا استخراج کرده و بعد اون رو به شکل مستقیم روی پوست پیشونیتون بمالید و برای بیست دقیقه صبر کنید و بعد پیشونیتون رو بشورید و مرطوب کننده بهش بزنید.

از بین بردن چروک پیشانی

برای از بین چین و چروک پیشونیتون از آبلیمو استفاده کنید

لیمو رو میشه یکی منبع غنی از ویتامین C بشمار آوورد که میتونه به نوبه ی خودش به تولید هر چه بیشتر کلاژن توسط پوست کمک شایانی کنه. همچنین این ماده از اسکوربیک اسید برخوردار هست که خیلی راحت توسط پوست جذب شده و به تنظیم PH اون کمک میکنه.

برای استفاده از اون هم کافیه که یه لیمو رو از وسط نصف کنید و آب یه قاچش رو بگیرید و با یه قاشق آب مخلوطش کنید و بعد محلول رقیق شده رو به مدت ده دقیقه روی پیشونیتون بمالید و بعد از گذشت این مدت زمان پیشونی رو بشورید. شما همچنین میتونید برای گرفتن نتیجه ی بهتر یه مقدار عسل هم به این مخلوط اضافه کنید.

از بین بردن چروک پیشانی

استفاده از ماسک قهوه برای از بین بردن چین و چروک پیشونی

یکی دیگه از راه هایی که با استفاده از اون میتونید به بهبود چین و چروک پیشونی کمک کنید زدن ماسک قهوه ای هست چرا که قهوه حاوی فنول هست که این ماده به کاهش لکه های قهوه ای ناشی از افزایش سن شما کمک و همچنین پوست رو برای تولید کلاژن تحریک میکنه.

برای استفاده از اون هم برای این منظور باید یه قاشق پودر قهوه رو با آبلیمو و یا عسل یا هر روغن گیاهی که میخواهید مخلوط کنید و بعد اون رو به پیشونیتون بزنید و شروع به ماساژ دادن پوستتون کنید و بعد از ده الی پونزده دقیقه اون بشورید.

از بین بردن چروک پیشانی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها