|

بهترین سرم پوست های دنیا را بشناسید

معرفی سه تا سرم پوست حرفه ای و حاوی رتینول؛ دیگه نگرانی پیری و چروک شدن پوستت نباش

بهترین سرم پوست

معرفی سه تا سرم پوست حرفه ای و حاوی رتینول و بهترین سرم پوست های دنیا در شایانیوز، جدیدترین مدل های سرم پوست ایرانی و خارجی و قیمت سرم پوست…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی از دغدغه های مهم برای خانم ها در تمام دنیا را می توان داشتن پوستی شاداب و بدون چروک دانست، البته حتما همه می دانید که این اتفاق تنها با داشتن یک روتین پوستی مناسب و مراقبت از پوست رخ خواهد داد. یکی از محصولات مراقبت از پوست، سرم پوست است که نسبت به مرطوب‌ کننده‌ ها اثرگذاری بیشتری روی پوست دارد. سرم پوست معمولا شامل مایعات سبک با جذب سریع است که به عنوان جایگزین یا به همراه کرم و لوسیون استفاده می‌ شود. سرم‌ ها در مدت زمان کمتری مشکلات پوستی را برطرف و به سلامت و جوانسازی پوست کمک می‌کنند. حال که می دانید سرم چه تاثیر زیادی بر روی سلامت و یا شادابی پوست شما خواهد داشت بهتر است تا برای استفاده از آن در روتین پوستی بهترین سرم پوست را انتخاب نمایید و ما در این مقاله قصد داریم به شما در انتخاب بهترین سرم کمک کنیم.

شاید برایتان سوال پیش بیاید که چرا به جای سرم فقط از یک مرطوب کننده و یا کرم صورت استفاده نکنیم؟ که در جواب باید بگوییم استفاده از هر دو محصول باهم پیشنهاد می شود. زیرا سرم پوست سبک‌تر است و ترکیبات فعال را سریع به پوست می‌ رساند؛ بنابراین بهتر است بعد از تمیز کردن و پاکسازی پوست صورت از آن استفاده کنید. برای بهره‌مندی بیشتر از فواید سرم نیز باید روی آن از یک لایه مرطوب‌ کننده و یا کرم استفاده کنید. پس فراموش نکنید که روتین پوستی شامل مرحله های مختلفی است که همه این مراحل باید به ترتیب انجام شوند تا نتیجه مطلوب حاصل شود. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از بهترین سرم پوست های دنیا آشنا شوید.

قیمت سرم پوست

سرم پوست ادونس نایت ریپر استی لودر

این سرم پوست با تاثیرگذاری بالا علائم افزایش سن را هدف قرار می دهد و پوست را احیا می کند. وجود هیالورونیک اسید به حفظ رطوبت پوست تا 72 ساعت کمک می کند و با افزایش ساخت کلاژن در پوست چروک ها کاهش می یابند تا در نهایت پوست سفت شود. از نتایج استفاده از سرم پوست ادونس نایت ریپر استی لودر می توان گفت که جلوه منافذ به حداقل می رسد و پوست درخشش و طراوت خود را باز می یابد. آنتی اکسیدان موجود در این سرم تا 8 ساعت از پوست در مقابل آسیب های محیط محافظت می کند. همچنین بعد از 3 هفته کاهش چروک ها و بعد از یک دوره سفت شدن پوست قابل مشاهده خواهند بود. جهت استفاده صبح و شب قبل از مرطوب کننده بر پوست تمیز زده شود.

قیمت سرم پوست

قیمت سرم پوست

سرم پوست ضد چروک کلارنس

شاید برایان جالب باشد که بدانید تمامی سرم های ضد چروک خوب در دنیا دارای رتینول هستند؛ رتینول از مشتقات ویتامین A است که به عنوان عنصر ضدپیری در بیشتر محصولات مراقب از پوست یافت می‌ شود. رتینول متابولیسم سلول‌ های پوست را بیشتر و در نتیجه تولید کلاژن را تقویت می‌کند. سرم ضد چروک کلارنس یکی از پرفروش ترین محصولات این برند است که دارای 21 نوع عصاره طبیعی از گیاهان است. بعد از تنها هفت روز استفاده از این سرم پوست سفت، صاف و درخشان می شود. فرمولاسیون دو فاز آن به سادگی جذب پوست می شود و تمام آثار افزایش سن را هدف قرار می دهد، چروک ها را محو می کند، پوست را آبرسانی می کند و منافذ باز را کوچک می کند.

قیمت سرم پوست

قیمت سرم پوست

سرم پوست ضد چروک اسمارت کلینیک

همانطور که در قسمت های بالاتر اشاره کردیم سرم پوست های دارای رتینول تاثیر بسیار زیادی بر روی جوانسازی و حفظ شادابی پوست دارند، دقیقا مانند سرم پوست ضد چروک اسمارت کلینیک که یکی از بهترین ها در ایم زمینه است. این محصول پیشرفته ترین سرم ضد چروک کلینیک است که تاثیری شبیه لیزر بر خطوط و چروک های پوست دارد و با سه هدف طراحی شده است: تقویت و بازسازی پوست برای کاهش چروک ها، تسریع جایگزینی سلول ها برای صاف شدن پوست و آبرسانی عمیق پوست برای پر کردن خطوط. پس از 10 روز استفاده از این محصول چروک ها کمتر خواهند شد، پوست صاف تر و سفت تر می شود. پس از 4 هفته استفاده پوست لیفت می یابد. این سرم حاوی رتینول و هیالورونیک اسید است که نقش موثری در صاف کردن و آبرسانی پوست دارند.

قیمت سرم پوست

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی