|

قبل و بعد متین ستوده / ترانه لیسانسه ها با فوران علاقش به مدلینگ یه متین دیگه شد

متین ستوده بازیگر مشهوری ایرانیست که چند سال پیش با لیسانسه ها جوری متفاوت مشهور شد و حالا با تصاویر قبل و بعدش همرو متعجب کرده.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- بازیگرانی هستند مثل پژمان جمشیدی و یا هوتن شکیبا که کارشون رو با سریال هایی طنز در تلویزیون شروع کردند. اما حالا اونچنان شهرت و اعتباری پیدا کرده اند که گویی این چهره ها از شکم مادر شناخته شده بودند. هوتن شکیبا اولین بار با سریال "لیسانسه ها" بود که در نقش حبیب مشهور شد. آقای بازیگر این نقش رو ایفا کرد و به چنان اوجی رسید که حالا در هر فیلم و سریالی حضور داشته باشه مهری تضمین شده برای دیده شدن اون کار هستش. البته که از حق نگذریم سریال لیسانسه ها هم دیدنی بود و با وجود اینکه خیلی ها دوستش نداشتد، اما خیلی ها هم عاشق و کشته مردش بودند! در این سریال بازیگران بسیاری حضور داشتند. متین ستوده یکی از این چهره هاست که نقش ترانه مهاجر رو ایفا کرد. متین ستوده در این کار 31 ساله بود با چهره ای متعادل، که البته همون موقع هم عمل زیباییش رو انجام داده بود و با بینی عمل شده وارد این عرصه شد. اما چیزی نگذشت که خانوم بازیگر رو در اینستاگرام با چهره ای بسیار متفاوت دیدیم.

متین ستوده از متولدین سال 1364 می باشد که حالا 39 سال سن دارد. وی فیلم و سریال های بسیاری رو در کارنامه کاری خود ثبت نموده، اما اونچه که مشخصه اینه که خانوم بازیگر بیشتر با فعالیت در مدلینگ بود که دیده شد. وی هم در راستای میکاپ و هم در صنعت مد و فشن فعال اکتیو هستش که خب با انتشار تصاویر مختلف در این زمینه ها بولد و بولد تر شد. متین ستوده یک اردیبهشت ماهی است که در تهران زاده شد. پدر متین ستوده اهل خرم آباد می باشد و اصالتا لر محسوب میشه که کارمند بازنشسته صدا و سیما هستش. مادر متین ستوده نیز معلم دبستان بود و یک خواهر و برادر  بزرگتر از خودش نیز دارد. متین ستوده تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته مدیریت بازرگانی سپری کرد اما شغلش رو بازیگری انتخاب کرد. متین ستوده هونطور که اشاره شد در این چند ساله با تغییرات بسیاری در چهره همراه بوده که در ادامه جدید ترین تصاویر او را مشاهده می کنید با یه مقایسه جالب از قبل و بعد. 

متین ستوده

متین ستوده

متین ستوده

متین ستوده

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها