|

یعنی تو این زندگی دوشیدن شیرِ بز توسط متین ستوده رو ندیده بودیم! / مدلینگ پوست ماریشو

matin-sotude shayanews

متین ستوده این روزا توی فضای مجازی بسیار کم کار هست و فعالیت نداره ولی گاها دیده میشه که برای تبلیغ یه استوری منتشر میکنه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- متین ستوده رو میشه هنرمندی دونست که اولش خیلی خوب شروع کرد و دیده شد ولی به خاطر حواشی و جنجال هایی که درست کرد درست وقتی شهرتش داشت جون میگرفت و به مخاطب شناخته میشد ممنوع التصویر شد که این برای هنرمند خصوصا بازیگر سم هست چرا که از دل برود همان که از دیده برفت که خب این موضوع برای متین ستوده هم افتاد ولی خانوم خودش رو از تک و تا ننداخت وفعالیتش رو توی پیج اینستاگرامش حفظ کرد تا یه موقع به کلی به دست فراموشی سپرده نشه و محبوبیتی که بین مردم داشته رو از دست نده که خب اینستاگرام کجا و رسانه ای مثل تلویزیون که متین خانوم از طریقش شناخته شد کجا؟!

چون بالاخره درسته که متین ستوده توی اینستاگرام فالوورای زیادی داره ولی بازی کردن و جلوی دوربین بودن واقعا چیزه دیگه ای هست و البته که متین خانوم هم توی پیجش در اون تایم ها فقط عکس های جنجالی پست میکرد که در برخی از مواقع خانوم رو حتی از چشم خیلی ها مینداخت مثل عکسی که ایشون از خودش وقتی سیگار دستش هست منتشر کرده بود که موجب عصبانیت خیلی ها شده بود چون به نظرشون این حرکت خانوم بازیگر بدآموزی داشته ولی خب بالاخره کاری بود که شده بود و این عکس هنوز توی اینترنت موجوده، حالا در ادامه بیشتر راجبه این بازیگر براتون میگیم، پس با ما باشید.

متینستوده

از جون و دل مایه گذاشتن متین ستوده برای کار سر از دوشیدن بز درآوورد

شاید بعضی ها توی خیال خودشون بگن که بازیگری یکی از راحت ترین کارهاست و هر کسی میتونه از پس اون بربیاد ولی در اینجور مواقع به اون دسته از افرادی فکر کنید که برای بازی تو یک نقش خاص باید یه سری کارها کنن که شاید خیلی از ماها راضی به انجام اون نباشیم مثلا خیلی ها مجبورن گاهی اوقات یه عالمه وزن اضافه کنن که بخواهیم نمونه ی وطنی مثال بزنیم مثل گلاره عباسی برای فیلم "ابلق" در نقش یه زن حامله.

یا خیلی ها هم مجبور هستن که یه عالمه وزن کم کنن مثل صدف اسپهبدی برای فیلم "علفزار" در نقش یه معتاد و یا در خیلی از فیلم ها بازیگرا مجبور هستن که یه سری آموزش ها ببینن مثلا اگر فیلم تاریخی باشه باید اسب سواری یاد بگیرن و... که خب همه ی این ها باهم جمع میشن و در مجموع بازیگران خبره رو از نابلدها سوا میکنن.

چون بالاخره کسی که به شغلش علاقه داشته باشه و بتونه با کاراکتری که بازی میکنه انس بگیره و ارتباط برقرار کنه میتونه حسابی از پس نقش بربیاد و بدرخشه مثلا خانوم اسپهبدی که خدمتتون گفتیم تونست برای بازی در این نقش سیمرغ هم بگیره از جشنواره. اما برسیم به متین ستوده که گفتیم خانوم بازیگر از اون دسته از افرادی بود که به علت ممنوع التصویر بودن موقعیت های بسیار خوبی رو از دست داد ولی با عکس زیر که ایشون رو در حال دوشیدن شیر بز میبینید میشه فهمید که ایشون هم میتونه برای بازی در نقش های مختلف کارهای جالبی انجام بده که شاید اصلا بهش نیاد!

متین ستوده

کم کاری متین ستوده باعث شده نونشو بزنه تو تبلیغات!

کم کاری برای بازیگرها میتونه خیلی سخت باشه چرا که بالاخره امرار معاش این افراد از این طریق هست و بالاخره حقوق ثابت که ندارن البته که باید اون دسته از عزیرانی رو که بازیگری براشون دست گرمی هست رو فاکتور بگیریم که خب بالاخره اونقدر که باید و شاید پول درآووردن که توی آرامش و رفاه باشن، متین ستوده هم اینطور که پیداست از اون دسته از بازیگراست که خانوم انگار خونواده ی متمولی داره و اگر بازی هم نکنه اوضاعش روبه راهه.

ولی موضوعی که وجود داره این هست که این بازیگر مدتی که کم کار شده داره از طریق پیجش تبلیغات انجام میده که برای خیلی ها جالب بوده مثل تصویر زیر که که ایشون رو در حال تبلیغ برای یه کمپانی مربوط به واردات و تعمیرات اپل مشاهده میکنید که کلا این مجموعه از سلبریتی ها برای تبلیغ دعوت میکنه و مسلما هم بهشون پول خوبی میده.

متین ستوده

مدل شدن متین ستوده وقتی مدلینگ هنوز مد نبود

این روزا مدلینگ حتی توی کشور ما هم یکی از راه هایی شده که از طریق اون میشه به پول خوبی رسید و خب البته که خیلی ها هم به طمع پول میرن سمت این عرصه و جالب هم هست که حتی دیده میشن ولی این در حالی هست که هیچ کدوم از استانداردهای مدل بودن رو ندارن که خب بازیگرا هم در این بین به این حرفه علاقمند و خیلی ها رفتن سراغش ولی در بین همه ی اون ها میشه گفت متین ستوده به علت قد بلندش میتونه یکی از بهترین اون ها باشه و جالبه که خانوم مدلینگ کار میکرده وقتی هنوز این همه مدل توی اینستاگرام ظهور نکرده بودن اون هم با اعتماد به سقف های پوچ.

متین ستوده

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی