|

ایده‌آل ترین جاروبرقی ها تا سقف 5 میلیون / پیشنهاداتی که عصای دست شما خواهند شد

اگر شما نیز قصد این رو دارید تا با بودجه متوسط مثلا 5 میلیون یه جاروبرقی ایده آل داشته باشید، پس حتما با این مطلب همراه بشید که مختص…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی از لوازم تو خونه هستن که فقط جنبه تزیینی دارن که البته وظیفه سختی هم رو دوششونه و بالاخره باید فضا رو خوشگلاسیون کنند، مثلا تابلو های نقاشی. اما یکسری لوازم هم هستن که فقط کار میکنن و طفلکیا کلا خوشگل بودنشون اهمیتی نداره و اینکه کارشون رو به خوبی انجام بدن فقط اولویته. مثلا مثل جاروبرقی که خب اگه نباشه احتمالا خونه تبدیل میشه به یه فضای نه چندان زیبا و پر از آشغال! در واقع میشه گفت جارو برقی یکی از ضروری ترین لوازم تو هر خونه ای محسوب میشه که بود و نبودش به شدت قابل لمسه. اما جارو برقی ها نیز درست به مانند دیگر لوازم برقی برند های مختلفی دارند که در طراحی های متفاوت تولید میشن. جاروبرقی عنصری در خانه به حساب میاد که به هنگام خرید اصلا نباید گفت ارزون باشه مشکلی نیست و جارو که خیلی اهمیت نداره و این حرف ها! در واقع به هنگام خرید جارو برقی شما باید به مواردی مثل قیمت، قدرت مکش، توان موتور، میزان صدا، کیسه و نوع آن، طول کابل، چرخ ها و البته برند تولید کننده دقت کنید تا بتونید بهترین محصول رو انتخاب کرده و تهیه نمایید. در اینجا ما میخوایم بریم سراغ جارو برقی هایی که با حداکثر بودجه 5 میلیون تومانی ایده آل هستند. اگر شما هم قصد خرید جارو برقی رو دارید پس حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید تا ابتدا با محصولات مناسب آشنا بشید و سپس با محصول پیشنهادی ما.

بهترین جارو برقی 5 میلیونی

محصول پیشنهادی ما برای شما: جاروبرقی داتیس مدل DVC703 با قیمت: 5,600,000 تومان

جاروبرقی مورد نظر یعنی مدل DVC703 داتیس رو میشه یکی از با کیفیت ترین و پرقدرت در بازار معرفی کرد که خب به دلیل توان قدرتی بسیار بالا یعنی (2600 وات) عملکرد و مکش سریعی داره و میتونه گزینه ای بسیار مناسب جهت تمیز کردن سطوح مختلف ارائه داد. از دیگر ویژگی های جالب توجه در این محصول میتوان به وجود فیلتر بهداشتی و ضد آلرژی اشاره داشت که باعث میشه در هنگام جارو کردن، هیچگونه گرد و غبار و آلودگی از طریق جارو به فضا منتقل نشه و در واقع هوای خروجی از ریزگرد های مضر تصفیه بشه. از طرفی هم این جارو برقی دارای نشانگر پر بودن مخزن مجهزه که که خب به محض پر بودن مخزنش به شما جهت تعویض اطلاع میده. ظرفیت این مخزن 3.5 لیتر می باشد و خبر خوب اینه که نگران نباشید به این زودی ها پر نمیشه. اما خصوصیات این محصول تمم نشده و سیم جمع کن خودکار نیز از دیگر قابلیت های کاربردیش به حساب میاد که تنها با لمس یک دکمه به شکل خودکار سیم رو جمع میکنه و داخل جارو میبره. این محصول دارای یک لوله تلسکوپی فلزی با قابلیت چرخش 360 درجه هستش که موجب سهولت در جارو کشیدن نیز خواهد شد. از دیگر تجهیزاتی که این جارو برقی داره میتوان به دارا بودن کابل 7 متری اشاره داشت و البته رده مصرف انرژی A و حالت پارکینگ که خب همگی باعث خدمات رسانی هرچه بهار به شما خواهد بود.

بهترین جارو برقی 5 میلیونی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها