|

بالا بردن مکش جارو برقی با یه ترفند / اگه خوب آشغالارو نمیخوره نزن تو سرش چاره‌اش اینه

اگر در حین جارو برقی زدن حس کردید مکشش کم شده و آشغالارو به خوبی تمیز نمیکنه، پس حتما با این مطلب همراه بشید تا راحت درستش کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قطعا تمیزیه خونه چیزیه که خیلی اهمیت داره. اگر شما خانمی هستید که فکر می کنید اگه وسایل خونتون خیلی شیک و جذاب باشه پس همه چی اوکیه و جذابیت خونه سر به فلک کشیده، پس باید بدونید که سخت در اشتباهید و نظافت خونه اهمیتی دقیقا برابر با وسایل شیک خونه داره. یکی از مهمترین وسایلی که در این راستا استفاده میشه جارو برقی هستش و هر خونه ای اقلا یک بار در هفته نیاز به تمیز کاری با جارو برقی داره. اما یه روز خانوم خونه میاد جارو رو روشن میکنه و میبینه ای بابا چرا آشغالارو جمع نمیکنه و اینجاست که متوجه میشه جارو جان مکشش ضعیف شده و دیگه به خوبیه قبل زمین رو تمیز نمیکنه. اما چه بادی کرد؟ سریع باید جارو رو ببریم تعمیرش کنیم یا یکی دیگه بخریم؟ البته که راه سومی هم وجود داره و اون اینه که چند تا ترفند بزنیم و جارو برقیمون رو سالم کنیم تا درست به مانند قبل اشغالا رو قورت بده! در این مطلب قراره با این ترفند ها آشنا بشیم. پس اگر این موضوع مشکل شما هم هست، حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید.

بالا بردن مکش جارو برقی

فیلتر جارو برقی رو عوض کنید

این روزا دیگه داخل جارو برقی‌ های جدید دو فیلتر وجود داره که خب یکی از اونها از ورود گرد و غبار به موتور جلوگیری میکنه و فیلتر دیگر از وارد شدن هوای آلوده به محیط جلوگیری داره. وقتی فیلترای هوا کثیف شده باشند، باعث میشه که مکش جارو برقی خیلی ضعیف بشه و به خوبی تمیز نکنه. یادتون نره که جهت تمیز کردن فیلتر جارو حتما به دفترچه راهنما مراجعه کنید چرا که برخی از جارو برقی ها فیلتر هیا قابل شستشو دارند برخی دیگر غیر قابل شستشو هستند.

بالا بردن مکش جارو برقی

برس پارویی جارو برقی رو به خوبی تمیز کنید

گرد و غباری که بر روی سطح زمین و فش هستش با استفاده از برس پارویی جمع میشه که خب وقتی این برس به میزان مناسب و کفی تمیز نباشه، در واقع عملکرد جارو برقی مختل خواهد شد و مکشش نیز کم میشه. تو جارو برقی مدل سطلی دلیل اصلی کم شدن مکش دستگاه همین کثیف بودن برس پارویی هستش. اگر میخواین جارو برقی شما به حالت قبل برگرده، فقط کافیه تا برس رو تمیز کرده و با دقت تمیزکاری کنید. اینجوری می بینید که مکش جارو برقی تا به چه اندازه تغییر میکنه.

بالا بردن مکش جارو برقی

حواستون به اتصالات جارو برقی باشه

به جهت اینکه جارو برقی بتونه به خوبی تمیز کنه و کارش رو انجام بده و مکشی بالا داشته باشه، نباید هوا به بیرون نفوذ داشته باشه. اگر بر روی لوله خرطومی شکستگی و یا ترک خوردگی وجود داشته باشه، باعث نشست هوا شده و و در این صورت مکش جارو برقی به شدت کاهش پیدا میکنه. پس حتما جاهای مختلف جارو برقی رو بررسی کرده و از سالم بودن دستگاه مطمئن شوید. 

بالا بردن مکش جارو برقی

موتور جارو برقی رو خوب تمیز کنید

یکی دیگر از دلایلی که باعث میشه مکش جارو برقی کم بشه اینه که موتور دستگاه ضعیف باشه. اگر راه کار های گفته شده رو انجام دادین اما خبری از درست شدنش نبود، دیگه بهتره که برید سراغ فردی متخصص.

بالا بردن مکش جارو برقی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها