|

سینک ظرفشویی مدل مزرعه ای / اینا انقدر هوشمند شدن خودشون حواسشون به خونه هست

سینک ظرفشویی یکی از مهمترین بخش های هر آشپزخونه محسوب میشه در اینجا میخوایم با مدل های سینک مزرعه ای آشنا بشیم و بریم تو روستا.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بی شک آشپزخونه قلب خونه به حساب میاد و سینک ظرفشویی هم یکی از سه عنصر اصلی مثلث کار در هر آشپزخونه. سیبک های ظرفشویی انواع مختلفی دارند که خب از مدل های هوشمند جدید گرفته، تا سبک های سنتی که طرح های مختلف و زیبایی دارند، همه و همه مورد استفاده قرار میگیرند. اما این بار میخوایم بریم سراغ یه سینک ظرفشویی متفاوت که سینک ظرفشویی مزرعه ای نام داره. این سبک از ظرفشویی ها مناسب مناطقی مثل روستا طراحی شدن تا بتونن به شکلی مناسب و همه فن حریف نیاز ها رو برطرف کنند و کاربردی باشند. در واقع سینک ظرفشویی مزرعه ای یک طراحی منحصر به فرد و خاص داره که با محیط های مزرعه ای سازگار هستش و میتونه امکانات خوبی در اختیار افراد روستایی قرار بده. اگر شما نیز راغب به آشنایی بیشتر با این سبک از سینک ها هستید پس با ادامه مطلب ما همراه باشید.

سینک ظرفشویی مزرعه ای

مواد ساخت سینک ظرفشویی مزرعه ای

در واقع اصلا این سبک از سینک ظرفشویی برای استفاده در شرایط سخت محیطی طراحی شده و مقاومت بالایی دارد. سینک مزرعه ای از موادی مثل استیل ضد زنگ، سنگ مصنوعی یا مواد مقاوم دیگر ساخته میشه که این مواد جهت مقابله با رطوبت، آب، ضربه و خوردگی به شدت مناسبه و پیشنهاد میشه چرا که میتونه در مقابل شرایط محیطی های سخت مختلف که در مزرعه‌ ها و روستاها ممکنه به وجود بیاد مقاومت کنه.

سینک ظرفشویی مزرعه ای

طراحی عملکردی سینک ظرفشویی مزرعه‌ ای 

این مدل از سینک های ظرفشویی به شکل عمره جهت کاربردهای مرتبط با مزرعه و البته فضاهای روستایی طراحی و تولید میشه. پس طراحی اونها به گونه ای هستش ویژگی ها و امکاناتی برای کاربران در نظر گرفته تا در این محیط استفاده کنند. اگه بخوایم مثال بزنیم باید بگیم که سینک های مزرعه ای دارای کاسه بزرگتر برای شستشوی وسایل بزرگ و کثیف داره. از طرفی هم ممکنه حتی فضای کافی جهت شستن وسایل گردشگری رو داشته باشه که خب سینک های شهری معمولی اینچنین نیستند.

سینک ظرفشویی مزرعه ای

طراحی ساده و زیبا برای سینک مدل مزرعه ای

علاوه بر کاربرد و عملکرد، در واقع طراحی ظاهری مدل سینک ظرفشویی مزرعه‌ ای نیز اهمیت بسیاری دارد. معمولا این مدل ها دارای طراحی های ساده و خوشگلی هستن که با محیط های مزرعه ای و روستایی سازگاری خوبی دارند. ممکنه که از المان های چوبی، رنگ های طبیعی و یا الگوهای ساده استفاده شود تا به سینک های ظرفشویی مزرعه ای ظاهری زیبا و ارگانیک داده بشه. 

سینک ظرفشویی مزرعه ای

سینک ظرفشویی مزرعه ای

بهره‌ وری آب با سنسور 

خب تو اکثر روستا ها محدودیت در منابع آبی وجود داره که این سبک از سینک ها با توجه به این شرایط بهره وری آبی نیز دارند. یعنی چی؟ یعنی میتونن دارای سیستم صرفه جویی در مصرف اب باشند و سنسورهایی جهت تشخصی حضور آب و همچنین تنظیم میزان آب مورد نیاز برای شستشو ظرف ها رو داشته باشند.

سینک ظرفشویی مزرعه ای

.سینک ظرفشویی مزرعه ای

مقاومت در برابر آب و ضربه های خشن روستایی

این مدل از سینک ها باید مقاومت خوبی هم در مقابل آب و ضربه داشته باشند. خب تو مزرعه ممکنه ضربه های خشن وجود داشته باشه که این سینک ها در مقابل اونها مقاومت هستند. از طرفی هم این سینک ها باید بتونن در برابر اب و رطوبت تحمل خوبی داشته باشند و جلوی ضربات و خراش ها سر خم نکنند.

سینک ظرفشویی مزرعه ای

امکانات اضافی سینک ظرفشویی مزرعه ای 

امکانش هست که تو روستا یکسری امکانات نباشه و به همین علت سینک های مزرعه ای یک سری امکانات اضافی دارند. مثلا اینکه شامل اتصال به سیستم‌ های آب گرم، صفحات بزرگتر جهت خشک کردن وسایل و یا قسمتای جانبی برای قرار دادن لوازم جانبی مثل صابون و لوازم بهداشتی باشند. مدل سینک ظرفشویی مزرعه‌ ای با توجه به نیازهای خاص روستایی طراحی تولید میشن که خب این سینک ها به کابران این اجازه رو میدن در حالی که تو محیط مزرعه ای شرایط هوایی و منابع آبی مناسبی نداشته باشند، بتونن به نظافت و شستن برسند.

سینک ظرفشویی مزرعه ای

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها