|

کابینت نئوکلاسیک واسه آشپزخونه مثل یه تیپ لاکچری میمونه / دوتا سبکو تو خودش جا داده

اگر قصد تعویض یا خرید کابینت ها رو دارید به پیشنهاد ما توجه ویژه یا کنید چرا که قراره با کابینت نئوکلاسیک محبوب ترین سبک کابینت آشنا بشین.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه چیزهای مهم تو این جهان سبک دارند. البته بهتره که بگیم انواع سبک دارند، چرا که مثلا اگر بخوایم یه نیز ریز به صنعت مد و فشن بی اندازیم با کلی سبک و تنوع روبرو میشیم و از طرفی هم یکی دیگه از اون چیزهایی که گفتیم دنیای دکوراسیون هستش که خب یه عالمه مدل و طرح متفاوت پیش روی ما میذاره. دکوراسیون میتونه جهان گسترده ای رو از خودش به ما نشون بده چرا که شما فرض کنید تو یه خونه با فضاهای مختلف چقدر میشه تنوع ایجاد کرد؟ پس بی شک باید به همین میزان که سطح فکر فرا میره، دکوراسیون وجود داشته باشه تا بتونه پاسخگوی نیاز و خواسته ما باشه.

آشپزخونه یکی از مهمترین فضاها تو هر خونه ای محسوب میشه که به جرات میتوان گفت بعد از هال و پذیرایی اهمیت فراوونی داره. چرا که آشپزخونه یه وظیفه خدماتی داره و از طرفی هم هرکی وارد خونه شما میشه بلافاصله بعد از قسمت نشیمن نگاهش به سمت آشپزخونه میره و خلاصه اینجوریاست که این فضا از نظر زیبایی شناسی هم به شدت پر اهمیته و خوشگلاسیونش مورد توجه قرار میگیره

کابینت نئوکلاسیک

اهمیت کابینت در آشپزخانه

همه ما میدونیم که بخش عظیمی از هر آشپزخونه رو کابینت ها تشکیل دادن و نتیجه نهایی میشه اینکه کابینت وظیفه دلبر کردن یا نکردن هر آشپزخونه ای رو به عهده داره. سبک های کابینت فراون هستند اما در این مطلب میخوایم با یکی از زیباترین  و پرطرفدارترین مدل ها آشنا بشیم که بی شک میتونه نظر شما رو هم به مانند دیگر هوادارانش جلب کنه، بس که محبوبه!

کابینت نئوکلاسیک اسم این محبوب دلهاست که تونسته توجه و نگاه بسیاری رو به سمت خودش بکشونه. چرا چون …

کابینت نئوکلاسیک

کابینت نئوکلاسیک چه مدلیه؟ 

کابینت نئوکلاسیک در واقع برگرفته از سبک نئوکلاسیک هستش و به شما فقط یه آشپزخونه واسه آشپزی تحویل نمیده، بلکه از نظر کاربردی، مدرن بودن و شیکی و سادگی حرف اول رو میزنه. این سبک با حال و هوای کلاسیک بودن جلو میاد و مدرنیته و سنت رو در کنار هم به شما تحویل میده. 

شاید تو ذهنتون بگین بابا سبک کلاسیک که قدیمی شده در حالی که ما پاسخ میدیم سبک نئوکلاسیک برخلاف تصورات شماست و و تونسته چندین خواسته شما رو با هم برآورده کنه، به همین دلیل مورد پسند بسیاری از افراد هستش.

کابینت نئوکلاسیک

کابینت نئوکلاسیک با چه ویژگی هایی ترغیب مون میکنه به انتخابش؟

- از ویژگی های بارز کابینت نئوکلاسیک سادگی اونها در طراحیشونه که با کمک از خطوط صاف و دایره‌ ای صورت میگیره. در واقع جزئیات خیلی ظریفی رو پیاده میکنه.

- تقارن، از ویژگی ها بارز سبک کلاسیک هستش که تو کابینت های نئوکلاسیک هم با جدیت رعایت میشه.

- کابینت نئوکلاسیک بیشتر تو رنگای ملایم و سرد قدم میزنه، اما خب سفید و طوسی بیشتر طرفدار داره.

کابینت نئوکلاسیک

- درست که این موضوع سلیقه ای هستش اما اغلب کابینت‌ های نئوکلاسیک رو تا سقف آشپزخونه کار می کنند و این قضیه باعث شده تا فضای بیشتری از کابینت در اختیار صاحبخونه قرار بگیره.

- از دیگر جذابیت های ای سبک اینه که تو بعضی از مدلاش دربها شیشه ای هستن در اصطلاخ ویترین طور می باشند. 

- این رو هم بدونید که صفحه کابینت و پیشخوان تو این سبک اکثرا سنگ انتخاب میشه.

کابینت نئوکلاسیک

قیافه ظاهری کابینت نئوکلاسیک چجوریه؟

کابینت های نئوکلاسیک در واقع سبکی بین کلاسیک و مدرن هستند که خب بدنه ای الهام گرفته از کلاسیک دارند با ویژگی هایی از مدرن. این کابینت ها اکثرا MDF هستند که با کیفیت بالاتری تهیه میشن. 

کابینت های نئوکلاسیک نقوش و الگوهای تراش خورده ای دارند که باعث دیتیل دار شدن اونها میشه، اما خب نه به اندازه شوریه سبک کلاسیک. کابینت های نئوکلاسیک در جنس های مختلفی همچون: چوبی، روکش چوبی، ممبران، پلی اورتان و پولیشی یا انزو ساخته میشن. 

کابینت نئوکلاسیک

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها