|

دوران دبیرستان ترانه علیدوستی / استایل دهه شصتی که تو هجده سالگی حس ته زیبایی داشت

ترانه علیدوستی بازیگر مشهور سابقی محسوب میشه که به تازگی تصایور قدیمی اش منتشر شده و تفاوت چهره این بازیگر رو نشون میده.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- تقریبا میشه گفت بعد از گلشیفته فراهانی بازیگران زن زیادی از ایران رفتن و مهاجرت کردند که خب 99 درصد اونها با جنجالی ترین حالت خود و کشف حجاب شده خروج کردند! اصلا انگاری رو پیشونی بازیگران خانوم نوشته بود که باید به این شکل مهاجرت کنید و غیر این باشه از قافله عقب موندید! اما سال گذشته بود که دوباره موجی جدیداز مهاجرت بازیگران زن رو دیدیم و خیلی از اونها هم داخل کشور کشف حجاب کردند. ترانه علیدوستی یکی از چهره های کشف حجاب کرده ای محسوب میشه که دیگه تو هیج فلم و سریالی دیده نمیشه. خانوم بازیگر که هیچگاه در تلویزیون دیده نشد و همیشه در سینما حضور داشت، از همون ابتدا نیز تبدیل به چهره ای شهرت یافته شد. ترانه علیدوشتی رو اویل بار در فیلم "من ترانه 15 سال دارم" دیدیم. ترانه بانو بازیگری در ژانر اجتماعی و جدی بود که هیچگاه در نقش های طنز دیده نشد. وی سوابق کاری بسیار زیادی ر در کارنامه کاری خود به ثبت رسونده. وی از دست چهره هایی محسوب میشه که در هر فیلمی حضور داشت یه جورای اعتبار امضا شده اون کار محسوب میشد برای دیده شدن هرچه بیشر.

ترانه علیدوستی از متولدین سال 1362 می باشد که این روزها 41 سال سن دارد و دی ماهیست. وی زمانی که تنها 18 سال سن داشت من ترانه 15 سال دارم رو ایفای نقش کرد که البته در این کار ابتدا قرار بود نگار جواهریان بازی کنه ولی در نهایت ترانه بانو بازی کرد. علیدوستی دریافت کننده جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره فیلم لوکارنو سوئیس و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن از جشنواره فیلم فجر می باشد. وی در جشنواره‌های وزول فرانسه ۲۰۱۴ و هانوی ویتنام ۲۰۱۲، یکی از اعضای هیئت داوران بود. ترانه علیدوستی از چهره های کاملا نچرال ایرانی محسوب میشه که زیبایی خدادادی دارد و عملی نیست. وی در طول این بیست و خورده ای سالی که حرفه ای کار کرده تغییر چهره های بسیاری داشته که در ادامه یه قبل و بعد جالب از وی مشاهده می کنید.

ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • کوسه جنوب ارسالی در

    خانم ترانه علیدوستی از بهترین هنرمندای خانم ایران بوده وهست. هم ازلحاظ بازیگری ونقش های که خیلی طبیعی بازی میکنه هم جذابیتی که داره، خوشکلی خدادادی نه مثل بعضی ها با هزارتا عمل روی خودشون.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها