|

تازه ترین سلفی "ترانه علیدوستی" با چهره ای نو که خیلی اعتماد به نفس داره؛ بدلش چی میگه!

taraneh alidoosti shayanews

میدونیم که این روزا ترانه علیدوستی کشف حجاب کرده و ابنیار خانوم بازیگر با اعتما به نفسی جالب این تصویر جدید رو از خودش به اشتراک گذاشت.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- ترانه علیدوستی همیشه و همیشه از بازیگرای سرشناس و با اعتباری بوده و هست که تنها حضورش در یک فیلم و یا سریال، باعث میشده تا مخاطب ناخودآگاه به سمت و سوی اون کار کشیده بشه! این چهره متولد دهه شصته که امسال دقیق چهل ساله میشه. جالبه نه؟ هنرمندی که تنها چهل سال سن داره اما دنیایی از سابقه کاری قوی هستش. اما از نکات منفی که تو سبک کاری ترانه علیدوستی میتونه وجود داشته اینه که خانوم بازیگر حالا برحسب هرچه که بود، خودشون رو از دنیای تلوزیوین به دور نگه داشتن با بهونه های مختلف تنها سینما و نمایش خانگی پر پول رو انتخاب کردند. احتمالا هرکس دیگه ای هم به جای ترانه علیدوستی باشه و تنها بر روی پرده نقره ای و سریال های شاخ نمایش خانگی ایفای نقش کنه میتونه تا به این اندازه پولدار و شهرت یافته بشه.

از خوبیای ترانه بانو اینه که نقش رو به طور کامل لمس میکنه و همون رو به مخاطبش القا میکه و اصلا یخ طور یا غیرطبیعی نیست! اما از نکات منفی وی میشهع به این مورد اشاره کرد که مثلا بازیگرانی هچون پژمان جمشیدی میتونن و توانایی این رو دارند که تو انواع  اقسام کاراکتر ها به خوبی دیده بشن، در حالی که یک عمره ما ترانه علیدوستی رو تنها در یک ژانر دیده ایم و چندان چالشی دیده نشده. 

ترانه علیدوستی مدتی میشه که کشف حجاب کرده و از دور بازیگری خارج شده اما خب کم و بیش تصویری از خود به اشتراک میذاره که در ادامه یکی از ساده تریناش رو مشاهده می کنید در حالی که هم نچراله و هم بی آرایش و هم بی فیلتر و هم اززاویه ای نه چندان خوب، اما زیبایی داره!

IMG_20230706_111551

وقتی جلوی اکران فیلم گرفته میشه به خاطر کشف حجاب یا بازیگر!

ترانه علیدوستی پس از کشف حجاب باعث و بانی خیلی اتفاقات شد. خانوم بازیگر در حالی که با نوید محمدزاده در فلیم "تفریق" مانی حقیقی ایفای نقش کرده بود، به دلیل شرایط حجابی وی به اکران نرسید و جلوش گرفته شد. 

در حالی طی دو سال گذشته وزیر ارشاد بارها مدعی شده بود جلوی نمایش هیچ فیلمی بخاطر مشکل بازیگر یا کارگردانش گرفته نمی‌شود به نظر می‌رسد نه تنها «تفریق» از اکران تابستان کنار گذاشته شده که مجوز نمایش «عامه پسند» با بازی فاطمه معتمدآریا هم صادر نشده.

taraneh_alidoosti_296810549_463136322015954_2516212400873828560_n

همزاد یا بدل؟ این خانوم شباهت زیادی به ترانه علیدوستی دارد!

خیلی از بازیگران به خصوص خانوم در ایرانمون هستند که شباهت بسیاری به بازیگران هالیوودی دارند. شاید هم بازیگران هالیوودی شبیه به بازیگران هم  هستند، نه؟ چرا از این سمت بهش نگاه نکنیم!

مثلا شما سرچ ریز کنید و لیلا اوتادی و اسکارلت جوهانسون رو ببیند، قطعا شما هم متوجه شباهت بسیار زیاد اونها خواهید شد. اما اینبار نوبت به ترانه علیدوستی رسید. خانوم بازیگر اما در خود ایران همزاد و یا شاید بهتره بگیم بدل داشت. ابتدا که نازنین بیاتی با حضور در فیلم "دربند" نگاه بسیاری از مخاطبین رو به خود جلب کرد و خیلبا گفتن چقدرررر شکل ترانه هستش، بعد هم خانومی دیگر! البته که قصه نازنین بیاتی تموم شد و حالا دیگه مخاطب این دو بازیگر رو شبیه به هم نمی بینه چون چشمش عادت کرده، اما خانوم دیگر کی میتونه باشه!

مدتی پیش تصویری از مادر ترانه علیدوستی منتشر شد که شباهت باورنکردنی این مادر و دختر کاربران بسیاری رو متعجب ساخت خیلیا گفتند این بانو همانند همزاد ترانه می باشد.

Untitled

ترانه علیدوستی بازیگر خوبیه، اما استایلیست خوبی نیست! این چی چی بود پوشید؟

ترانه علیدسوتی اما از خوبیاشم اینه که هیچگاه برای چهره عملی و پروتزیش نبوده که انتخاب شده و همیشه حالا یا پارتی در کار بوده و یا به دلیل توانمندی شگفت انگیزی که داشته در قالب نقشی گذاشته شده. ترانه بانو با چهره نچرال و طبیعیش از ابتدا وارد این عرصه شد و میون اهالی سینما که حالا خیلیاشون دیگه پلاستیکی و عملی شدن، به خوبی فعالیت کرد. اما خب همیشه آدما نیمتونن همه موارد خوب و یا بد رو با هم داشته باشن و برخی به مانند این چهره هستن که شاید تو کارشون کاربلد باشن، اما تو ظاهرشون نه تنها کاربلد نیستند بلکه مایه تمسخر دیگران نسبت خودشون هم میشن!

مثلا ترانه علیدوستی تقریبا تو بیشتر اوغات اینچنین بوده. در ادامه نمونه ای بارز از آن را مشاهده می کنید که مربوط میشه به مراسم فرش قرمز تو همین سالی که گذشت.

102

البته که یکوقت فکر نکنید ترانه علیدوستی همیشه این مدلی بوده! در ادامه یه مقایسه جذاب هم ببینیم چرا که انگاری ترانه خانوم از قصد این روال رو اومدن جلو.

f27-3

بیوگرافی ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی متولد 22 دی 1362 در تهران، دیپلم کامپیوتر می باشد و در مدرسه رشته تجربی خوانده است و به زبان انگلیسی مسلط می باشد. این بازیگر زن بازی در تلویزیون را خیانت می داند و بر این عقیده است که: قبلاً هم گفته‌ ام که کار نمی کنم و انتخابم را کرده‌ ام، حتی سریال‌ های سطح بالاتر ما نهایتاً دستخوش یک جهت گیری بی‌ موردی در پخش می‌ شوند.

پدرش حمید علیدوستی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و از مربیان کنونی فوتبال است، مادرش نادره حکیم الهی سنگ‌ تراش و مجسمه‌ ساز است. پویان علیدوستی تنها برادرش در مراسم جشن چهارشنبه سوری سال 83 بخاطر انفجار مواد محترقه فوت کرده است.

taraneh_alidoosti_275509433_1171901766886087_3788581147600638235_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی