|

وقتی الهامِ واقعیه اورکا خیلی زیباتر از ترانه علیدوستیه؛ شناگری خانوم بازیگر تو دریا

taraneh alidoosti shayanews

ترانه علیدوستی با بازی در فیلم اورکا نقشی متفاوت رو تجربه کرد که البته مجوز اکران نگرفت و روایتی جذاب و جالب رو به تصویر کشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزها می بینیم فیلمی با نام "اورکا" که به طور قاچاق طور داره پخش میشه و بهش اجازه اکران قانونی در سینماهای کشور داده نشد. اما چرا؟ چون این فیلم داستانی عجیب دارد که ابته از روی زندگینامه ای واقعی ساخته شده. ترانه علیدوستی مثل همیشه نقش اصلی رو داره که خب اصلا اگه غیر ترانه بود باید شک میگردیم! چرا که ترانه علیدوستی سرش درد میکنه برای اینچنین کاراکترها و جدا از اینکه چرا پخش نشد و این حرفها، باید گفت ترانه علیدوستی دقیقا همون بازیگریه که باید این نقش بهش داده میشد و اصولا این سبک رو به شدت خوب ایفا میکنه. ترانه علیدوستی اما در فیلم "برادران لیلا" هم حضوری پررنگ داشت و جالبه که به این فیلم هم مجوز پخش در سینماها داده نشد و از اونجایی که خانوم بازیگر چند ماه پیش بطور کامل کشف حجاب کرد، انتظار می رفت که دیگه سینمای ایران رو بوسیده و گذاشته کنار و میخواد برکنار بشه!

چون بازیگری که نخواد بره کنار کمی تا قسمتی باملاحظه تر فعالیت داره دیگه نه! بگذریم و برسیم به اورکا که بالاخره دیده شد و مورد توجه بسیاری از مخاطبین قرار گرفت. این فیلم که ساخته سحر مصیبی می باشد اولین تجربه بلند سینمایی خانوم کارگردان است که به تهیه کنندگی مهتاب کرامتی انجام شد. جالبه که مهتاب بانو نقشی مورد توجه هم داشتند که در ادامه بیشتر راجبش صحبت خواهیم کرد!

78989392_1032556990412180_4258492650733384459_n

اورکا در مورد چیه؟ چرا مجوز نگرفت؟

تصویری که بالا از ترانه علیدوستی و خانوم ناشناس دیدین، الهام اصغری شناگر زن ایرانی بود. الهام اصغری کیه؟ دختری که فیلم اورکا از روی زندگی نامش ساخته شد و ترانه علیدوستی نقشش رو بازی کرد. اورکا یک فیلم درام ورزشی بود که به زندگی واقعی شناگر ایرانی الهام‌ السادات اصغری می‌پردازد.

این فیلم روایت زنی است به نام الهام که یک هدف دارد: ثبت رکورد گینس با دستان بسته در آب های آزاد و برای رسیدن به این با مشکلاتی روبرو می شود!

جذابیتی که فیلم اورکا داشت مورد تحسین خیلی از بینندگان قرار گرفت که البته از طرفی هم خب چون بازیگران بسیار کاربلد و خوبی همچون مهتاب کرامتی درش ایفای نقش داشتند، کار دوچندان جذاب شد. 

173675211_283449663375258_2413974329430731947_n

و اما مهتاب کرامتی نقشی متفاوت که خیلی جذاب بازیش کرد

گفتیم که مهتاب کرامتی نقشی مورد توجه داشت، چرا که در این کار کاراکتر زنی رو به تصویر کشید که جلودار الهام اصغری هستش و با ایدئولوژی هایی که داره مانع از ثبت رکورد الهام میشه که هی، خیلی از رشته های ورزشی بانوان رو هم منهدم میکنه!

مهتاب کرامتی این بانوی چشم رنگی از طرفی هم همیشه در نقش های به اصطلاح ژیگول طور دیده میشد تا اینکه این نقش رو بازی کرد و با ظاهر و گریمی متفاوت نظر مخاطب رو جلب نمود.

294369263_776636890159362_9112822806453768669_n

دقت کردین تا حالا ترانه علیدوستی رو تو تلویزیون ندیدیم؟

اما کمی هم از ترانه علیدوستی بگیم. دختر دهه شصتی که این روزها دقیقا 40 سال سن دارد و به نظر میاد عمر کاری به شدت مفیدی داشته چرا که سن زیادی نداره و کارنامه کاری پر و پیمونی داره! ترانه علیدوستی تا به حال در هیچ یک از فیلم و سریال های تلویزیونی دیده نشده و اصلا از ابتدا هم فعالیتش رو با سینما شروع کرد و بهانه ای جالب توجه آورد!! این در حالیه که خیلی از هنرمندان با خاک تلویزیون رو خوردن میان بالا و شهرت پیدا می کنند و درآمدی  بسیار کمتر از سینما دارند.

اما ترانه بانو از ابتدا هم درآمد بالای پرده نقره ای و شهرت تاثیرگذارش رو انتخاب کرد و با بهونه ای نه چندان قابل قبول روندش رو پیش رفت. میگیم قابل قبول نیست چرا که خب باقی بازیگران هم میتونن این بهانه رو بیارن دیگه نه؟

102

اعتماد به نفس فوق العاده ترانه علیدوستی برای چهره بی نقصش

ترانه علیدوستی از چهره های نچرال و زیبای ایرانی محسوب میشه که همیشه در ژانر اجتماعی و جدی دیده شده. خانوم بازیگر حاشیه دار است و این روزها هم مشخص نیست دقیقا کجاست چون خبر خاصی ازش نیست و تصویری هم به اشتراک نمیذاره. وی هیچگاه به سمت و سوی عمل های زیبایی و حرکت های اینچنینی نرفته چرا که اعتماد به نفس بسیار بالایی داره. این یک کنایه نیست بلکه واقعا ترانه علیدوستی اعتماد به نفس خوبی داره و این اعتماد از چهره زیبا و بازی خوب و جایگاه اسم و رسم داری که داره میاد.

1-3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها