|

بهترین مدل مبل برای خانه های کوچک/ زانوی غم بغل نگیر برا فنچول بودن خونت اینا خوراکشن

در این مقاله چندتا از بهترین مدل مبل برای خانه های کوچک رو بهتون نشون دادیم که در صورت داشتن پذیرایی کوچک میتونن انتخاب عالی باشن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دکوراسیون خوب داشتن یکی از دغدغه های اصلی خانوم های امروزیست چون میدونید که دکور هر طور که باشه به پای خانوم خونه مینویسنش پس در نتیجه باید برای زیباسازی اون تلاش خودتون رو کنید که خب برخی ها در این بین میرن و یه سری نکات رو در خصوص اصول و قواعد دکوراسیون یاد میگیرن و با پیاده سازی اون یه قدم به دکور شیک و پیکی که مدنظرشون هست نزدیک تر میشن و خب خوشبختانه هم این روزا رسیدن به یه همچین اطلاعاتی اصلا کار سختی نیست چون اینترنت در دسترس همه قرار داره و شما میتونید با یه سرچ ساده در هر زمینه ای برای خودتون اطلاعات به دست بیارید.

البته که شاید در این بین بگید که برای داشتن یه دکوراسیون زیبا تنها چیزی که نیاز داریم پول هست و بس در حالی که این حرف تا یه جایی درست هست و صدق میکنه ولی نمیشه صد درصد بهش تکیه کرد چون شما فکرش رو کنید که در صورتی که یه عالمه وسایل داشته باشید و آیتم های آنتیک و گرون قیمت برای خونتون بخرید ولی هیچ سخنیتی با هم نداشته باشن و بهم نیان چه فایده ای داره این وسط مسلما هیچی چون زیبایی دکور جایی معلوم میشه که وسایل موجود در اون در یه هارمونی و هماهنگی با هم قرار داشته باشن و انسجام از فضا دریافت بشه. پس نکته ی مهم در این بین این هست که با توجه به فضا و این که چی بهش میاد و چی نمیاد وسایل رو تهیه کرد از این رو خیلی ها براشون سوال هست که بهترین مدل مبل برای خانه های کوچک چه شکلی باید باشه چون انتخاب این آیتم بسیار مهمه تا یه وقت فضا خفه و کوچک تر از اون چیزی که هست دیده نشه که در ادامه به معرفی مدل های مناسب خواهیم پرداخت، پس در صورتی که خونتون این ویژگی رو داره و براش دنبال مبل هستید با ما همراه باشید.

بهترین مدل مبل برای خانه های کوچک

مبل ال بهترین انتخاب برای خانه های کوچک

یکی از بهترین انتخاب ها برای خانه های کوچک مبل ال هست که تنوع بسیار بالایی هم داره و و شما میتونید با هر سبک دکوراسیونی چه کلاسیک و چه مدرن به سراغش برید بنابراین با توجه به سبک دکور و رنگ های استفاده شده در اون بهترین مبل ال مناسب خونتون رو جستجو کنید. اما در این بین در خصوص انتخاب و چیدمان این مدل از مبلمان باید به نکات زیر توجه کنید:

مبلی برای خانه های کوچک مناسب هست که از ارتفاع و عمق کمتری برخوردار باشه تا فضای کمتری رو اشغال کنه و خونه رو  کوچکتر از چیزی که هست نشون نده.

در صورتی که خونه ی شما دکور مدرن داره بهتره که موقع انتخاب به سراغ یه مبل ال چرم و یا فلز برید و توجه داشته باشید که برای دنج و گرم تر نشون دادن فضا هم میتونید از چوب های مختلف بهره بگیرید.

بهترین مدل مبل برای خانه های کوچک

مبل راحتی مناسب خانه کوچک

یکی از بهترین مدل های مبل برای خانه های کوچک استفاده از مبل راحتی هست به شرط این که قبل از تهیه ی اون به سبک دکوراسیون توجه کنید چرا که این مدل از مبل ها با وجود این که تنوع بسیار بالایی دارن ولی برای هر سبک دکوراسیون مناسب نیستن به عنوان مثال توی اون خونه هایی که چیدمانشون از سبک کلاسیک و سنتی برخوردار هست استفاده از مبل راحتی یه اشتباه بزرگ و نازیبا هست چون مبلمان راحتی بیشتر برای سبک های مدرن کاربرد داره. همچنین نکته ی بعدی که باید موقع خرید این مدل از مبل ها بهش توجه کنید این هست که باید از ارتفاع کمی برخوردار باشن تا دکوراسیون منزلتون شلوغ به نظر نیاد.

بهترین مدل مبل برای خانه های کوچک

مبل استیل یه گزینه ی شیک برای خانه های کوچک با دکور کلاسیک

در صورتی که متراژ خونتون کوچک هت و سبک دکورتتون کلاسیک هست بهترین انتخاب پیش روی شما مبل استیل هست که باید دقت کنید که به سراغ کوچک ترین سایز اون ها برید و در هنگام چیدمان و خریدشون به نکات زیر توجه لازم رو داشته باشید:

دقت کنید که در صورتی که میخواهید این مدل از مبل ها فضای کمی رو اشغال کنن باید مدل هایی رو که ارتفاع کم دارن رو انتخاب کنید.

در صورتی که مبل استیلی که انتخاب میکنید دارای کنده کاری و منبت کاری های ظریف باشه ظاهر جمع و جور تری خواهد داشت که اینطوری بهتره.

بهترین مدل مبل برای خانه های کوچک

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها