|

ایده جزیره برای آشپزخانه کوچک / جات فسقلیه نمیخوای جزیره تو دست و پا باشه چرخیشو بخر

در این مقاله در خصوص جزیره برای آشپزخانه کوچک صحبت کرده و چند مدل از اون ها رو بهتون نشون دادیم که میتونید باهاشون فضا رو زیبا جلوه بدید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- این روزا با وجود گسترش شبکه های اجتماعی و بودن فضاهایی مثل اینستاگرام هر کسی میتونه اخبار مورد علاقش رو در زمینه های مختلف دنبال کنه مثلا میتونه در جریان آخرین مد ها در زمینه ی استایل و یا هر چیزی قرار بگیره که دکوراسیون هم در این بین از این قاعده مستثنی نیست چرا که بالاخره دیگه الان مثل قدیم نیست که هر کسی هر طور که دلش خواست دکور خونش رو بچینه چون این روزا برای رسیدن به یه دکور خوب باید حداقل یه پایه ای از اصول و قواعد دکوراسیون رو بدونید و بر اساس اون ها چیدمان منزلتون رو انجام بدید تا بهترین نتیجه عایدتون بشه چون گام برداشتن با آگاهی و دانش در مسیر پیدا کردن بهترین دکور همیشه جوابه.

البته که در این بین باید از سلیقه ی خودتون هم بهره بگیرید چون بالاخره باید امضاتون پای دکوراسیون بخوره و یه جورایی با سبک و سلیقه ی شما جور باشه چون در غیر این صورت ممکن هست که بعد از یه مدت دلتون رو بزنه و به فکر تغییر دادن اون باشید پس دقت کنید که دکوراسیون حتما به دلتون هم بشینه ولی حالا در این بین شما اصول رو میدونید و سلیقه رو هم دخیل کردید ولی یه سری موضوعات مثل کوچک بودن جا برای شما محدودیت هایی به وجود میاره که خب برای دور زدن اون ها میتونید از مدهای روز کمک بگیرید مثلا در مورد جزیره به تازگی جزیره هایی برای آشپزخانه ی کوچک مد شده که توی دست و پا نیستن و فضا رو نمیگیرن که در ادامه چندتاشو بهتون نشون میدیم و یه سری نکات رو که باید در خصوص اون ها بدونید رو بهتون میگیم، پس با ما همراه باشید.

جزیره برای آشپزخانه کوچک

برای آشپزخانه ی کوچک از جزیره های متحرک استفاده کنید

خیلی از افراد هستن که به علت کوچک بودن آشپزخونشون بیخیال استفاده از جزیره میشن در حالی که خیلی دوست دارن این وسیله رو در فضاشون داشته باشن که خب یکی از راه هایی که میشه این موضوع رو تحقق بخشید استفاده از جزیره های متحرک هست که به علت چرخ داشتن میتونید در مواقع لزوم که احساس کردید جلوی دست و پا هست اون رو یه گوشه قرار بدید و حتی میتونید در گوشه به گوشه ی آشپزخانه به عنوان میز کارتون جابجاش کنید. 

همچنین این مدل از جزیره ها که از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستن میتونن قفسه هایی برای نگهداری از وسایل ضروری موجود توی آشپزخونه از خوراکی بگیر تا قابلمه داشته باشن که حتی میتونید از این قفسه ها برای قرار دادن دکوری و یا کتاب هم استفاده کنید. 

جزیره برای آشپزخانه کوچک

جزیره برای آشپزخانه کوچک

جزیره برای آشپزخانه کوچک

میز ناهارخوری و جزیره رو یکی کنید

این روزا دکور رفته به سمت و سوی مدرن شدن به همین دلیل خیلی خلوت شده و وسایل غیر ضروری در اون حذف شدن به همین دلیل افراد به فکر استفاده ی بهینه از فضای خودشون هستن پس طراحان دست به کار میشن و وسایلی رو تولید و طراحی میکنن که میشه ازشون به عنوان های مختلف استفاده کرد مثل کاناپه های تخت شو و... حالا در مورد جزیره هم شما میتونید به سراغ اون هایی برید که از طرفین تاشو هستن و بزرگ و کوچک میشن که در صورت لزوم به عنوان میزناهار خوری هم ازشون استفاده کنید و در کنار اون میتونید حتی از صندلی های تاشو استفاده کنید چون مسما قرار دادن صندلی در فضای آشپزخونه ای که کوچک هست موجب کوچکتر دیده شدن فضا میشه.

جزیره برای آشپزخانه کوچک

جزیره برای آشپزخانه کوچک

برای آشپزخانه کوچک از جزیره های رنگ روشن انتخاب کنید

رنگ یکی از موارد اصلی هست که در مورد هر چیزی بهش دقت میشه حالا میخواد لباس باشه و یا مبلمان و وسایل خونه چرا که بالاخره اولین چیزی که در خصوص هر چیزی جلب توجه میکنه رنگ اون هست بنابراین در مورد آیتم های موجود در خونه بسیار مهم هست که رنگ های اونا رو با هم ست کنیم چون در غیر این صورت هارمونی و هماهنگی که مدنظرتون هست برقرار نخواهد شد و روی ظاهر خونه هم تاثیر بد میذاره.

ولی در این بین یه موضوعی که وجود داره این هست که شما میتونید با استفاده از رنگ ها به بزرگتر دیده شدن و یا کوچک دیده شدن اون کمک کنید! حالا چطور؟ خب با استفاده از آیتم هایی به رنگ روشن فضا بزرگتر و در صورت استفاده از آیتم هایی به رنگ تیره فضا کوچک تر دیده خواهد شد به همین دلیل در صورتی که فضای آشپزخونه ی شما کوچک هست توصیه ی ما به شما رفتن به سراغ کابینت ها و جزیره ی رنگ روشن هست.

جزیره برای آشپزخانه کوچک

جزیره برای آشپزخانه کوچک

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها