|

معرفی بهترین کرم پودرها / اینا اونقدری مرغوب هستن که به فیلترای اینستاگرام معروفن

اگر دلتون میخواد دیگه از فیلترای اینستاگرام استفاده نکنید و پوستی زیبا مثل فیلتر داشته باشید، پس از این کرم پودر ها غافل نشید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- جدا از اینکه شما به عنوان یک بانو باید پوست مناسبی داشته باشید و از روتین های پوستی مختص به خودتون استفاده کنید، مصرف محصولات آرایشی با کیفیت نیز از دست کارهاییست که هر خانوم باید انجام بده. اگر اهل میکاپ هستید و فکر می کنید تنها سبک آرایش کردنه که مهمه تا شما خوشگل بشید، خب سخت در اشتباهید. چرا که نحوه خوابین و فید شدن کرم پودر درجه یک با یک کرم پودر لول پایین زمین تا آسمونه. اینکه شما یک پوست کیکی داشته باشید یا یک پوست صاف و جذاب، کاملا بسته به محصولی هستش که استفاده می کنید. کرم پودر لایه زیرین و زمینه هر میکاپ محسوب میشه که خب در برند های بسیار متنوعی تولید میشه. کرم پودر هایی که میتونن درست به مانند یک فیلتر اینستاگرام برای چهره شما عمل کنند در حالی که شما فقط آرایش کرده اید و خبری از فیلتر نیست! میپرسین چه کرم پودرهایی؟ در ادام مطلب با ما همراه باشید تا با چند تا از بهترین برندهای کرم پودر آشنا بشیم و لذتش رو ببریم.

بهترین کرم پودر ها

کرم پودر سوپر بالانس کلینیک

اگر از دنبال کنندگان و خریداران محصولات با کیفیت باشید، احتمالا نام برند کلینیک رو شنیده اید. خیالی از افراد جهت داشت یک کرم پودر مرغوب به دنبال بهترین محصولات این برند هستند. مثلا یکی از نمونه های جذابش کرم پودر سوپر بالانس کلینیک هستش که خب یه پوشش متوسط داره اما دارای قابلیت تنظیمات هستش که میشه برای انواع آرایش ها انتخاب کرد. این کرم پودر میتونه یه جلوه طبیعی به پوست های نرمال و چرب بده که این موضوع خودش خواسته خیلی از خانوم هاست. همچنین باید اشاره داشت که این محصول فاقد چربی، بدون عطر و بدون پارابن و فتالات هستش که به همین دلایل جزو لیست 10 کرم پودر برتر جهان قرار گرفته.

بهترین کرم پودر ها

کرم پودر سوپر استی میبلین، بهترین کرم پودر برای پوست چرب

خیلی از خانوما پوستی دارای جوش دارند که خب خیلی هم از این مدلی بودن پوستشون ناراحت و نظرات منفی میدن. اگر شما نیز از این دست بانوان هستید خب بای بگیم برای افرادی که پوست مختلط و چرب دارند و جوش میزنن، معمولا کرم پودر سخت پیدا میشه. چرا که کرم پودر خوب منافذ باز پوست رو میبنده و باعث جوش و آکنه و هر چه بیشتر میشه. کرم پودر معروف برند میبلین که مخصوص افراد پوست چرب و مختلط هستش توسط متخصصان پوست تایید شده و میتونه باعث بسته شدن منافذ باز پوست نشه که خب این خودش یه نکته خیلی مهمه. از طرفی با توجه به اینکه این کرم پودر دارای بافتی سبک هستش، اما پوشانندگی خیلی بالایی داره و موندگاریش هم تا 24 ساعت مداوم تایید شده.

بهترین کرم پودر ها

کرم پودر هدی بیوتی، از بهترین کرم پودر های آبرسان

داشتن یه پوست عاری از لک و صاف آرزوییه که هر خانومی داره. محصولاتی که برند هدی بیوتی در زمینه آرایشی ارائه داده ثابت کردن میون مردم محبوبیت زیادی دارند. مثلا رژلب های هدی بیوتی رو میشناسید دیگه؟ همچنین کرم پودرهای فول کاوری که هدی بیوتی تولید و عرضه میکنه به عنوان یکی از بهترین کرم پودر های موجود در جهان هستند. این محصولات رو خیلی از خانوم ها و میکاپ آرتیست ها استفاده میکنند که دلیلش هم سازگار بودن با انواع پوست هاست و پوشانندگی بسیار بالایی که دارن. این کرم پودر به دلیل روغن ارگانی که درش به کار رفته، خاصیت آبرسانی نیز دارد که این نیز یکی دیگر از ویژگی های کرم پودر هدی بیوتی محسوب میشه. 

بهترین کرم پودر ها

کرم پودر دابل وییر استی لودر، بهترین کرم پودر خارجی

استی لودر نیز از دیگر برند های پر طرفداری محسوب میشه که کرم پودر دابل وییر یکی از محصولاتشه. این کرم پودر رو میشه به دلیل کاربرد و مزیت های مختلفی که داره جزو لیست بهترین کرم پودر های جذاب خارجی دونست که خب یکی از مزیت های منحصر به فردش پوشش قابل تنظیمی هستش که داره و با استفاده از این ویژگی میشه یه آرایش بی نقص و طبیعی داشت. این محصول نیز مقاومت مناسبی در برابر اشعه‌های مضر خورشید دارند و در فصل های گرم سال مثل حالا برای جلوگیری از آفتاب سوختگی نیز مورد استفاده قرار میگیرند.

بهترین کرم پودر ها

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها