|

تشخیص درست رژ لب برا عقد / واسه هر رنگ پوست چندتا رژ لب یاد میگیری آرایشگرو وللش

میکاپ عقد از اهمیت زیادی برخورداره و رژ لب هم مهمترین قسمتشه که در این مطلب با رنگ های مناسب رژ لب برای هر رنگ پوست آشنا میشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بی شک مراسم عقد هر فرد یکی از مهمترین مراسماتی هستش که هر آدمی توی زندگیش میتونه داشته باشه. خانوم ها علاقه مندن تا به زیباترین شکل ممکن خود در بیان در حالی که از طرفی هم میخوان مود عروسی رو نداشته باشن. چرا که شب عروسی شبیست که یک بانو بیشترین میزان گریم و آرایش خودش رو داره و از طرفی هم دلش میخواد زیباییش بی حد و مرز باشه. وقتیم که میکاپ سنگین میکنه کسی نمیگه چرا! اما برای مجلس عقد آرایش کمی ملیح تر و سبک تر میشه که خب همین موضوع نشون دهنده اینه که این مراسم عقدکنون هستش و درجه ای پایین تر از عروسی داره. به هر حال میکاپ مرحله مهمی در ظاهر عروس در هر مناسبت می باشد و از طرفی هم رژ لب یکی از مهمترین بخش ها در میکاپ افراد. اینکه شما بتونید به درستی انتخاب کنید کدوم رنگ رژ لب مناسب کدوم رنگ پوست هستش کار به شدت دشواریه، اما اگر بلد کار باشید بی شک بهترین انتخاب رنگ رو خواهید داشت.

رژ لب مناسب هر رنگ پوست

در این مطلب قراره با انواع رنگ رژ لب برای انواع رنگ پوست آشنا بشیم. خیلی از خانومها این مشکل رو دارن که نمیدونن چه رنگی واسشون مناسب تریه و از سمتی هم میترسن خانوم آرایشگر اشتباه تشخیص بده و در نهایت چهره ای نازیبا پیدا کنند. اما نگران نباشید چرا که قراره انتخاب رنگ رژ لبتون با شایانیوز باشه و ایده ال تری رنگ رو نسبت به پوستتون پیشنهاد بده. پس با ادامه مطلب ما همراه باشید.

رژ لب مناسب هر رنگ پوست

ایده‌آل ترین رنگ رژ لب برای رنگ پوست روشن

رنگ هایی که نود هستند و یا به رنگ صورتی روشن می باشند، میتونن گزینه هایی ایده آل برای پوست روشن باشن که خب جلوه ای زیبا و طبیعی به لب ها می بخشند. همچنین رنگ های هلویی هم به رنگ پوست های روشن خیلی میان و میتونن به چهره شما طراوت و زیبایی هدیه بدن. پس اینچنین رنگ ها رو فراموش نکنید و ازشون بهره ببرید.

در واقع استفاده از یک رژ لب صورتی براق میتونه باعث بشه لب های شما برجسته تر و جذاب دیده بشه. اگر هم از طرفداران رنگ قرمز هستید میتونید از رنگ رژ لب قرمز روشن استفاده کرده و تضادی بی نظیر با پوست خود ایجاد کنید.

رژ لب مناسب هر رنگ پوست

رنگ پوست متوسط یا همون گندمی چه رنگ رژ لبی بزنه؟

رنگ های مرجانی واسه پوست هایی که گندمی هستن خیلی خیلی جذابن و میتونن به چهره شما گرما ببخشند. از طرفی هم صورتی هایی که رو به تیرگی میرن گزینه هایی ایده آل برای پوست های متوسط می باشند که جلوه ای خوشگل و طبیعی به چهره می بخشند. رژ لب سرخابی میونه ظاهر شما رو شاداب و سرزنده نشون بده و رنگ قرمز کلاسیک هم همیشه و همیشه برای رنگ پوست گندمی بی نظیر بوده و هست.

رژ لب مناسب هر رنگ پوست

زیباترین رنگ رژ لب که میتونه واسه رنگ پوست تیره عالی باشه

پوست های تیره هم خیلی وقت ها دچار سردرگمی در انتخاب رنگ رژ لب میشن که خب در اینجا رنگ‌ های قرمز شرابی رو برای پوست‌ های تیره پیشنهاد می کنیم چرا که بسیار جذاب هستند و به چهره شما نمایی لوکس و شیک می‌دهند. رنگایی مثل بنفش تیره هم برای پوستهایی که تیره هستن میتونن گزینه های مناسبی باشند و به لب‌های شما جلوه ای یونیک و زیبا بدهند. فراموش نکنید که قهوه‌ ای طلایی واسه پوستای تیره خیلی خوب میشه و چهره ای که دارید رو گرم تر و منحصر به فرد خواهد کرد. همچنین رژ لب برنز میتونه لب های شما رو درخشان نشون بده. 

رژ لب مناسب هر رنگ پوست

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها