|

کیف های ترند امسال / یکی از مدلای مد شده انگار ست کفشای سیندرلاست بلوری و شیشه ایه

در این مقاله در خصوص کیف های ترند امسال صحبت کرده و یه سری از اون ها رو بهتون نشون دادیم تا با رفتن به سراغشون روی مد باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پیروی از مد و فشن تا یه جاهایی میتونه خوب باشه و تا یه جاهایی هم میتونه مخرب باشه چرا که خیلی ها در این بین خوره این میفته به جونشون که الا و بلا باید روی مد بپوشن و بگردن و در صورتی که خلاف این باشه اصلا حس بدی بهشون دست میده و خودشون رو جا مونده از دنیا میدونن ولی خب مهمه که شما مهارت اینو داشته باشید که بدونید آیا مدهایی که اومدن روی کار بهتون میان یا نه مثلا از بین مانتوهای ترند 1403 کدوما به شما میان و باید به سراغ خریدشون برید و کدوما نمیان و باید دور خریدنشون رو خط بکشید تا یه وقت بد استایل دیده نشید چون میدونید همون اندازه که لباس ها میتونن کلاس شما رو بالا ببرن میتونن بی کلاس هم جلوه تون بدن!

پس با این حساب لازمه که قبل از این که ترندها رو تست کنید از ویژگی های ظاهری و فیزیکی خودتون مطلع باشید و بهشون آگاهی کامل داشته باشید مثلا در صورتی که رنگ پوستتون گندمی هست بدونید که بهترین رنگ لباس برای پوست گندمی باید چه رنگی باشه تا زیبایی های این رنگ پوست هر چه بیشتر به چشم بیاد پس لباسی خوبه که بتونه زیبایی های شما رو بولد کرده و ایرادات موجود در اندامتون رو کاور و تمرکز رو از روی اون برداره مثلا شاید پاهای کوتاهی دارید و از این موضوع ناراحتید در حالی که با انتخاب یه لباس مناسب میتونید این موضوع رو کاملا محو کنید و حتی پاهاتون رو بلند هم نشون بدید! حالا از اینا بگذریم و برسیم به مقاله ی امروز که طی اون میخواهیم چندتا از کیف های ترند امسال رو بهتون معرفی کنیم که باید ببینید آیا به استایل ها و سبک شما میان یا نه تا در صورتی که پسندیدینشون برید سراغ اضافه کردن اون ها به جمع کیف هایی که دارید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

کیف های ترند امسال

کیف کلاچ یه انتخاب به روز و مدرن که با استایل های امسال حسابی میاد

خیلی ها وقتی که اسم کلاچ به گوششون میخوره تنها تصویری که میاد توی ذهنشون کیف هایی با ظاهر یکنواخت و ساده هست که خب در صورتی که شما هم از این افراد هستید توصیه ی ما به شما عوض کردن نظرتون هست چرا که در سال جدید این کیف های دستی بسیار ترند شدن و حتی تنوع در تولید اون ها بیشتر هم شده به همین دلیل شما میتونید این مدل از کیف ها رو در اندازه ها، شکل ها و جنس های مختلف تهیه کرده و طبق سلیقه و پسندتون از بینشون خرید داشته باشید. 

شما میتونید کیف های کلاچ رو برای موقعیت های رسمی و شیک استفاده کنید و حسابی باهاشون به استایلتون جلوه ی خانومانه ببخشید. شما همچنین میتونید کلاچ های کوچک و جمع وجور رو برای حمل وسایل ضروری مثل رژ و گوشیتون در مراسم هایی مثل عروسی هم استفاده کنید.

کیف های ترند امسال

کیف های بافت حصیری یه انتخاب برای عاشقان محیط زیست

این روزا خیلی از افراد حامی محیط زیست هستن و در پی فرهنگسازی برای استفاده از هر چیزی که برای محیط زیست خطر نداره از این رو کیف های حصیری امسال مجددا راه خودشون رو برای بودن در کالکشن برندهای مختلف باز کردن و میشه اون ها رو یکی از آیتم های جذاب برای سلبریتی های بزرگ دونست. هر چند که پیش از این هم خیلی ها از این کیف برای رفتن به ساحل استفاده میکردن ولی خب حیفه که این همه زیبایی تنها یه کاربرد داشته باشه از این رو خیلی ها اون رو برای موقعیت های مختلف در استایل هاشون استفاده میکن. 

کیف های ترند امسال

کیف‌های مهره‌دوزی شده شیک ترین ترند امسال

یکی از بهترین و زیباترین ترندهایی که امسال در زمینه ی کیف به چشم میخوره کیف های کوچک مهره دوزی شده هست که به جرئت میشه اونا رو یکی از زیباترین انتخاب های یه خانوم امروزی بشمار آوورد و اصلا هم فرقی نمیکنه که توی استایل روزانه تون و یا توی استایل های کلاسیک به سراغشون برید در هر حالتی که فکرش رو کنید تیپ شما با این مدل از کیف های شیک و پیک حسابی با کلاس خواهد شد. 

این رو هم در انتخاب این مدل از کیف ها به خاطر بسپارید که باید به سبک کلی استایلتون توجه کنید و در صورتی که دنبال یه ظاهر چشمگیر و درخشان برای ظاهرتون هستید به سراغ کیف با مهره های رنگارنگ برید ولی در صورتی که سادگی و ظرافت براتون اولویت داره یه کیف با مهره های تک رنگ و ریز رو انتخاب کنید.

کیف های ترند امسال

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها