|

کیف مناسب قد و اندام من باید چه مدلی باشه؟ / باورت میشه کیف میتونه قدبلند نشونت بده

در این مقاله راجبه این که کیف مناسب با قد و اندام شما باید چه مدلی باشه صحبت کردیم تا بهترین انتخاب رو داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خوشتیپ بودن در دنیای امروز در صورتی که براش تلاش کنید کاری نداره مثلا اولین قدم برای این منظور اینه که ویژگی های فیزیکی خودتون رو بدونید و با توجه به اون ها به سراغ انتخاب برید مثلا در صورتی که پوست گندمی دارید رنگ های مناسب گندمیا رو بدونید و با سراغ اون ها رفتن زیباتر از هر زمانی بدرخشید چون بالاخره در صورتی که رنگ لباستون بهتون نیاد مسلما ظاهر بدی پیدا خواهید کرد. مورد بعدی اینه که در جریان مدهای روز قرار داشته باشید و بدونید چیا ترند شده مثلا در حال حاضر اگر ندونید کفش های مد سال 403 چه مدلی هستن شاید به سراغ آیتم های دمده و یا از مد به دوری برید که استایل شما رو بد نشون میدن.

مورد بعدی هم که باعث میشه که شما خوشتیپ تر به نظر بیایید استفاده از سلیقتون برای ست کردن آیتم های مختلف باهم هستش مثلا در صورتی که میخواهید مانتو کتی بپوشید باید بدونید که با مانتو کتی شال خوبه یا روسری تا اینجوری یه ست استایل زیبا و چشم نواز داشته باشید و در نهایت به خودتون دست مریزاد بگید. حتی شما در برخی از اوقات باید با توجه به سلیقتون استایل های جدید برای خودتون خلق کنید که مشخص هست سبک خاص شما هستن که خب باز هم لازمه ی این موضوع دونستن موارد قبلی هست که ذکر کردیم حالا در این مقاله هم برای این که شما رو هر چه بیشتر شیک و پیک تر و خوشتیپ تر دیده بشید میخواهیم بگیم که با توجه به قد و قواره تون کیف مناسب شما باید چه مدلی باشه تا بیشتر به ویژگی های فیزیکیتون پی ببرید، پس با ما همراه باشید.

کیف مناسب قد و اندام من چه مدلی باید باشه

کیف مناسب خانوم های لاغر همراه با قد بلند

اون دسته از خانوم هایی که لاغر اندام و قد بلند هستن دستشون برای انتخاب مدل کیف حسابی بازه چرا که این خانوم ها میتونن با خیال راحت هر مدل کیفی رو که میخوان بردارن یعنی در این بین فرقی نمیکنه که کوله پشتی بزرگ باشه، کیف دستی باشه یا کیف های دوشی. البته که توجه به یه نکته واجبه و اون اینه که هر چقدر اندازه ی کیف برای این خانوم ها کوچک تر باشه قد اون ها بلندتر دیده میشه که این موضوع تعادل رو در استایل اون ها بهم میزنه پس باید این مدل از کیف ها رو فاکتور بگیرن.

بنابراین در صورتی که قد بلندی دارید و نمیخواهید از اون چیزی که هستید قدبلندتر دیده بشید توصیه ی ما به شما رفتن به سراغ اون دسته از کیف هاست که از سایز متوسط و همچنین طرح های بزرگ برخوردارن هست پس کیف های گل دار هم با توجه به بودن توی بهار میتونن گزینه ی مناسبی باشن.

کیف مناسب قد و اندام من چه مدلی باید باشه

کیف مناسب خانوم های قد کوتاه

حالا بریم سراغ خانوم هایی که جثه ی ریز به همراه قد کوتاه دارن؛ این خانوم ها میتونن گزینه های هیجان انگیزی برای انتخاب کیف پیش روشون داشته باشن البته باید به یه نکته ی اساسی در همون ابتدای کار توجه کنن و اون اینه که از کیف های بزرگ دور بمونن چرا که اون ها رو قد کوتاه تر نشون میده که احتمالا این موضوع رو دوست نداشته باشن بنابراین کیف های بامزه و کوچک یه انتخاب عالیه برای اون ها که دوشی هم باشه بهتره.

کیف مناسب قد و اندام من چه مدلی باید باشه

کیف مناسب خانوم های سایز بزرگ

در صورتی که از اون دسته از خانوم هایی هستید که سایز بزرگ دارید بهتره که به سراغ کیف های دستی کوچک نرید چون اینطوری تعادل در ظاهرتون بهم میریزه در اصل بهترین مدل کیفی که شما میتونید داشته باشید اون دسته از کیف هایی هست که بزرگ اند و در عین این که طرح دار هستن رنگ روشنی هم دارن. در صورتی که عاشق کیف دستی هستید و علاقمندید که برای مهمونی به سراغ این مدل از کیف ها برید تاکید میکنیم که به جای مدل های متوسط و کوچک کیف دستی بزرگ بردارید.

کیف مناسب قد و اندام من چه مدلی باید باشه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی