|

مانتوهای ترند ۱۴۰۳ / هنوز قشنگیه مدلای عیدو هضم نکرده مانتو تابستونیا اومدن خیلی خاصن

در این مقاله درباره ی مانتوهای ترند ۱۴۰۳ صحبت کردیم و مدل های مد شده برای تابستون رو بهتون نشون دادیم که میتونید باهاشون حسابی خوشتیپ بشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- برای این که تو هر زمینه ای بهترین شد باید به قولی خاک خوری کرد یعنی در صورتی که شما میخواهید یه خیاط خوب بشید شاید در وهله ی اول مجبور باشید برای یه عده کار کنید اون هم با حقوق کم و حتی توسط اون فرد غرورتون هم خدشه دار بشه به علت تشرهایی که بهتون میزنن ولی در نهایت و با سرسختی تبدیل میشید به اون خیاط ماهری که همه برای این که لباساشون رو بدوزه از چند ماه قبل وقت میگیرن ازش و پس با مصر بودن در کارهای این مدلی درصد موفقیت شما بسیار بالا خواهد بود حتی در زمینه ی خوشتیپ شدن یعنی در صورتی که شما بخواهید که یه فرد خوش استایل بشید باید سبک های مختلف رو امتحان کنید از استایل ماکسیمال تا فلورال و... تا در انتها ببینید که چی بهتون میاد و چی بهتون نمیاد و بعد از یه تایمی حتی دیگه بدون تست کردن یه لباسی حدس بزنید که بهتون میاد یا نمیاد.

البته که باید شکر کرد که این روزا رسیدن به این هدف یعنی خوشتیپی بسیار راحت تر از گذشته هست چون منابع بسیاری در دسترس هستن که به شما در پیدا کردن لباس ها و آیتم های مناسب کمک میکنن مثلا در صورتی که پوست گندمی داشته باشید میتونید با یه سرچ ساده ببینید که بهترین رنگ لباس برای پوست گندمی باید چه جوری باشه و با رفتن به سراغ اون رنگ ها به زیبایی هر چه تمام تر بدرخشید بدون این که نیازی باشه حتما دونه به دونه ی رنگ ها رو تست کنید پس از این جهت کارتون راحته و همین الان هم که در حال خوندن این مقاله هستید میخواهیم ما هم یه مقدار کارتون رو راحت کنیم و در خصوص مانتوهای ترند 1403 باهاتون صحبت کنیم تا شما رو در جریان مد این روزها قرار بدیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

مانتوهای ترند ۱۴۰۳

کت و سارافون هم کارتو راحت میکنن هم استایلتو شیک و پیک

این روزا خیلی از خانوم ها برای انتخاب مانتو دغدغه این رو دارن که باقی آیتم ها رو در کنار اون چطور انتخاب کنن تا در نهایت همه ی لباس هاشون با هم ست باشه و بهم بیان که خب برای این خانوم ها خبر خوبی داریم و اون مد شدن کت و سارافون هست که شما رو از خیلی از جهات راحت میکنه. این مدل از مانتو امسال بسیار ترند شده و برای کالکشن تابستونه ی خیلی از برندها هم معرفی شده چون هم زیبا، هم کاربردی و هم خنک هست و در انواع مختلف از کوتاه و بلند و یا طرح دار و ساده هم تولید میشه و از این رو میتونه پایسخگوی سلیقه ی های متفاوت باشه. 

البته که باید دقت کنید شما میتونید در صورتی که کت و سارافون رو به عنوان پوشش خودتون انتخاب کردید اگر اون ها ساده بودن بقیه ی آیتم های موجود در استایلتون رو طرح دار و شلوغ پلوغ انتخاب کنید و یا در صورتی که این آیتم ها طرح دار بودن باقی لباس هاتون رو ساده انتخاب کنید تا تعادل در استایلتون برقرار باشه.

مانتوهای ترند ۱۴۰۳

شومیز مانتویی خنک و همیشه مد

در خصوص خرید لباس در صورتی که لباس هایی رو انتخاب کنید که کاربردی باشن و بشه باهاشون چندتا استایل مختلف زد میتونید بگید که برد کردید و خب در این بین نه تنها لباس های اینجوری پیدا میشن بلکه یه سری هاشون هستن که همیشه روی مدن و دمده نمیشن که شومیز مانتویی یکی از اون هاست که با اومدن بهار و تابستون تبدیل میشه به یکی از گزینه های حتمی خانوم های شیک پوش دلیل این هم که این مدل از لباس ها هرگز از مد نمیفتن سادگی طراحی اون هاست و خب میدونید که اصالت و زیبایی همیشه در سادگی بوده و در کل اون دسته از لباس هایی که شلوغ و پلوغ هستن و زرق و برق زیادی دارن میتونن بعد از یه مدت به کلی از مد بیفتن.

اما خب حالا که شومیز مانتویی خودتون رو انتخاب کردید برای شلوار با اون بهتره به سراغ چه مدلی برید؟ خب پارسال بیشتر مد بود که شلوارهای بوت کات و یا دمپا با اون پوشید در حالی که برای امسال خیلی ها پیشنهاد میکنن که در کنار این مدل از مانتو به سراغ شلوارهای اورسایز برید تا ترندی دیده بشید و علاوه بر اون استایلتون خنکیه بهار و تابستون رو گوشت کنه به تنتون.

مانتوهای ترند ۱۴۰۳

کت و دامن پلیسه از حالت اسپرت به مجلسی هلتون میدن

خب آیتم هایی که تا به اینجا بهتون معرفی کردیم تا حدودی اسپرت بودن و خب شاید شما از اون دسته از افرادی باشید که استایل های خانومانه و مجلسی طوری رو به اسپرت ترجیح میدید که خب باید بهتون بگیم که برای تابستون سرتون بی کلاه نخواهد موند و میتونید از کت و دامن پلیسه که عید امسال حسابی اومدن روی کار برای این فصل استفاده کنید و یه استایل شیک و پیک برای خودتون بسازید.

مانتوهای ترند ۱۴۰۳

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها