|

دلت لباس میخواد یا میخوای مبل بخری ولی گرونه؟ / معرفی خوش قیمت ترین بازار های تهران

اگر شما هم برای سر قیمت مشکل دارید، کافیه تا با این مطلب همراه باشید تا با بازار های ارزان تهران آشنا بشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نزدیک عیده. خیلیامون داریم واسه خرید جهاز تلاش می کنیم و خیلیا هم دارن. واسه شب عید خرید لباس میکنن. اصلا شاید هم دلمون میخواد پارچه جدید بخریم و از طرفی هم می بینیم همه چیز، همه و همه چیز گرون شدن و تا کهکشان قیمت نجومی پیدا کردن. اما سوال اینجاست که جایی هم پیدا میشه که قیمتای کمتری داشته باشه و خب به نسبت اونچه که تو مغازه های عادی می بینیم حداقل تخفیف بیشتری داشته باشند؟ بله که میشه! تنها کافیه تا با ادامه این مطلب همراه بمونید تا با چند بازار تهران آشنا بشید که قمیتی به صرفه تر و حتی نزدیک به قیمت عمده دارند. 

پارچه ارزون میخواد؟ برو بازار مولوی تهران

بازار مولوی یکی از بازرار های مشهور در تهرانه که پارچه فروشی یا بسیاری داره با قیمت مناسب. در این بازار میتونیم تنوع پارچه رو برای هر سلیقه و هر شخصی ببینیم که این ویژگی خیلی خوبشه. از طرفی هم حتی میتونید پارچه پرده ای های جذابی رو ببینید که با قیمت مناسب یه سر و سامون نو و خوشگل به پنجره خونتون میدن. اگه میخوای بری، راحت‌ ترین دسترسی به بازار مولوی سفر با مترو و پیاده شدن از ایستگاه مترو مولوی می باشد. راستی یادتون نره که این بازار تو روزهای تعطیل باز نیست!

Untitled

لباس ارزون مجلسی میخوای؟ برو کوچه برلن

اگر قبل از عید مراسی پیش رو دارید که دلتون نمیخواد لباس مجلسی بدوزید، پس خوبه که به کوچه برلن تهران سر بزنید چرا که با انواع طرح لباس مجلسی های جدید و مدرن مواجه خواهید شد که قیمت هایی بسیار مناسب هم دارند. واسه همه جور سن و سلیقه ای هم پیدا میشه. آدرس بازار لباس مجلسی کوچه برلن کجاست؟ محله فردوسی تهران، کوچه برلن، بین بانک تجارت و بلژیک می باشد. برای رفتن به به این لوکیشن میتونیم با مترو به ایستگاه سعدی بریم که کمترین فاصله رو با کوچه برلن داره.

16549565297f30

دم عیدی مانتو ارزون میخوای؟ برو بازار نازی آباد

خب دم عیده و قطعا خیلی از خونواده دلشون میخواد به رسم هر سال لبا سنو بخرن و واسه خانوما هم که مانتو از قسمتای اصلی لباسشون محسوب میشه. خب برای رسیدن به یه مانتوی خوشگل و خوش قیمت کافیه تا برید به محله نازی آباد تهران که این روزها تبدیل به بازار مانتو فروشی ها شده. در اینجا میتونید بهترین مانتو ها رو با قیمت هایی مناسب پیدا کنید که تنوع بسیار زیادی هم دارند. مانتو مجلسی یا یا پالتو شیک و شاید هم برای عید تو این بازار زیاده و فقط کافیه تا یه سر ریز بزنید که خب قطعا دم عید خیلی خیلی شلوغ میشه. آدرس بازار مانتو نازی آباد رو اگه بخوایم بدونیم باید بگیم که محله نازی آباد تهران، خیابان مشهدی (پارس)، می باشد. این آدرس برای عمده فروشان مانتو هستش و بازار دوم نازی آباد نیز قطبی برای فروش بهترین مانتو‌ها در جنوب تهران می باشد. بهترین ایستگاه مترو برای رسیدن به بازار مانتو نازی آباد، ایستگاه علی آباد هستش.

Untitled

جهازت ناقصه پول کم آوردی؟ برو بازار صالح آباد

واقعا خرید لوازم خونه و جهاز خیلی سخت شده که خب برای این موضوع هم پیشنهاد داریم و کافیه تا یه سر به بازار صالح آباد بزنید. اگرچه بازار شوش هم یکی از بهترین بازارای ارزون برای خرید جهیزیه و لوازم آشپزخونه هستش و تنوع خیلی زیادی هم داره، اما باید بگیم واقعا قیمتای صالح آباد حتی از اونجا هم بهتره. در اینجا مغازه یا بزرگی هستش که به شما این امکان رو میدن هر چیزی که برای آشپزخونه نیاز دارید رو با قیمتی مناسب تهیه کنید. چجوری برم به صالح آباد؟ کافیه تا اتوبان تندگویان به سمت بهشت زهرا رو برید، بعد از پل صنیع خانی هستش. نزدیک‌ ترین ایستگاه مترو به بازار صالح آباد هم ایستگاه مترو میدان محمدیه هستش، اما یادتون نره که این ایستگاه، یکم با صالح آباد فاصله داره، پس بهتره که با ماشین شخصی به این بازار سفر کنید.

Untitled

شایدم میخوای واسه عید مبلمان عوض کنی! برو بازار چهاردانگه

مبلمان چیزیه که واسه هر خونه ای نیازه و بازار چهاردانگه رمز رسیدن بهشه اما مشکل اینجاست که یکم دوره. این بازار تازه جون گرفته و بمانند بازار هایی مثل یافت آباده اما با تفاوت قیمت قابل توجه. شما وقتی برید به این بازار، نه تنها زیباترین و محکم ترین مبلمان رو می بینید، بلکه میتونید انواع تخت‌خواب، بوفه، کنسول‌ های مدرن و جذابی هم پیدا می کنید. رفتن به چهاردانگه بدون ماشین شخصی، یکم سخته اما در عوض ایستگاه مترو آزادگان بهترین و نزدیک‌ ترین ایستگاه به بازار مبل چهاردانگه هستش. آدرس این بازار هم اسلامشهر تهران، حدفاصل بزرگراه تهران - ساوه، خروجی اتوبان سعیدی می باشد.

WhatsApp-Image-2022-07-14-at-8.28.14-PM-1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی