|

گوشواره طلا مد 2024 / امسال با این مدلای طلا جوری خوشگل میشی همه حظ میکنن

اگر قصد خرید گوشواره طلا دارید اما نمیدونید چی انتخاب کنید که بهترین باشه، پس حتما با این مطلب همراه باشید که هم کم قیمت هستن هم جذاب.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قیمت طلا این روزها سر به فلک کشیده. اما اگه قصد خرید طلا رو داشته باشید هستند مدل هایی ظریف و زیبا که خب هم طلا هستن و میشن یه پس انداز، و هم اینکه کاملا رو مد هستند و خوشکلیه ظاهر شما رو دو برابر می کند. دیگه تموم شد اون دورانی که دختران جوان با انداختن زیورآلات ضخیم دلشون میخواست سن بالا دیده بشن و حالا حتی بانوان میانسال نیز بر این تلاشند که سنشون رو پایین بیارن و ترند این روزهای جوانان هم مینیمال هستش. ساده پسندی تو دو سه سال اخیر خیلی طرفدار پیدا کرده و تونسته خودش رو در دل دختران جوان جا کنه. حالا که مینیمال پسندی در استایل دختران شده سلیقه امروزی، پس چه بهتر که برای خرید طلا هم بریم سراغ گوشواره های ساده ای که هم حکم پس انداز رو دارند و هم اینکه میتونن زینتی به شدت جذاب و دلبرونه برای بانوان بشن. اما اینکه دقیقا چه سبک مدل هایی ترند شده وایده آل خیلی هاست در این مطلب قراره بهشون برسیم. اگر شما هم قصد خرید گوشواره طلا رو دارید اما نمیدونید چه مدلی بخرید بهتره، پس حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید.

346b1f22-8d03-48d3-a519-94dd1ac705c8

گوشواره‌ های میخی ساده واسه تویی که این مدلی دوستی

گوشواره‌ هایی که به سبک میخی ساده هستن یکی از پایه های اصلی جواهرات ساده به شمار میان که خب با طراحی های کوچیک و بدون جینگولی جات اضافه طراحی و ساخته شده، و میتونن به راحتی با هر سبک و ظاهر لباسی به ست و هماهنگ بشن. شما میتونید بنا به سلیقه و خواسته ای که دارید از طرح های طلایی، نقره ای و یا رزگلد استفاده کرده و جلوه ای برازنده و خوشگل داشته باشید. 

4646

گوشواره‌ حلقه‌ ای نازک و ظریف که به هر لباس و اکسسوری میاد

گوشواره های حلقه ای یه هزار سالی میشه که ترنده! اصلا هیچ جوره از مد نمیفته و نخواهد افتاد. گوشواره های حلقه ای نازک با طراحی های خطی و ساده ای دارند، یکی دیگه از سبک گوشواره هیا محبوبی محسوب میشن که مینیمال هستند. ساخت این گوشواره ها به شکل باریک و ظریف و حلقه ای هستش که هم برای استفاده روزه عالیه و هم به راحتی میشه با دیگر جواهرت ست بشه و در مهمانی ها زبیایش رو نشون بده.

64641

گوشواره‌ های باریک با آویزهای کوچیک که خاص و متفاوت ترند

از دیگر سبک های گوشواره امروزی مینیمال می توان به کوشاوره هی باریک و آویزی اشاره داشت که  ساده هستن، اما انتخابی بی نظیر برای دختران می باشند. این سبک از گوشواره ها کمی خاص تر و جذاب ترند که خب شامل اشکال هندسی مختلفی همچون ستاره، قلب و یا حتی مروارید ظریف می باشند و ظاهری منحصر بفرد برای شما خواهد ساخت.

jpeg-optimizer__DSC7620

گوشواره‌ های نیم حلقه که دخترای جوون عاشقشن

مدل هایی مثل نیم حلقه نیز از جدیدترین و شیک ترین سبک های گوشواره طلا هستن که هم مینیمال محسوب میشن و هم به شدت جذاب. در واقع این گوشواره ها با طراحی های نیمه ای که دارند فیسی خوشگل و ترند به گوش ما می بخشند و میتونن خیلی راحت با استایل های مختلف هماهنگ بشن. 

64365

64

گوشواره‌ های خطی و بلند که ظاهر شما رو کشیده نشون میدن

از دیگر گوشواره های خیلی دخترونه و قشنگی که میشه معرفی کرد سبک های خطی و بلند هستندی که طزاحی های مینیمال دارند و برای افرادی که به دنبال زیورآلات چشمگیر و متفاومت خیلی میتونن مناسب باشند و البته درجه یک. این سبک از گوشواره ها اغلب از یک یا چند خط باریک طلا ساخته شدن که به شکل عمودی از گوش آویزان میشن و یه نای زیبای بلند به چهره شما می بخشند.

jpeg-optimizer__DSC7620

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها