|

فرش های مدرن و جدید / ول کن فرش کلاسیکو شلوغه الان دکور مدرن شیک و خلوته اینا خوراکشن

در این مقاله چندتا از فرش های مدرن و جدید رو نشون داده و در خصوص انواع این فرش صحبت کردیم تا با اطلاعات کامل به سراغ خریدشون برید.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- دکوراسیون خوب تو خونه میتونه تا حد بسیار زیادی روی روحیه ی شما تاثیر داشته باشه چون بالاخره خونه مکان امن هر کسی بشمار میاد و خب در صورتی که در نظم و آرامش کامل باشه این محیط حال روحی شما هم خوب خواهد بود در حالی که برعکس این موضوع هم وجود داره یعنی در صورتی که دکور منزل شما آشفته باشه احتمالا یه بی قراری به سراغتون باید و شما رو از خونه فراری بده پس باید برای داشتن یه دکور خوب و زیبا تلاش خودتون رو کنید رو کنید و صد البته به ست بودن آیتم ها با هم توجه بسیار داشته باشید مثلا در مورد فرش باید ست کرن فرش با دکوراسیون رو بلد باشید تا هارمونی برقرار کنید.

چون بالاخره فرش یکی از آیتم های بزرگ در منزل بشمار میره که توجه های زیادی رو به خودش جلب میکنه و خب تعداد اون هم بسیار زیاده از این رو باید به ریز ترین جزئیات هم در رابطه با اون توجه کنید مثلا بدونید که امسال چه فرشی مده تا در صورتی که قصد خریداری این وسیله رو دارید یه مدل به روز و روی مد رو تهیه کنید تا دکوراسیونتون زیبا و خاص دیده بشه. پس لازمه که موقع خرید فرش نکات بسیار زیادی رو مدنظر قرار بدید از ست بودن و چطور چیدنش تا در جریان ترندها بودن به همین دلیل ما هم در این مقاله قصد داریم که چندتا از فرش های مدرن و جدید رو بهتون نشون داده و در خصوص جدیدترین انواع اون باهاتون صحبت کنیم تا خرید بهتر و راحت تری داشته باشید، پس با ما همراه باشید.

فرش های مدرن و جدید

فرش های مراکشی نمونه ای از فرش های مدرن و جدید

یکی از مدرن ترین فرش هایی که این روزه شناخته شده و بسیار طرفدار داره فرش مراکشی هست که چه در ایران و چه در دنیا به یه فرش با جزئیات زیاد شناخته میشه که میتونه فضای خونه ی شما رو جوری شیک و پیک کنه که حد و حساب نداره و هر بار با دیدنش به سلیقه ی خودتون دست مریزاد خواهید گفت. شما میتونید این مدل از فرش ها رو در هر قسمتی از خونه از پذیرایی بگیر تا آشپزخانه و اتاق خواب بندازید و محدودیتی در این زمینه نخواهید داشت و خب مسلما که دکورتون باید مدرن باشه. همچنین این رو هم اضافه کنیم که در سبک های نوردیک و بوهو این فرش میتونه زیبایی بیشتری از خودش به نمایش بذاره.

فرش های مدرن و جدید

فرش های مدرن و جدید

فرش شگی از انواع فرش های مدرن و جدید

یکی دیگه از فرش های پرفروش و محبوب در بازار که یه نمونه ی مدرنه فرش شگی هست که از پرزهای بلند و نرمی برخورداره و خب راه رفتن روی اون یه لذت دیگه داره از این رو خیلی از افراد علاقمند به تهیه این مدل از فرش ها شدن و توی قسمت هایی از خونه که به نظرشون درسته از این فرش استفاده میکنن البته که شاید با این حرف یه مقدار براتون سوال پیش بیاد که یعنی چی و اینم یه فرش هست دیگه حالا چه فرقی میکنه کجا بندازیمش که خب در جواب باید بگیم خیر اینطور نیست!

چون ما در ابتدا گفتیم که فرش های شگی دارای پرزهای بلندی هستن و اصلا این موضوع باعث شهرت اون ها شده ولی موضوعی که وجود داره این هست که امکان گیر کردن آت و آشغال لا به لای این مدل از فرش ها بسیار زیاده که خب تمیز کردن اون واقعا کار سختی هست از این رو در محیط های پرتردد و یا محیط هایی مثل آشپزخانه که امکان کثیفی و آلودگی در اون بسیار زیاده استفاده از این فرش بهتون توصیه نمیشه و بهتره که این مدل از فرش ها در محل های کم تردد مثل اتاق خواب پهن بشن که خلوت تره.

فرش های مدرن و جدید

فرش های مدرن و جدید

فرش وینتیج از انواع فرش های مدرن و جدید

بریم سر وقت معرفی فرش های وینتیج که با توجه به الگوها، طرح ها و رنگ هایی که در طول زمان برای خودشون محبوب شدن بافته میشن. فرش های مدرن وینتیج در اکثر اوقات از الیاف مصنوعی مثل پلی پروپیلن ساخته میشن و قیمتشون نسبت به فرش های اصلی و قدیمی بسیار کمتره. همچنین فرش های این مدلی و یا کهنه نماها به علت الگوها و طرح هایی که در اون ها استفاده میشه به عنوان یکی از اجزای دکوراسیون داخلی در فضاهای مدرن و کلاسیک مورد استفاده قرار میگیرن و از این رو میشه گفت که تنها برای دکوراسیون مدرن ساخته نشدن و در دکوراسیون کلاسیک هم میشه ازشون به خوبی بهره گرفت.

فرش های مدرن و جدید

فرش های مدرن و جدید

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها