|

تغییر دکوراسیون بدون هزینه/ مبلمان رو فقط بلدی جابه جا کنی؟ یکم اینجوری خلاق باش

دکوراسیون منزل زمانی میتونه جذاب باشه که خلاقیت و زیبایی در هم آمیخته شده باشند و در این مطلب قراره با تغییر دکوراسیون بدون هزینه آشنا بشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خونه نقطه امن ماست. همه ما وقتی یه وسیله به خونمون اضافه می کنیم خوشحال میشیم چرا که در واقع دیزاین نو میتونه به شکل مستقیم تو روحیه افراد تاثیر بذاره، مخصوصا خانوم خونه. دکوراسیون منزل چیزیه که میتونه خیلی اصولی و خوشگل باشه و یا درهم و شلخته. از طرفی هم بسیاری از افراد وقتی میخوان روحیشون رو شاد کنن میرن سراغ تغییر دیزاین منزل و میخوان که دکوراسیون خونه رو در مدت زمان کوتاه عوض کنند، اما جدا از اینکه کار چندان آسونی نیست، بلکه به شدت هزینه بردار هم خواهد بود. این دیدگاهیست که اغلب افراد دارند و خیلی ها هم منصرف از این کار نمیشن چون به نظرشون خیلی خرج داره. در حالی که برخلاف تصور، نیازی نیست شما همیشه برای انجام این کار پول زیادی خرج کنید و میشه که تنها با خلاقیت و آگاهی، تغییرات قابل توجهی ایجاد کرد.

میپرسین چجوری؟ در این مطلب قراره با راهکارهایی آشنا بشیم که این موضوع رو عملی میکنه. پس اگر شما هم چنین موضوعی مد نظرتونه، حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید. 

تغییر دکوراسیون بدون هزینه

مبلمان رو اینجوری تغییر دیزاین بده و زیبایی رو به چشم ببین

مبلمان یکی از مهمترین عناصر در دیزاین هر منزل محسوب میشن که تغییر چیدمان شون میتونه تغییراتی بسیاری در زیبایی و کارایی خونه داشته باشه. برای رسیدن به این منظور ابتدا باید نقطه کانونی خونه رو مشخص کنید. چیزی مثل تلویزیون و یا شومینه و پنجره ای که بولد باشه و یا حتی یک اثر هنری جذاب میتونه نقطه مرکزی خونه شما باشه و مئبلمان رو حول محور اون بچینید. یادتون نره چیدمان مبل باید به گونه ای باشه که افراد بتونن با هم چشم تو چشم ارتباط بگیرند و معاشرت داشته باشند. وقتی مبلمان به شکل خطی یا پرت و پلا باشه، بی شک خسته کننده و غیر اصولی هستش.

تغییر دکوراسیون بدون هزینه

جایگاه تلویزیون رو تغییر بدید

تلویزیون همونطور که بالاتر هم اشاره شد، به عنوان یه فضای کانونی محسوب میشه. اما گاهی تلویزیون جای دست و خوبی گذاشته نشده  بتونه دیگر وسایل رو هم دور خودش بچینه! پس دست به شید و با تغییر مکان تلویزیون از تاثیر فراوونش بی نصیب نمونید. اگر هم در اتاق پذیرایی و یا اتاق خواب قرار داره میتونید جاش رو عوض کنید. این جابه جایی ها میتونن در دکوراسیون منزل معجزه کنند.

تغییر دکوراسیون بدون هزینه

تغییر دکوراسیون منزل بدون هزینه تنها با یک میز ناهارخوری

میز ناهارخوری واقعا یه وسیله تاثیرگذار و دکوراسیون منزله. این وسیله نقش خیلی مهمی در دکوراسیون و خوشگلاسیون فضای داخلی خونه داره. میتونید فضای میز ناهارخوری رو تغییر داده و یه جلوه خاص به محیط ببخشید. یادتون نره که قرار دادن میز ناهارخوری در نزدیکی آشپزخونه میتونه کمک خیلی خوبی به سرو غذا و تمیز کردن میز داشته باشه. همچنین میشه که با استفاده از تزییناتی مثل شمع، گلدان و یا نقاشی های دیواری زیبا در اطراف میز ناهارخوری این فضا رو جذاب تر کند و یه محیط مدرن ساخت.

تغییر دکوراسیون بدون هزینه

دوست داری بدون هزینه دکوراسیون خوت بی نظیر بشه، عناصر هنری یادت نه

تغییرات در دکوراسیون میتونه خیلی چالش برانگیز باشه، اما در نهایت با خلاقیت و استفاده هوشمندانه از وسایل موجود میتونه به راحتی نتایج جذابی رو بهتون تحویل بده. مثلا استفاده از وسایل هنری و اکسسوری های منزل یکی از بهترین روش ها جهت زیباسازی محیط هستش. برای مثال قرار دادن یک یا چند تابلو هنری زیبا روی دیوار میتونه به فضای شما زندگی ببخشه. تابلوها رو میشه بر اساس رنگ‌بندی و تم کلی اتاق انتخاب نمود  فضایی بی نظیر ساخت.

تغییر دکوراسیون بدون هزینه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • علی ارسالی در

    چی میگی بدون هزینه ،برا ثوابش انجام میدید ،چنان خرجی میزارید که از خونه خریدم بدتر میشه برید بابا دیگه این کلکا قدیمی شدن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها