|

خوشگلترین مبلمان نئوکلاسیک / سر تا پای این مبلمان ویژگیه هرچی گفتم تمومی نداره

مبلمان نئوکلاسیک از دست مبلمانی هستش که در چند سال اخیر نگاه و توجه بسیاری از افراد رو به خود جلب کرده چرا که ویژگی های منحصر به فردی داره.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دکوراسیون خونه از دست مواردی محسوب میشه که میتونه به خونه هویت ببخشه. بی شک اینکه خونه ما کجای شهر باشه یا اینکه چه سبک طراحی داشت باشه و از طرفی هم اعضای خانواده چه خلق و خویی داشته باشن مهمه و میتونه به اون خونه جون بده، اما در واقع دکوراسیون به مانند لباس برای منزل میمونه و استایلش رو میسازه. تو دکور خونه لوازم زیادی استفاده شده که یکی از مهمترین اونها مبلمان می باشد. مبلمان عناصر حجیم و بزرگی هستن که فضای زیادی از نشیمن یا پذیرایی رو در بر میگیرن و باقی آیتم ها حول محور مبل چیده میشه.

مبلمان نیز به مانند هر وسیله دیگه ای انواع سبک مختلف داره. مبل ها گرچه که از دور همه شبیه به هم به نظر میان، اما در واقع در حالت کلی به سبک استیل و راحتی و کلاسیک تقسیم میشن و بعد هر کدوم از اونها مدل های مختلفی دارند. یکی از جذاب ترین مدل هی مبلمان که طرفداران بسیاری هم داره مبل نئوکلاسیک می باشد که با طراحی خاص و منحصر به فردش، توجه بسیاری از افراد رو به خود جلب کرده. خیلی از خانواده ها دم عید قرار بر خرید مبل داشتن اما خب چون دیگه وقت تنگ بود، انداختن برا بعد عید! اگر شما هم این روزا قصد خرید مبل رو دارید، پس حتما با این مطلب همراه بشید تا با یکی از جذاب ترین سبک مبل ها آشنا بشیم. 

مبل نئوکلاسیک

مبل نئوکلاسیک چه مدلیه؟

مبل نئوکلاسیک سبکی از مبلمان می باشد که ترکیبی از عناصر کلاسیک و مدرن رو در خود جای داده و ظاهری متفاوت از خود به نمایش میذاره. به نظرتون چه دیتیل هایی داره؟ در     پاسخ باید بگیم این سبک معمولا شامل خطوط منحنی، نمای کلاسیک، استفاده از جنس‌ های با کیفیت و زیبا، و البته جزئیات ظریف و زیبایی هستش که میتونه نگاه هر فردی رو به خود جذب کنه. در واقع مبل نئوکلاسیک بازتابی از زیبایی و شکوه دوره‌ های قدیم داره، اما خب با اضافه کردن لمسه‌ های مدرن و نوآورانه، به روزرسانی شده و نمایی نو به خود گرفته.

مبل نئوکلاسیک

مبل نئوکلاسیک

ویژگی های مبل نئوکلاسیک باید بدونید

در این سبک از مبلمان از جنس های باکیفیتی مثل چوب با کار دست، چرم و مخمل کیفیت خوب استفاده شده. از طرفی هم طراحی های مبل نئوکلاسیک با خطوط منحنی و زیبا انجام میشه که جزئیات ظریف و فراوونی هم داره. مبل کلاسیک این مدلیه که رنگ هیا غنی و جذابی مثل طلا، قهوه ای، بورگاندی و مشکی درش بکار رفته و کیفیت ساخت و دوام بالایی که داره مورد توجه افراد قرار میگیره.

مبل نئوکلاسیک

اما خوبی ها و مزایای مبلمان نئوکلاسیک

لمسه در مبلمان زیبایی خاصی به دکوراسیون منزل میده که خب مدل های نئوکلاسیک این خوبی رو دارند. از طرفی هم ماندگاری و دوام بالایی که این سبک نسبت به سایر مبلمان داره، باعث جذابیت هر چه بیشترش شده. از راحتی مبل نئوکلاسیک هم بهتره اینطور بگیم که راحتی و لذت استفاده روزمره رو برای شما ایجاد میکنه در حالی که ظاهری نیمه تجملاتی و پذیرای طور داره. مبل نئوکلاسیک به خوبی با انواع و اقسام سبک های دکوراسیون ست و میتونه با دیزاین هایی مثل مدرن و انتقادی به زیبایی تمام هماهنگ بشه.

مبل نئوکلاسیک

فرق بین مبلمان نئوکلاسیک و کلاسیک 

مبل نئوکلاسیک اینجوریه که در عین حفظ اصول و زیبایی‌ های سبک کلاسیک، با اضافه کردن لمسه‌ های مدرن و جزئیات آپدیت شده، روانه بازار شده است. این تفاوت‌ ها اغلب در طراحی، جنس استفاده شده، و جزئیات تزئینی قابل دیدن هستند.

مبل نئوکلاسیک

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی