|

ست لباس های بهاری برای خانم های جوان / تو هر جمعی مثل ماه تابان باش

ما اینجاییم تا چندتا از زیباترین ایده ها رو برای ست کردن لباس های بهاری به شما بدیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در داشتن ظاهری آراسته بی شک مهم ترین و اساسی ترین آیتم، لباس پوشیدن و نحوه ی ست کردن رنگهایی که میپوشید با هم دیگه است پس برای این که خوشتیپ و به روز باشید مهمه که چه آیتم هایی رو با هم ست می کنید. برای این که استایل خوبی داشته باشید حتما لازم نیست از مارک های گرون قیمت برای خرید کردن لباس ها استفاده کنید فقط کافیه که از مدل هایی که می تونید با هم ست کنید و ست کردنشون ظاهر شما رو زیبا تر می کنه،اطلاع داشته باشید برای همین ما اینجاییم تا تو این کار به شما کمک کنیم.

پوشیدن لباس ها به صورت لایه لایه

در جدید ترین ترندها ایده لایه ای پوشیدن لباس ها یکی از ترفندهایی است که با استفاده ازش میتونید استایل ساده در عین حال شیک داشته باشید. شما می توانید با ترکیب رنگ های خنثی و خنک برای بهار، استایل به روز و زیبا داشته باشید. این نحوه ی لباس پوشیدن مناسب خانم های جوان و علاقه مند به مد روز است. شما میتونید در آین مدل استایل از شلوار های گشاد، مانتو، شومیز و جلیقه استفاده کنید البته توجه داشته باشید مهم ترین موضوع برای بهار، استفاده از پارچه هایی با جنس خنک است مانند لینن تا علاوه بر این این که خاص و طبق مد روز هستید، در فصل بهار گرمتان نشود.

fc3f42686f60d4f9593ca6c2416acb8a

استفاده از جین در استایل

آیتم های جین در عین سادگی می تونند به تیپ شما رنگ و روح ببخشند و در سال 2024 یکی برای به روز بودن، مورد توجه هستند.شما میتونید از شلوار جین، جلیقه ی جین، کفش از جنس جین و حتی کیف جین در استایلتون استفاده کنید البته استفاده از دو آیتم جین هم در استایلتون میتونه باعث جذابیت بشه. خوشبختانه جین یکی از آیتم هایی است که حداقل یک لباس از جنس آن در کمد هر خانمی پیدا می شود پس به راحتی میتوانید با استفاده از این آیتم، استایل خود را به روز کنید. این لباس ها رو  هم می تونید به صورت اسپرت و هم مجلسی ست کنید.

Untitled

g

لباس های گلدار 

استفاده از لباس هایی با طرح گل دار یکی از مهم ترین آیتم های بهاری است چرا که با شنیدن راجع به فصل بهار هر کسی به یاد گل و شکوفه های بهاری می افتد. از این رو میتونید با این ترفند علاوه بر این که خوش تیپ هستید استایلتون هم به صورت کاملا بهاری باشه. همچنین میتونید با استفاده کردن از لباس های گل دار  به خاطر رنگی بودن گلها باعث بشید که ست کردن براتون خیلی راحت تر بشه و استایلی بهاری، ساده و زیبا داشته باشید. فقط از یاد نبرید که اگر از آیتم های گل  دار با طرح های شلوغ استفاده میکنید از آیتم های کمی استفاده کنید تا استایلتون شلوغ به نظر نرسه و در عین سادگی خوش استایل باشید. به جای طرح های گلدار از رنگ های گل هم می توانید در استایل و تیپ تون استفاده کنید.

1394b80e0e683db2efb0b69757f441dd

 75e93a0016a77b93801d3350e658f5bd

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها