|

خوشگلترین طرح های لاک ناخن سفید / دستات جوری درخشان میشن که انگار از دیزنی اومدی

لاک ناخن سفید از دست رنگ هایی محسوب میشه که خیلی طرفدا داره اما به شرط اینکه طراحی مناسبی داشته باشه تا بتونه خودش رو نشون بده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- زیبایی ظاهری یک بانو به عناصر مختلفی همچون لاک ناخن بستگی داره. شاید تا چند سال پیش و دهه های گذشته تعداد خانوم هایی که کاشت ناخن انجام میدادن و یا به شکل روزمره لاک میزدن کم بود و اگر خانومی رو با این مشخصات می دیدیم به شدت با کلاس خطاب می کردیم، در حالی که امروزه بانوان در سن و سال های مختلف از خانومای جوون گرفته تا حتی خانومای میانسال و سن دار از کاشت ها و انواع لاک ها استفاده دارند. واقعا هم این آیتم زیبایی تاثیر گذاری به دست ها میبخشه که خب یه خانومی دوست داره با رنگای نود و خنثی به این زیبایی برسه و دیگری عاشق رنگ های شارپ و جیغ هستش. البته که به رنگ پوست هم خیلی زیاد بستگی داره و از طرفی هم افراد باید به شغل یا موقعیتی که دارند توجه داشته باشند و بسته به سلیقه و ظاهر انتخاب کنند.

اما در این بین برخی از رنگ ها هم هستند که به خیلی از رنگ پوستا و فضا ها میان. مثلا رنگ سفید! دیدین سفید جدیدا چقدر هم بولد و ترند شده؟ سفید برای لاک ناخن یکی از جذاب ترین ها محسوب میشه که میتونه هم برای ناخن کوتاه و هم بلند زیبایی منحصر به فردی داشته باشه. لاک ناخن زینتی خوشگل برای دست بانوان هستش که اگر به درستی انتخاب بشه ظاهری بی نظیر در استایل کلی خواهد ساخت.

خوشگلترین طراحی لاک ناخن سفید

لاک سفید طراحی شده میتونه خیلی خوشگل باشه

لاک سفید همونطور که گفتیم زیبایی خاصی به دستان هر فرد میبخشه و این در حالیه که چون در فصل بهار هم هستیم بسیاری از افراد بر این نظرند طراحی های مختلفی رو برای لاک ناخنشن انجام بدن. چی بهتر از اینکه زمینه سفید باشه و هر طرح و نقش جذابی که دلمون میخواد بر روش بزنیم. طرح های گلدار و یا سبک های یونیک و شاید هم نقش هایی که معنا و مفهوم خاصی دارند، همه و همه میتونن خوشگلیه خاصی به دستان شما ببخشند. پس از این سبک بی نظیر غافل نشید.

خوشگلترین طراحی لاک ناخن سفید

لاک ناخن سفید کوتاه، واسه کوتاه دوستا

خب دنیای مد و فشن صنعت بزرگیه. اینجوریه که یه چیزی یه مدت خاصی ترند میشه و بولد ترین، اما خب تاریخ انقضا داره و وقتی به اون تاریخش میرسه جوری دچار سقوط میشه که گویی هیچوقت آدمها از این سبک خوششون نمیومده! بله دنیای مد تا به همین میزان بی رحمه! ناخن ها هم در این راستا بی نصیب نمونده و یه مدت ناخن بلند رسم بود و حالا می بینیم که ناخن های کوتاه قامت ترند شده اند. لاک سفید نیز یکی از رنگ هایی محسوب میشه که واسه ناخن کوتاه خیلی جذاب میشه. پس یادتون نره و تستش کنید.

خوشگلترین طراحی لاک ناخن سفید

لاک ناخن سفید به سبک کرومی یا شاین

لاک ناخن ها سبک های متنوعی دارند. سبک کرومی و شاین نیز از دست سبک های به شدت پر طرفداری هستند که برای رنگ سفید هم عالی میشه. هر دو گزینه براقیت خاصی دارند و میتونن ظاهری مورد توجه برای دستان افراد ایجاد کنند. اگر از علاقمندان طراحی های بولد هستید، شاین و کرومی با رنگ سفید گزینه ای منحصر به فرد خواهد بود.

خوشگلترین طراحی لاک ناخن سفید

لاک ناخن سفید با ترکیب رنگ و طرح‌های دیگه

سفید یه رنگ خنثی و پایه محسوب میشه که میتونه هر رنگ و طرحی رو در خود بپذیره. استفاده از ترکیب دیگر رنگ و نقش ها با رنگ سفید نیز زیبایی یونیکی به لاک ناخن میبخشه.

خوشگلترین طراحی لاک ناخن سفید

لاک ناخن رو به سبک فرنچ بزنید و لذتش رو ببرید

فرنچ ها همیشه و در هر فصل و در هر مناسبت محبوبیت خودشون رو داشتن. سبک فرنچ ابتدا به رنگ سفید مد شد اما چیزی نگذشت که رنگای مختلف با طرح هی متنوعی از فرنچ دیدیم. لاک ناخن های فرنچ سفید هم میتونن به شکل سفید معمولی باشند و هم ترکیب با شاین و اکلیل که زیبایی خاص تری هم به دست ها هدیه میدن. 

خوشگلترین طراحی لاک ناخن سفید

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها