|

بهترین کرم پودر برای پوست چرب همراه با منافذ باز / با اینا یه پوست صاف و مخملی داری

در این مقاله چندتا از بهترین کرم پودرها برای پوست چرب همراه با منافذ باز رو بهتون معرفی کردیم که موندگاری بسیار عالی دارن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا میکاپ تبدیل شده به یه عادت بین خانوم ها و برای خیلی ها حکم روتین روزانه رو داره ولی در این بین برای خیلی ها تبدیل به اعتیاد میشه طوری که دیگه تا سر کوچه هم بدون آرایش بیرون نمیرن که خب این هم واقعا خوب نیست چون این افراد رفته رفته اعتماد به نفس خودشون رو از دست میدن و اصلا افراط و تفریط در هر چیزی جالب نیست مثلا تا وقتی که آرایش شیک برا دانشگاه هست چرا برای این فضا باید آرایش های غلیظ کرد که مورد شماتت حراست هم قرار گرفت که هیچ بین افراد به عنوان یه فرد مصنوعی به نظر اومد که قیافه ی خودش رو اونطور که باید و شاید قبول نداره!

پس آرایشی رو میشه مناسب دونست که زیبایی های شما رو بولد کرده و نواقص چهره تون رو کاور کنه نه اون میکاپی که به کلی تغییرتون بده و ازتون یه فرد دیگه بسازه و خب در این بین لازم هست که برای این منظور لوازم آرایش خوب و با کیفیتی هم داشته باشید مثلا در صورتی که ضد آفتاب میخواهید به سراغ بهترین ضد آفتاب های روشن کننده و آبرسان برید تا علاوه بر این که پوستتون رو از اشعه ی مضر خورشید در امان نگه میدارید باعث آبرسانی اون هم بشید. پس بهترین دها رو برای خودتون تهیه کنید حالا در این مقاله و در همین راستا هم میخواهیم چندتا از بهترین کرم پودرها برای پوست چرب همراه با منافذ باز رو بهتون معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید.

بهترین کرم پودر برای پوست چرب همراه با منافذ باز

کرم پودر مات شیگلم

استفاده ی بیش از حد و زیاد از کرم پودر و تمدید اون در در چند لایه در طول روز ممکن هست که باعث بشه که رنگ کرم شما روی صورتتون تیره بشه اما این محصول از شیگلم به علت داشتن قابلیت Buildable امکان استفاده توی لایه های بیشتر رو برای بالا بردن پیگمنت اون هم بدون این که پیل بشه و یا یه حالت کیکی به چهره بده رو داره. این کرم پودر فوق العاده با فرمولاسیونی که داره میتونه چربی پوست شما رو کنترل کنه و از مسدود شدن منافذ پوستی و بروز مشکلاتی نظیر جوش و برق زدن پوست جلوگیری کنه به همین دلیل یکی از بهترین کرم پودرهای مناسب برای پوست های چرب بشمار میاد که با خیال راحت میتونید به سراغ استفاده از اون به صورت روزانه و در مهمونی هاتون برید.

بهترین کرم پودر برای پوست چرب همراه با منافذ باز

کرم پودر فور اور 52 Photo Matte

یکی دیگه از کرم پودرهایی که برای پوست های چرب که با منافذ باز و جوش درگیر هستن بسیار مناسبه کرم پودر مات از برند چینیه فور اور 52 بوده که ساخت ایتالیا هست. این کرم قادره که در طول روز بدون این که هیچ تغییری توی رنگش داشته باشه برای مدت زمان طولانی روی پوست شما باقی بمونه. پیگمنت بالا و رنگدانه های قویه اون به خوبی ایرادات و لکه های پوستی صورت رو اصلاح و میپوشونن و یه زیرسازی بی نقص برای میکاپ شما ایجاد میکنن. از خوبی های دیگه ای که این محصول داره این هست که توسط متخصصین پوست تست و تایید شده. این کرم پودر برای هر رنگ پوستی مناسبه چرا که طیف رنگی وسیعی داره مثل زیتونی، بژ و... . شما میتونید با این محصول یه زیرسازی مایع مخملی و صاف ایجاد کنید که پوستتون رو به زیبایی هر چه تمام تر به نظر میاره. پس برای خرید و تهیه اون لحظه ای درنگ نکنید.

بهترین کرم پودر برای پوست چرب همراه با منافذ باز

کرم پودر FAUXFILTER هدی بیوتی

بریم سر وقت کرم پودر هدی بیوتی که برای انواع تایپ پوستی مناسبه ولی به علت ایجاد فینیش مات برای پوست های چرب و مختلط یه گزینه ی فوق العاده بشمار میاد. تنوع رنگی این محصول بسیار بالاست بنابراین برای هر رنگ پوستی میتونه مناسب باشه. از نقاط قوت این کرم پودر میشه به ساختارش که بر پایه آب هست، بافت سبک، عدم ماسیده شدن و پوسته پوستگی بعد از گذشت چند ساعت، پس ندادنش به ماسک و داشتن ثبات رنگ اشاره کرد. پس بیخود نیست که این کرم پودر رو بسیاری از سلبریتی ها مود استفاده قرار میدن.

بهترین کرم پودر برای پوست چرب همراه با منافذ باز

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها