|

نحوه چیدمان آینه در خانه / آینه مودیه بزاریش جای بد قهر میکنه ولی امان از جای خوب

آینه ها تاثیرات فراوونی در زیباسازی فضا دارند در صورتی که بدونیم کجای خونه باید قرار بگیرند که خب در این مطلب قراره این موضوع رو یاد بگیریم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تو هر خونه ای یه عالمه وسیله ریز و درشت هستش که به مرور زمان جمع شدن. اما خیلی وقتا حواسمون نیست که باید اون دست از لوازم مهم رو خریداری کنیم و در واقع شاید بهتر باشه بگیم کم بهشون توجه می کنیم. مثلا آینه! خیلی از افراد بر این فکرند که کارایی آینه فقط برای دیدن ظاهرمون هستش، در حالی که این تنها پنجاه درصد قضیه به حساب میاد و پنجاه درصد باقی مسئله برمیگرده به دکوراسیون و زیباسازی فضا با استفاده از آینه. آینه عنصری ضروری در هر خانه محسوب میشه که بود و نبودش خیلی تاثیر گذاره. آینه ها در ابعاد متفاوتی هستند که آینه قدی محبوب ترین اونهاست. تا به حال به این فکر کردین که با آینه قدی چه کارها که نمیشه کرد! وسایل تزیینی پذیرایی خانه چقدر خرج روی دستتون گذاشته؟ بهتره که بدونید آینه قدی میتونه همه اونها رو زیباتر از اونچه که هستند نشون بده.

آینه قدی در خانه

ویژگی های آینه قدی وقتی تو پذیرایی قرار میگیره

آینه وسیله ای محسوب میشه که میتونه پذیرایی رو بزرگ تر و پر نور تر نشون بده. چرا که نور در آینه منعکس شده و باعث میشه تا نتونیم از این میزان درخشش بگذریم. البته که ظاهر خود آینه هم توجه بسیاری رو به خود جلب میکنه و به همین دلیل باید به شکل و شمایل آینه نیز توجه داشت. آینه ها در انواع طراحی های مختلف تولید می شوند که میتونیم با توجه به سبک دکوراسیون خونمون و اونچه که سلیقمون میپسنده انتخاب کنیم. 

برای اینکه بدونید آینه چقدر اهمیت داره فقط کافیه که به اماکن تاریخی سری بزنید تا با حجم جمعیت در قسمتهایی که آینه هست روبرو بشید. تا به اینجا خیلی زیاد از آینه ها تعریف کردیم، در حالی که از نکات منفی این آیتم هم باید گفت و اونچه که واضحه اینه اگر آینه در لوکیشن درستی قرار نگیره میتونه نقشش رو به طور کل از دست بده.

آینه قدی در خانه

به این شکل تصویری زیبا روی آینه قدی خلق کنید

اونچه که غیر قابل انکاره اینه که آینه قدی وقتی خوشگلتر میشه که چیزی زیبا در آن دیده بشه. اگر قرار باشه غیر ای اتفاق بیفته و وسیله ای نازیبا روبروش قرار داده بشه، بهترین ایده اینه که کلا روبروش چیزی گذاشته نشه و دیوار سفید باشه. وقتی که تصویر یک تابلو ، کنار سالنی ، مجسمه یا هر وسیله تزیینی جذاب دیگر در آینه بیفته، آینه نیز دو برابر بهتر دیده میشه.

آینه قدی در خانه

اطراف آینه رو به امان خدا رها نکنید

آینه میتونه نور رو به راحتی انعکاس بده و این موضوع خودش میتونه خونه رو به شکل قابل توجهی روشن تر کنه. شاید بگید خب یه لامپ قوی تر هم میتونه این کار رو انجام بده در حالی که باید بدونید نوری که از آینه منعکس میشه خیلی میتونه فضا رو جذاب تر کنه. جدا از همه اینها دیده شدن آباژور یا لوستر در آینه نیز ظاهر قشنگی داره و میتونه یه منظره جذاب بسازه. می بینید؟ قرار دادن آینه در جایی درست چقدر میتونه تاثیر گذار باشه.

آینه قدی در خانه

آینه قدی در خانه

آینه ور این شکلی انتخاب کنید تا خونتون دوبرابر بشه

همون ابتدای متن هم اشاره کردیم که وجود آینه باعث میشه که فضا بزرگتر دیده بشه. پس اگر فضای خونتون کوچیکه و دلتون میخواد که از این ویژگی بیشتر استفاده کنید، آینه رو جایی نصب کنید که کل فضا رو پوشش بده. البته که تاکید می کنیم فراموش نکنید ظاهر خود آینه هم باید جذاب باشه، نه اینکه یه یه آینه قدیمی با قاب نه چندان زیبا بذارید و انتظار خوشگلاسیون هم داشته باشید

آینه قدی در خانه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها