|

جدیدترین آینه های دستشویی / پولدارا یه چی میدونن مدلای لمسی و چراغ دار میخرن اعیونین

در این مقاله نمونه هایی از جدیدترین آینه های دستشویی رو بهتون نشون دادیم و یه سری نکات که باید موقع خرید این آیتم بدونید رو گفتیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- توجه به دکور و دیزاین هر قسمت از خونه بسیار مهمه ولی خب برخی از اوقات پیش میاد کحه یه عده به یه قسمت هایی خیلی اهمیت میدن و به یه قسمت هایی اونقدرا که باید و شاید اهمیت نمیدن که خب این موضوع در نهایت میتونه باعث بهم ریختن دکوراسیون بشه چرا که شما فکر کنید یه طرف خونه میشه سومالی و یه طرفش میشه جزایر قناری که خب اصلا جالب نمیشه بنابراین سعی کنید که برای دکوراسیون به همه ی بخش ها به یه اندازه برسید و افراط و تفریط رو به کلی کنار بذارید که تو هر کاری شر درست میکنه این کم کاری و زیاده کاری. ولی خب یه موضوعی که در این بین وجود داره این هست که برخی از قسمت ها در خونه رفت و آمد بیشتری دارن که احتمال کثیفیشون زیاده و این موضوع روی دکورشون تاثیر میذاره که یکی از این بخش ها دستشویی هست.

پس یکی از راه هایی که دکوراسیون اون رو زیبا به نظر بیاریم توجه به نظافتش هست که از اهمیت زیادی برخورداره چرا که این فضا طوری هست که میکروب و آلودگی ها میتونن توش پارتی بگیرن بنابراین برق انداختن سرویس بهداشتی هم میتونه در دکوراسیون اون تاثیر خوبی داشته باشه چرا که بالاخره شما اگر بهترین وسیله ها رو هم تو یه فضا بچینید ولی همه جا کثیف باشه و نظم نداشته باشه مسلما به چشم کسی زیبا نخواهد اومد. حالا از اینا بگذریم از رعایت نظافت سرویس بهداشتی گفتیم که بدونید چقدر در دکور تاثیر داره ولی حالا میخواهیم برسیم ب خنزر پنزر اون که یکیشون آینه هست و در این مقاله قصد داریم که چندتا از جدیدترین آینه های دستشویی رو بهتون نشون بدیم و یه سری نکات رو که موقع خرید اون باید بدونید رو بگیم که میتونه براتون مفید باشه، پس با ما همراه باشید.

جدیدترین آینه های دستشویی

رنگ آینه سرویس بهداشتی

یکی از اولین مواردی که موقع خرید آینه برای دسشویی باید بهش دقت کنید رنگ اون هست خصوصا در صورتی که آینه ی شما فریم داشته باشه شما باید به تناسب رنگی بخش های تزیینی آینه با فضای سرویس بهداشتی دقت کنید مثلا اون آینه ای رو تهیه کنید که به رنگ روشویی، کاشی و سرامیک، سرویس سیر آلات و حتی ست سرویس بهداشتی میاد تا اینطوری یه هماهنگی بینظیر خلق کرده باشید و با رعایت تناسب رنگی بین همه ی المان ها و اکسسوری های موجود در سرویس بهداشتی اون رو لوکس تر جلوه بدید.

جدیدترین آینه های دستشویی

جدیدترین آینه های دستشویی

جدیدترین آینه های دستشویی

موقع خرید آینه دستشویی به متراژ توجه کنید

یکی از مهم ترین عواملی که در انتخاب آینه برا ی سرویس بهداشتی تعیین کننده هست مساحت و متراژ سرویسه؛ به این صورت که اگر فضای دستشویی کوچک باشه به هیچ عنوان نباید برای اون از آینه های بزرگ استفاده کنید چون آینه شما باید در تناسب با سایز روشویی باشه و اگر آینه و باکستون از روشویی بزرگتر باشه مسلما نظم فضا بهم میریزه و یه ظاهر نامناسبی به خودش میگیره و از طرف دیگه هم در صورتی که فضای دستشویی بزرگ بود شما باید یه آینه بزرگ که با این فضا تناسب داره تهیه کنید و این رو در نظر بگیرید که آینه ها با هر سایزی به علت عمق دادن به فضا باعث بزرگتر دیده شدن اون میشن.

در یه مثال شفاف تر برای این که ابعاد استاندارد رو در نظر بگیرید میتونیم بگیم که در صورتی که ارتفاع روشویی رو بین نود سانتیمیتر تا یه متر بگیریم بهتره که آینه ای رو انتخاب کنید که در فاصله ی پونزده الی بیست سانتیمتری روشویی نصب میشه تا به راحتی بشه ازش استفاده کرد. در صورتی هم که روشویی پایین تر از نود سانتیمتره در حدود بیست تا سی سانتیمتری اون باید آینه نصب بشه.

جدیدترین آینه های دستشویی

جدیدترین آینه های دستشویی

به مدل آینه سرویس بهداشتی توجه کنید

بی شک مدل آینه دستشویی از نقش کلیدی در زیباسازی دکوراسیون اون برخورداره پس در صورتی که فضای شما از متراژ بالایی برخوردار نیست بهتره که به سراغ آینه های عمودی برید که میتونه زیبایی این محیط رو دو برابر کنه یا در صورتی که روشویی شما یه حالت کروی داره استفاده کردن از آینه های بیضی و یا گرد میتونه جلوه ی بصری خاص و زیبایی ایجاد کنه.

نکته ی بعدی هم که در خرید آینه باید بهش دقت کنید این هست که فریم اون رو با توجه به سبک طراحی سرویس انتخاب و تهیه کنید مثلا در صورتی که سبک دکوراسیون شما مدرن هست انتخاب اون آینه هایی که مینیمال و مدرن هستن با فریم های هندسی چهار گوش و یا بدون انحنا بهترین گزینه هست. البته که خرید آینه ی دستشویی که فریم نداره هم یه انتخاب عالیه و یا در صورتی که فضای دکور شما کلاسیک هست اون دسته از آینه هایی که دایره ای هستن با فریم طلایی، سفید و مشکی و یا نقره ای بسیار عالین.

جدیدترین آینه های دستشویی

جدیدترین آینه های دستشویی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی