|

بهترین گوشی های سامسونگ تا 7 میلیون / گوشیه سبک و خوش دست میخوای با دوربین خوب بفرما

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی های سامسونگ تا 7 میلیون رو بهتون معرفی کردیم که میتونید با شناخت اون ها خرید راحت تری داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- گوشی ها این روزا جایگاه بسیار مهمی در زندگی های ما پیدا کردن و حتی برای بعضیا حکم دست و پاشون رو دارن و یه جورایی بدون اون ها نمیتونن روزشون رو شب و شبشون رو کنن و از لحظه ای که چشم باز میکنن در هر وقت خالی که دارن به این وسیله سر میزنن و چکش میکنن تا زمانی که چشم ببندن و برن به دنیای خواب ولی خب در برخی از موارد پیش میاد که این وسیله ی الکترونیکی کوچک تبدیل میشه به بزرگترین اعصاب خوردی در زندگیه ما اونم وقتی که خراب میشه و ادا میده مثلا یهو خاموش میشه و این سوال رو پیش میاره که چرا گوشیم یهو خاموش میشه یا باتری خالی میکنه، هنگ میکنه و... .

که خب در این حالت اولین فکری که به ذهنمون خطور میکنه بردن گوشی پیش یه تکنسین موبایل هست در حالی که یه موضوعی در این بین وجود داره و اون اینه که در صورتی که شما موقع خرید حواستون رو بیشتر جمع میکردید احتمال این که این اتفاق براتون بیفته بسیار کمتر بود در این بین هم اصلا بودجه تون فرقی نمیرد که بهترین گوشی تا 6 میلیون رو میخریدید و یا تا 60 میلیون، یه گوشی طول عمر مفید داره و در صورتی که کیفیتش خوب باشه در اون مدت زمان براتون مثل بنز کار میکنه پس چاره ی کار چیه برای این که یه همچین اتفاقاتی نیفته؟ شما می بایست در زمینه ی گوشی های موجود و اونایی که برای خرید نشون کردید اطلاعات خودتون رو بالا ببرید به همین دلیل ما هم در این مقاله برای این که تو این زمینه بهتون کمک کرده باشیم چندتا از بهترین گوشی های سامسونگ تا 7 میلیون رو بهتون معرفی میکنیم، پس با ما همراه باشید.

 بهترین گوشی های سامسونگ تا 7 میلیون

Galaxy M13 از بهترین گوشی های سامسونگ تا 7 میلیون

بریم سراغ اولین محصولی که در بین بهترین های سامسونگ تا 7 میلیون قصد معرفیش رو بهتون داریم یعنی Galaxy M13 که تنها 192 گرم وزن داره و از این رو یه گوشی سبک و خوش دست بشمار میاد که از زمان عرضه تا به امروز طرفدارهای زیادی رو برای خودش پیدا کرده. نمایشگر این محصول 6.6 اینچ اندازه داره و از رزولوشن فول اچ دی برخورداره از این رو کیفیت تصاویر در اون خوبه و دیدن محتواهایی مثل فیلم لذتبخش خواهد بود همچنین در صورتی که بخواهید بازی هم کنید تصاویر براتون جذاب و پرجنب و جوش خواهند بود.

در زمینه ی پردزانده برای این محصول یه تراشه ی Exynos 850 تعبیه شده که قدرت پردازشی اون با توجه به قیمتش خوبه. دوربین اصلی گوشی سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 8 مگاپیکسلی داره و روی هم رفته کیفیت خوبی ارائه میکنن. باتری محصول هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره.

 بهترین گوشی های سامسونگ تا 7 میلیون

Galaxy A05s از بهترین گوشی های سامسونگ تا 7 میلیون

بریم سراغ دومین محصول از بین بهترین های سامسونگ در بازار تا 7 میلیون یعنی Galaxy A05s که از وزن 194 گرم برخوردار بوده که با این حساب به راحتی در جیب جا میشه و به علت سبک بودن کار کردن طولانی مدت با اون دستتون رو خسته نمیکنه. کمپانی کره ای برای این محصول خودش از یه نمایشگر به اندازه ی 6.7 اینچ استفاده کرده که توان نوسازی تصویر در هر ثانیه در این پنل برابر با 90 هرتزه که با این عدد شما محتواهای مختلف رو با کمترین میزان تاخیر مشاهده خواهید کرد و اسکرول هم نسبتا روان خواهد بود.

پردازنده ی محصول یه تراشه ی Qualcomm Snapdragon 680 4G که برای کارهای روزمره از قدرت خوبی برخورداره. دوربین اصلی سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 13 مگاپیکسلی داره و روی هم رفته میتونن با توجه به قیمت گوشی عکس هایی با کیفیت قابل قبول بگیرن. باتری هم 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت داره و از فست شارژ هم پشتیبانی میکنه.

 بهترین گوشی های سامسونگ تا 7 میلیون

گلکسی A15 نسخه 128/6 گیگابایت از بهترین گوشی های سامسونگ تا 7 میلیون

خب بریم سر وقت آخرین محصولی که در بین گوشی های تا هفت میلیون تونسته برای خودش اسم و رسم در کنه یعنی گلکسی A15؛ این محصول صفحه نمایش 6.5 اینچی داره که از نوع سوپرامولده که این موضوع بسیار فوق العاده هست. توان نوسازی تصویر در هر ثانیه در این نمایشگر برابر  با 90 هرتزه و شما میتونید انتظار رزولوشن خوبی رو داشته باشید.

برای پردازنده هم از یه تراشه ی 6 نانومتری مدیاتک هلیو G99 بهره گرفته شده که با توجه به قیمت خوبه. دوربین اصلی سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 13 مگاپیکسلی داره که تصاویر و فیلم های خوبی رو ثبت و ضبط میکنن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و طول عمر خوبی داره.

 بهترین گوشی های سامسونگ تا 7 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها