|

بهترین گوشی های شیائومی تا 7 میلیون/ میخوای ظاهر گوشیت گرونتر از قیمتش بزنه اینا خوبن

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی های شیائومی تا 7 میلیون رو بهتون معرفی کردیم که در بین رقبای خودشون کیفیت ساخت خوبی دارن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ی ما با گوشیامون برای خودمون یه دنیا ساختیم که خب همه ی کوچه و پس کوچه های این دنیا رو تنها و تنها خودمون میشناسیم و کسی نمیتونه وارد اون بشه و این یه حس خوبی بهمون میده چون تصور کنید که شما مالک و صاحب این دنیا هستید ولی خب در برخی از اوقات پیش میاد که این دنیا روی سرمون خراب میشه اونم وقتی که گوشی ادا درمیاره و حالا یا هی خاموش روشن میشه و یا باتری خالی میکنه که خب برای جلوگیری از این موضوع میگن که ترفندهای افزایش طول عمر باتری رو پیاده سازی کنید ولی خب برخی از اوقات گوشی به هیچ صرایطی مستقیم نیست و در اصل مشکلش خیلی حادتر از این حرفاست.

که خب در این بین خیلی ها شاید شما رو شماتت کنن و بگن باید در وهله ی اول که داشتید گوشی رو میخریدید خوب بررسیش میکردید تا یه همچین مشکلاتی پیش نیاد هر چند که بعد از این که گوشی عمرش رو میکنه این اداها طبیعیه ولی خب وقتی هنوز میتونه کار کنه و این مشکلات براش پیش میاد باید به کیفیت اون شک کرد حالا مهم نیست بهترین گوشی تا 10 میلیون باشه و یا هر قیمت دیگه ای پس شما باید در وهله ی اول گوشی رو که میخواهید بخرید رو از جهات مختلف تست و بررسی کنید و ببینید که آیا اون انتظاراتی که شما از گوشی دارید رو برآوورده میکنه یا نه که حالا ما هم در این مقاله برای این که در این راستا بهتون اطلاعات بدیم و کمکی کرده باشیم میخواهیم چندتا از بهترین گوشی های شیائومی تا 7 میلیون رو بهتون معرفی کنیم تا خرید بهتر و راحت تری داشته باشید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین گوشی های شیائومی تا 7 میلیون

Poco M4 Pro 5G از بهترین گوشی های شیائومی تا 7 میلیون

بریم سراغ اولین محصول از بهترین های شیائومی تا 7 میلیون یعنی Poco M4 Pro از زمان عرضه تا به امروز تونسته رضایت خیلی از کاربرها رو جلب کنه. این محصول از یه نمایشگر به اندازه ی 6.6 اینچ برخورداره که برای اون دسته از افرادی که میخوان صفحه ی گوشی بزرگ باشه خوبه. این نمایشگر از نوع امولد هست و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 90 هرتزه که با این عدد  شما محتواهای مختلف رو با تاخیر حداقلی مشاهده میکنید همچنین کیفیت تصویر و رزولوشن این گوشی با توجه به قیمتش مناسبه.

در زمینه ی پردازنده برای این محصول از یه تراشه ی Dimensity 810 هشت هسته استفاده شده که از 5G هم پشتیبانی میکنه. دوربین اصلی این محصول یه سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفیش هم سنسور 16 مگاپیکسلی داره. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و طول عمر و دووم خوبی از خودش نشون میده.

بهترین گوشی های شیائومی تا 7 میلیون

شیائومی ردمی 12 4G نسخه 256/8 گیگابایت از بهترین گوشی های شیائومی تا 7 میلیون

برسیم به دومین محصولی که قصد معرفی اون رو در این مقاله داریم یعنی شیائومی ردمی 12 4G که چیزی حدود 200 گرم وزن داره و از اون جایی که قاب پشتی اون از شیشه ساخته شده میشه گفت هم کیفیت ساخت خوبی داره و هم یه گوشی زیبا و خوش دست بشمار میاد البته که لازم به ذکره فریم کناری اون پلاستیکی هست.

کمپانی چینی برای نمایشگر این محصول از یه پنل به اندازه ی 6.78 اینچ استفاده کرده که از رزولوشن فول اچ ادی پلاس برخورداره. این نمایشگر چیزی حدود 85 دصد از فضای روبه رویی رو اشغال کرده  میشه گفت بزرگه و از این رو تماشای محتواهایی مثل فیلم در اون لذتبخش خواهد بود. توانهنوسازی تصویر در هر ثانیه در اون برابر با 90 هرتزه و حداکثر میزان روشناییش 550 نیت هست که با توجه به قیمتش عدد خوبیه.

دوربین اصلی این محصول سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم سنسور 8 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته و در نور روز کیفیتشون خوبه. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره اما در زمینه ی پردازنده هم واجبه که بگیم براش یه تراشه ی مدیاتک هلیو G88 تعبیه شده که برای کارهای روزمره قدرت مناسبی داره.

بهترین گوشی های شیائومی تا 7 میلیون

ردمی 13C نسخه 256/8 گیگابایت از بهترین گوشی های شیائومی تا 7 میلیون

نوبتی هم که باشه نوبت ردمی 13C هست که با برخورداری از 192 گرم وزن یه محصول خوش دست بشمار میاد. سازنده برای این گوشی از یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.74 اینچ استفاده کرده که دارای رزولوشن اچ دی پلاس هست. توان نوسازی تصویر هم در هر ثانیه در این پنل برابر  با 90 هرتزه و حداکثر روشنایی اون در محیط بدون سقف و یر نور خورشیدد تا 600 یت هم میرسه.

پردازنده اش یه تراشه هلیو G85 هست که با توجه به قیمت سرعتش قابل قبول هست. دوربین اصلی سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 8 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته کیفیت خوبی ارائه میکنن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و طو عمر و دووم خوبی از خودش نشون میده.

بهترین گوشی های شیائومی تا 7 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها