|

بهترین گوشی های سامسونگ تا ۷ میلیون / فک نکنی کم پولیه میتونی باهاش این خفنا رو بخری

سعی کردیم در بازار امروزی بهترین گوشی های سامسونگ تا ۷ میلیون تومن رو بهتون معرفی کنیم تا بتونید انتخاب بهتری داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا بازار موبایل داره به سمتی میره که برندهای جدید الورود توی اون داره زیاد میشه ویه جورایی بازار رقابتی بیشتر میشه که همه ی این رقابت سره این هست که مشتری بیشتری داشته باشن که تنها در صورتی امکان پذیر هست که کیفیت قابل قوبل با قیمت منطقی داشته باشن محصولاتشون و از طرف دیگه یه موضوعی که وجود داره این هست که کمپانی های سازنده باید با توجه به جیب اقشار مختلف جامعه گوشی تولید کنن و همه رو در نظر بگیرن حالا در این مقاله میخواهیم بهترین گوشی های سامسونگ تا ۷ میلیون تومن رو به شما دوستان که این مقدار بودجه دارید معرفی کنیم که بتونید انتخاب بهتری داشته باشید.

البته که شاید در وهله ی اول که به دنبال بهترین گوشی های سامسونگ تا ۷ میلیون تومن میگردید یه مقدار از این همه قیمت های مختلف تعجب کنید ولی سامسونگ از کمپانی های معروف هست که یکی از دلایل معروفیت و محبوبیت اون بین مردم به علت این موضوع هست که در رقابت با شیائومی در حال تولید گوشی های اقتصادی که علاه بر داشتن قیمت مناسب کیفیت قابل قبول هم داشته باشن هست که تا به امروز هم در این زمینه تونسته موفق عمل کنه و نظر کاربرای زیادی رو به خودش جلب کنه که شما هم احتمالا یکی از اون ها هستید، حالا در ادامه بریم سراغ معرفی بهترین گوشی های سامسونگ تا ۷ میلیون.

بهترین گوشی های سامسونگ تا ۷ میلیون

سامسونگ گلکسی A24 از بهترین گوشی های سامسونگ تا ۷ میلیون

این محصول سامسونگ همین امسال معرفی و به بازار عرضه شد و با توجه به کیفیتی که سعی میکنه مشابه با گوشی های میان رده ی خوب ارائه کنه قیمت مقرون به صرفه و پایینی داره. وزن این گوشی نسبتا سبکه و تنها 195 گرمه که این موضوع میتونه به علت فریم و قاب پستی پلاستیکی باشه که در نبود شیشه اون رو سبک کرده و کار کردن باهاش رو راحت. اندازه ی صفحه نمایش این محصول 6.5 اینچ هست و توان نوسازی تصویر در ثانیه ی اون 90 هرتزه و تاچ خوبی داره و اسکرول نرمی رو ارائه میکنه و حداکثر روشنایی 1000 نیت رو ارائه میکنه. دارای اندروید 13 هست.

قلب تپینده و پردازشگر این گوشی تراشه ی Mediatek MT8781 Helio G99 شش نانومتری هست که میتونه در مقابل اجرا کردن برنامه های مختلف مثل بازی ها و کارهای روزمره از خودش انعطاف خوبی به نمایش بذاره. حافظه ی داخلی این محصول 128 گیگا بایت هست و در حافظه های رم مختلف از 4، 6 و یا 8 عرضه میشه. در خصوص دوربین هم باید بگیم که دوربین اصلی این محصول دارای یه سنسور 50 مگاپیکسلی هست و دوربین سلفی هم 13 مگاپیکسل هست و شما میتونید بهش برای ثبت تصاویر با کیفیت مناسب تکیه کنید. انرژی این محصول با یه باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین میشه که قابل جابجایی نیست و میشه به راحتی یه روز بدون زدن با شارژ از اون استفاده کرد.

بهترین گوشی های سامسونگ تا ۷ میلیون

سامسونگ گلکسی A14 از بهترین گوشی های سامسونگ تا ۷ میلیون

این محصول رو هم میشه در رده ی گوشی های میان رده به شمار آوورد که بین کیفیت و مقرون به صرفه بودن یه پل زده و هر دوی این ویژگی ها رو همراه خودش داره. این گوشی هم مثل محصول قبلی سامسونگ قاب پشتی پلاستیکی داره و وزنش 201 گرم هست. اندازه ی این گوشی 6.6 اینچ هست و رزلوشن اون فول اچ دیه و با این ویژگی های میتونید با لذت از طریق اون به تماشای محتواهای مختلف اعم از فیلم بپردازید. اندورید این گوشی 13 هست و قلب تپنده ی اون یعنی پردازشگرش یه تراشه ی Mediatek MT6769 Helio G80 دورازده نانومتری هست که شاید در بین میان رده ها بهترین نباشه ولی برای کارهای روزمره بسیار مناسبه.

برسیم به دوربین این محصول که دوربین اصلی اون دارای یه سنسور 50 مگاپیکسلی هست و دوربین سلفی اون هم 13 مگاپیکسله که با این حساب شما میتونید به گرفتن عکس هایی با وضوح بالا توسط این گوشی فکر کنید. از دیگر مواردی که باید به اون اشاره کردیم در خصوص باتری این محصول هست که در A14 ناامید کننده نیست یعنی با باتری این محصول که دارای ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت هست میتونید یه روز کامل از پریز و شارژر به دور باشید، البته این رو بگیم که باتری این محصول غیر قابل جابجایی هست. در کل میشه گفت که این گوشی در بین میان رده ها میتونه نیازهای شما رو برآوورده کنه.

بهترین گوشی های سامسونگ تا ۷ میلیون

Samsung Galaxy M13 از بهترین گوشی های سامسونگ تا ۷ میلیون

این محصول از کمپانی سامسونگ در سال 2022 عرضه شد که جزء گوشی های میارن رده ی مقرون به صرفه ی سامسونگ به شمار میاد. این محصول هم مثل دو گوشی قبلی که معرفی شده از قاب پشتی پلاستیکی برخورداره که در گوشی های سامسونگی که تو این بازه ی قیمت هستن این موضوع رایجه، اما خب از طرفی همین موضوع باعث میشه که وزن این محصول کمتر باشه و کار کردن با اون آسون باشه. اندازه ی این گوشی 6.6 اینچ هست و شاید در حد نمایشگرهای امولد پر جنب و جوش نباشه ولی دارای رزولوشن فول اچ دی هست که به همین دلیل تصاویر شفاف و واضحی ارائه میکنه و اندازه ی اون برای دیدن محتواهایی مثل فیلم بسیار مناسبه.

در خصوص دوربین های این گوشی باید بگیم که دوربین اصلی این محصول دارای یه سنسور 50 مگاپیکسلی هست و میتونه عکس های قابل قبول با کیفیت بالا رو ثبت کنه و دوربین جلو هم 8 مگا پیکسل هست که اون رو برای تماس های تصویری هم حتی بسیار مناسب میکنه. عمر باتری این محصول هم دارای ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی هست بسیار خوبه و در صورت به اجرا درآووردن برنامه های متوسط تا سنگین میتونه یه روز کامل رو دووم بیاره. در کل با توجه به مواردی که در خصوص این گوشی گفته شد این محصول سامسونگ هم میتونه نیازهای شما رو برآوورده کنه و در این بازه ی قیمت کیفیت قابل قبولی ارائه کنه.

بهترین گوشی های سامسونگ تا ۷ میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • bestintheworld ارسالی در

    متاسفانه اکثر این ها گوشی های خیلی ضعیفی هستن که تنها برای افرادی مناسبن که میخان یه چت ساده با واتساپ یا تلگرام باهم داشته باشن و یا سری تو اینستاگرام بزنن و نه از لحاظ دوربین بخصوص سلفی های بسیار معمولی و سرعت های شارژ کند و نمایشگرهای ips تاریخ مصرف گذشته دارن و این گوشی ها ارزش خریدشون یک سوم این مبلغ هم نیست نمیدونم چرا بازار گوشی ایران به این روز افتاده......گوشی هایی مثل poco f5 باید الان این قیمت باشند

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها