|

بهترین گوشی شیائومی تا 7 میلیون/ دنبال گوشی خوش دست با دوربین و باتری خفنی درست اومدی

در این مقاله چند تا از بهترین گوشی های شیائومی تا 7 میلیون رو بهتون معرفی کردیم که میتونید از بین اون ها یه انتخاب عالی داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- وقت گذروندن ما با گوشیامون طوری هست که مثلا وقتی یه دو دقیقه وقت خالی گیر میاریم میریم سراغ گوشی و چک کردن اون و این کار اصلا تبدیل شده به یه عادت. خیلیامون طوری هستیم که گوشی انگار مثل دست و پامون میمونه و هر کجا که هستیم باید همراهمون باشه و در غیر این صورت انگار بی قرار میشیم و حتی مورد داریم که گوشی توی دستشونه ولی دنبال گوشیشون میگردن که خب این دوستان دیگه مرزهای اعتیاد و حواس پرتی رو با هم جابجا کردن ولی در این بین مسئله ای هم که وجود داره این هست که گوشی شما باید خوب باشه چون در غیر اینصورت حسابی اعصابتون بهم میریزه از کار کردن باهاش مثلا در صورتی که باتریتون خراب بشه مسلما روی مختون میره ولی خب میتونید با اجرا کردن ترفندهایی برای افزایش طول عمر باتری این موضوع رو به تعویق بندازید ولی در این بین باید هم گوشی خوب باشه و هم شما بهش زیاد فشار نیارید.

که شاید بگید که گوشی خوب خیلی گرونه و بودجه ی شما بهش نمیرسه ولی خب سخت در اشتباهید اگر وقتی که اسم گوشی خوب میاد فقط یاد گوشی های پرچمدار و گرون قیمت میفتید چون شما میتونید از بین بهترین گوشی تا 3 میلیون هم حتی بهترین انتخاب رو داشته باشید که خب این موضوع به زرنگ بودن خودتون برمیگرده چو بالاخره سامسونگ و شیائومی که دو تا غول تولید گوشی هستن و توی کشور ما بسیار روی بورس اند دارن گوشی های مختلف با قیمت های متنوع تولید میکنن و این شما هستید که باید زبر و زرنگ باشید و با تحقیق بهترین محصول رو با توجه به بودجه ی خودتون انتخاب کنید. حالا ما هم برای این که انتخاب رو برای شما راحت تر کنیم در این مقاله چند تا از بهترین گوشی های شیائومی تا 7 میلیون رو بهتون معرفی کردیم که میتونید با توجه به اون ها خرید بهتری داشته باشید، پس با ما همراه باشید.

بهترین گوشی شیائومی تا 7 میلیون

ردمی نوت ۱۱ از بهترین گوشی های شیائومی تا 7 میلیون

برسیم به اولین محصول معرفی شده در لیست بهترین گوشی های شیائومی تا 7 میلیون یعنی ردمی نوت ۱۱ که ساخته شده از شیشه با روکش مات هست و طراحی زیبا و شیکی که داره باعث شده کاربران زیادی برای خرید اون وسوسه بشن. این محصول در مقابل گرد و غبار و پاشش آب از خودش مقاومت خوبی نشون میده. کمپانی چینی برای این گوشی از یه نمایشگر به اندازه ی 6/43 اینچ استفاده کرده که از نوع امولد هست و دارای روشنایی، کیفیت و دقت رنگ بسیار بالاییه و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه 90 هرتزه. پردازنده ی این محصول هم یه تراشه ی اسنپدراگون 680 که عملکرد متوسطی داره.

باتری ردمی نوت ۱۱ از 5000 میلی آمپر ساعتی ظرفیت برخورداره و از فست شارژ پشتیبانی کرده و میتونه گوشی رو در یک ساعت فول شارژ کنه و دارای طول عمر و دووم بالایی هم هست. دوربین اصلی این محصول دارای یه سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم دارای یه سنسور 15 مگاپیکسلی هست که در مجموع و در صورتی که دوربین ثابت باشه میتونن کیفیت خوبی در عکس و ویدیو ارائه کنن.

بهترین گوشی شیائومی تا 7 میلیون

ردمی نوت ۱۰ پرو از بهترین گوشی های شیائومی تا 7 میلیون

برسیم به محصول دوم از شیائومی تا 7 میلیون یعنی ردمی نوت ۱۰ پرو که مثل محصول قبل در برابر گرد و غبار و پاشش آب از خودش مقاومت خوبی نشون میده و دارای طراحی زیبایی هست. کمپانی سازنده برای این محصول خودش از یه نمایشگر به اندازه ی 6.67 اینچ استفاده کرده که از نوع امولده و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه 120 هرتزه و میتونه عملکرد قابل قبول با سرعت مناسبی رو از خودش ارائه بده. 

باتری این محصول دارای 5020 میلی آمپر ساعتی ظرفیت هست و از فست شارژ هم پشتیبانی میکنه و دارای طول عمر خوبیه. در زمینه ی پردازنده برای این گوشی از یه تراشه ی اسنپدراگون 732G داستفاده شده که اونقدرا داغ نمیکنه و عملکرد خوبی داره. دوربین های این محصول در طول روز کیفیت قابل قبولی دارن و برای دوربین اصلی از یه سنسور 108 مگاپیکسلی و برای دوربین سلفی از یه سنسور 16 مگاپیکسلی استفاده شده که در شرایط کم نور و شب یه مقدار بدقلق میشن.

بهترین گوشی شیائومی تا 7 میلیون

پوکو M5s از بهترین گوشی های شیائومی تا 7 میلیون

برسیم به آخرین محصول از بین بهترین گوشی های شیائومی تا 7 میلیون یعنی پوکو M5s که مثل مدل های قبل از گواهی IP53 برخورداره و در مقابل گرد و غبار و پاشش آب بسیار مقاومه. کمپانی چینی شیائومی برای این محصول خودش از یه تراشه ی 6.43 اینچی استفاده کرده که از نوع امولد هست و از وضوح کافی و روشنایی خوبی برخورداره. باتری این محصول دارای 5000 میلی آمپر ساعتی ظرفیت هست و از فست شارژ هم پشتیبانی میکنه.

در زمینه ی پردازنده ه در این محصول از یه تراشه ی هلیو G95 مدیاتک استفاده شده که با توجه به قیمت کارایی فوق العاده ای داره. در زمینه ی دوربین هم دوربین اصلی این محصول دارای یه سنسور 64 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم دارای یه سنسور 13 مگاپیکسلی هست که روی هم رفته کیفیت خوبی رو ارائه میکنن.

بهترین گوشی شیائومی تا 7 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی