|

تزیین رادیاتور با وسایل ارزان/ اگه قیافش رفته رو مخت با بزک دوزک خوشگل و کاربردی میشه

در این مقاله در خصوص تزیین رادیاتور صحبت کرده و یه سری راهکارها برای این منظور ارائه دادیم تا دکوراسیونتون شیک دیده بشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ی ما دوست داریم که دکوراسیون خونمون خاص و زیبا باشه و خب برای این منظور یه سری اقدامات انجام میدیم مثلا یه عده در این بین میرن به سراغ مطالعه در خصوص دکوراسیون تا با یادگیری یه سری اصول و قواعد بیس از دکوراسیون اون رو به بهترین شکل ممکن بچینن تا زیبایی خاص و منحصر به فردش به چشم بیاد که خب در این بین باید سلیقه رو هم چاشنی کار کرد و به قولی بی مایه فطیره و اگر سلیقه رو در این زمینه به کار نگیریم و تنها به اصول اکتفا کنیم و یا از دیگران تقلید کنیم امضای خودمون پای دکوراسیون نمیخوره و حتی شاید بعد از یه مدت ازش زده بشیم و در پی تغییر اون باشیم.

بنابراین خیلی مهمه که در این زمینه به سلیقه ی خودتون هم اعتماد کنید و اون رو به کار بگیرید و اصلا از این که تهش چی میشه نترسید چون بالاخره باید به دل خودتون بشینه هر چند که نظر دیگران هم شاید در این مورد براتون مهم باشه ولی مطمئن باشید وقتی که از چیزی خوشتون بیاد و بهش احساس خوب منتقل کنید آدمای دیگه هم ناخودآگاه تحت تاثیر اون احساس از اون چیز خوششون میاد حالا در این مورد دکوراسیونه ولی در مورد خیلی چیزا میشه این موضوع رو تعمیم داد. حالا از اینا بگذریم و برسیم به موضوع مقاله ی امروز که در خصوص تزیین رادیاتور هست که شاید بودنش توی دکور روی مختون بره که با بزک دوزک کردنش حتما به دلتون خواهد نشست، پس در ادامه با ما همراه باشید.

تزیین رادیاتور

با ساده ترین راه شروع کنید یعنی رنگ کردن رادیاتور 

شنیدید که میگن گره ای که با دست باز میشه رو با دندون باز نمیکنن حالا در مورد تزیین رادیاتور هم همین طوره و بعضی وقتا شما برای این کار نیازی به انجام دادن کار شاقی ندارید و میتونید خیلی راحت و مثل آب خوردن این کار رو انجام بدید طوری که خودتون هم باورتون نشه مثلا یکی از راه های آسون، ساده و کم هزینه رنگ کردن رادیاتوره که اون رو بسیار گوگولی میکنه.

در اصل رنگ کردن جزء اولین کارها برای تغییر دکوراسیون بشمار میاد که به ذهن هر کسی میتونه خطور کنه مثلا شما میتونید در، کاشی و دیوار های خونه رو برای ایجاد تغییر در دکور اون رنگ کنید پس چرا نتونید رادیاتور رو رنگ کنید؟ خب برای این کار هم کارتون آسونه به یه مقدار رنگ و یه قلم مو نیاز دارید تا یه تغییر جذاب ایجاد کنید. البته باید خلاقیت رو هم چاشنی کار کنید برای این منظور یه رنگ مناسب که به دکوراسیون میاد رو انتخاب کنید.

تزیین رادیاتور

برای رادیاتورتون برچسب های رنگی تهیه کنید

یادتون میاد قبلا موقع مدرسه کتاب ها رو جلد میکردیم و در این بین یه سری دفترهاشون رو هم جلد میکردن و برای این منظور از جلدهای رنگی و زیبا استفاده میکردن که طرح های مختلفی داشتن و آدم با دیدنشون هی دلش میخواست تو دفترش مشق بنویسه پس چرا رادیاتور رو جلد نکنیم! در اصل یکی از بی دردسرترین راه ها برای تزیین رادیاتور کمک گرفتن از برچسب های طرح دار برای اون هاست که حکم جلد کردن رو دارن.

توی این ایده هم بسیار مهمه که شما بتونید یه طرح خاص که به سبک دکوراسیون کلی خونتون میاد رو پیدا کنید که خب با تنوع موجود در بازار هم این کار براتون سخت نیست چون هم رنگ های متنوع دارن و هم طرح های جالب و جذاب. پس با یه هزینه ی کم یه تغییر بزرگ ایجاد کنید.

تزیین رادیاتور

برای تزیین شوفاژ برای اون کاور تهیه کنید

در بیشتر اوقات رادیاتورها رو زیر پنجره نصب میکنن و خیلی ها تنها ایده ای که برای پوشوندن اون ها دارن نصب کردن پرده های بلند هست که خب این هم یه ایده هست ولی به نظرتون دیگه چه راه هایی برای زیباسازی رادیاتورتون میتونید انجام بدید؟

خب یکی دیگه از راه ها استفاده از کاور شوفاژ هست که بهتون نشون میده اگر بخواهید خلاقیت به خرج بدید و برا این منظور ایده پردازی داشته باشید دستتون باز خواهد بود طوری که با دیدن زیبایی که بعد از پیاده سازی این ایده میبینید به خودتون دست مریزاد بگید.

تزیین رادیاتور

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها