|

جدیدترین مبلمان 1403 / چهاردنگه مبلای انبارشو میفروشه این مدلای جذابو قایم میکنه

اگر دلتون میخواد تا مبلمانی ترند داشه باشید و به فضای خونتون زیبایی رو به همراه بروزرسانی دعوت کنید، پس حتما با این مطلب همراه بشید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- شیک بودن یه خونه به ظاهر لوازم و همچنین سبک چیدمانی هستش که برای در نظر گرفته میشه. بی شک هر یک از این دو مورد انجام نشه فضای خونه زیبایی خودش رو نداره و انتخاب هر دو گزینه هم برمیگرده به سبک سلیقه افراد که خب با هم متفاوته. مثلا یکی مینیمال دست داره و دیگری شلوغ و تجملاتی. یکی میخواد قدم به قدم خونش وسیله باشه و دیگری سادگی و خلوت بودن رو دوست داره. یه خانواده عاشق رنگ های شارپ و شاد هستند و دیگر خانواده خنثی ها و نود ها مورد پسند شونه. 

اما جدا از همه اینها، مبلمان بخش اصلی هر خونه ای محسوب میشه که باقی لوازم رو حول محور خودش میچینه. البته که یادمون نره خود مبلمان هم حول محور تلویزیون چیدمان میشه و در نهایت دیزاین فضا دست به دست هم داده و دکوراسیون رو تشکیل میدن. مبلمان انواع بسیار مختلفی دارند که در زمان خرید، اغلب افراد دچار سردرگمی میشن و از اون مهمتر نمیدونن کدوم مدل جدید تریه و کدوم قدیمی شده. اما نگران نباشید چرا که در این مطلب قراره با انواع بروزترین مبلمان آشنا بشیم و چیدمانی مدرن و زیبا داشته باشیم. پس با ما همراه باشید.

جدید ترین مبلمان

مبلمان راحتی شیک و مدرن رو اینجوری انتخاب کن

بی شک مبلمان راحتی یکی از شیک ترین سبک های مبل محسوب میشه که طرفداران بسیاری داره. در واقع راحتی و مدرن بودن این مبلمان باعث میشه تا به نسبت مدل های استیل و کلاسیک مورد توجه قرار بگیره و دوست داشته بشه. اما اونچه که اهمیت داره اینه که یک مبل شیک بادی به علاوه زیبایی که داره، حس راحت بودن و البته آرامش ور هم انتقال بده. پس زمانی که قراره برید واسه خرید مبلمان، حتما تستش کنید و راحتی که داره یا نداره رو بسنجید. یادتون نره که فقط به زیبایی و با کلاس بودن مبل اکتفا نکنید چرا که قراره یه عمر بر روی اون مبل بنشینید و محل استراحتتون بشه.

جدید ترین مبلمان

مبل سلطنتی جذاب و پر زرق و برق

همیشه مبلمان استیل و سلطنتی از لوکس ترین و تجملاتی ترین سبک مبل بوده اند که خب برای خونه های دارای پذیرایی بزرگ استفاده میشن. در اینجا با مبل سلطنتی آشنا میشیم که برخلاف مبل راحتی ، یه حالت مجلسی و نمایی جذاب داره. اگر از طرفداران دکوراسیون اشرافی و مجلل هستید که زرق و برقش دمار از روزگار ادمها در میاره، بدونید که باید برید سراغ مبل استیل چرا که این ها ویژگی های مبلمان استیل می باشد! در ادامه مشاهده می کنید مبلمان استیل رو که زیبایی شون واقعا چشمگیره.

جدید ترین مبلمان

مبلمان کلاسیک لوکس و ابهت دار، واسه جهیزیه عالیه

مبل کلاسیک از دست مبل های شیک و جذابی محسوب میشه که تو این چند سال اخیر خیلی مورد توجه قرار گرفته و ترند شده. این سبک از مبل بیشتر برای جهیزیه عروس خریداری میشه چرا که امروزه خونه ها خیلی نقلی شدن و خب اگه یه عروس خانومی دلش بخواد مبلش هم راحت باشه و هم ظاهری لوکس داشته باشه، بی شک مبلمان کلاسیک رو انتخاب میکنه چرا که دقیقا این دو مورد ویژگی بارز مبل کلاسیک هستش. در واقع میشه گفت مبلمان کلاسیک یه ترکیبیه جذابه که خصوصیات خوب هر دو سبک مبل و به خودش گرفته و اینجوری شده یه دست مبل گذاشتین، ولبی خونتون شیک و لوکس هم دیده میشه.

جدید ترین مبلمان

مبل ال دلبر و همه جا جاشو

مبلمان تخت خواب شو بروز شده ترین سبک مبلمان محسوب میشه که هم به شکل عقب کرد دارن و هم چرخشی میتونن تغییر کنند. از طرفی هم مبلمان ال و تخت خواب شو میتونن به شدت واسه فضاهای کوچیکتر کاربردی باشند. جالبه ک بدونید این مبلمان در مقایسه با دیگر مبل ها فضای کمتری رو اشغال می کنند در حالی که فضای بیشتری رو برای نشستن ما دارند. جهت خرید مبلمان ال بهتره که حتما به پارچه آن دقت کنید تا نمای بهم ریخته و شلخته نداشته باشه.

جدید ترین مبلمان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها