|

چیدمان شیک آبی درباری / خانه ای شگفت‌انگیز و رویایی با مبلمان ابهت دار و زیبا

دکوراسیون ها انواع مختلفی دارند که اینبا رفتیم سراغ یکی از با ابهت تریناشون و با دکور آبی درباری آشنا شدیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-بی شک سبک دکوراسیون منزل تجلی گر شخصیت و سلیقه افراد اون خونست. همونطور که استایل و طرز لباس پوشیدن و البته نحوه صحبت کردن ما، نشونه درونیت ماست، اینکه دیزاین خونمون چه شکلیه هم نشونه ای از ماهیت ما و سبک زندگیمون هست. یکسری از افراد هستن که شیفته لایف استایل تجملاتی و ابهت دار هستند که خب پیشنهاد ما به این دست از افراد انتخاب دکوراسیون آبی درباری می باشد. چرا که این سبک در واقع الهامی از کاخ‌ های باشکوه و اقامتگاه‌ های اشرافی هستش و فضایی چشمگیر و لوکس برای شما خواهد ساخت. دکوراسیون آبی درباری یک طراحی زیبا و متناسب با محیط آبی و احساس آرامش و صلح هستش که احساسی از دریا و اقیانوس رو به شما القا میکنه و حسی بی نظیر تزریق خواهد کرد. از طرفی هم انتخاب رنگ آبی برای دکوراسیون اتاق خواب میتونه به شما احساسی از تازگی، آرامش هدیه بده که همه اینها واقعیته چرا که رنگ تاثیری مستقیم بر ذهن انسان داره. اگر از علاقمندان این سبک هستید، در ادامه با ما همراه باشید.

دکوراسیون شیک آبی درباری

با این رنگ تو دیزاین خونه یاد دریا میفتی!

همونطور که بالاتر هم گفتیم این رنگ ما رو یاد اقیانوس میندازه. در واقع استفاده از تزئینات و عناصری که به دریا و اقیانوس اشاره میکنن، میتونن به دکوراسیون منزل شما زیبایی و شخصیتی دوچندان بخشند همراه با یه خاص بودنی که تو هر خونه ای نمی بینید. مثلا میتونید از دکوراسیونی که مرتبط با دریاچه و ساحل هستند مثل عروسک‌ های ماهی، صدف‌ ها، بن‌ های شنی و تصاویر کشتی‌ها و موج‌ها استفاده نمایید و هر کدوم رو به شکلی خلاقانه در خونه جای دهید. مثلا تابلویی که تصویر دریای خروشان داره! واقعا هیجان انگیز و لوکسه. همچنین، تصویرسازی عناصری مثل ماهی، دریاکره‌ ها و میگوها در الگوها و پارچه‌ ها هم میتونن زیبایی شگفت انگیزی به فضا بدن.

دکوراسیون شیک آبی درباری

دکوراسیون شیک آبی درباری

تزئینات دریایی و اکسسوری های جذاب

به علاوه اینکه تو خونه میشه از اکسسوری های مختلفی استفاده کرد و با استفاده از اونها به خونه دیتیل بخشید. اضافه کردن تزییناتی همچون مدل هیا قایقی و یا قایقرانی، بندانه ها و نماها شناور میتونن به دکوراسیون جذاب شما، جذابیت و شخصیتی بیشتر ببخشند. از طرفی هم میتونید از آباژور ها و لوازم روشنایی که شکل های مرتبط با دریا دارند استفاده نمود و یه فضای خواب نورپردازی شده ساخت. البته که این قسمت مربوط میشه به اتاق خواب.

دکوراسیون شیک آبی درباری

عناصر طبیعی و واسه دکوراسیون درباری فراموش نکن 

شما میتونید برای دیزان خونتون از عناصر طبیعی به مانند چوب، سنگ، میخک ها استفاده کرده و به دکوراسیون آبی درباری خود زیبایی منحصر به فردی بخشید. میشه که میز و صندلی های چوبی با رنگ آبی، سنگ های دریایی جهت تزیینات دیواری و یا زمینه سنگی استفاده کنید.

دکوراسیون شیک آبی درباری

پارچه‌ ها و پرده‌ ها

پارچه ها در دکوراسیون منزل اهمیت بسیار بالایی دارند. پارچه ها و پرده هایی که الگو و طرح هایی مرتبط با دریا و رنگ آبی دارند. اینجوری تنوع هم خیلی زیاده و به راحتی میتونید اونچه که دلتون میخواد رو به عنوان دکوراسیون درباری ایجا کنید. مثلا اینکه بیاید از پرده هایی با طرح موج و صدف و ماهی ها برای اتاق خواب استفاده نمایید تا یه فضای جذاب و پر انرژی داشته باشید.

دکوراسیون شیک آبی درباری

دکوراسیون شیک آبی درباری

دکوراسیون آبی درباری میتونه صلح و آرامش رو به فضای شما بخشه و یه حس انتزاعی از دریا و اقیانوس القا کنه. با استفاده از عناصر دریایی، تزئینات مرتبط و ترکیب رنگ‌ های آبی، میتونید یه اتاق خواب زیبا و آروم خلق کنید که در اون احساسی از ارتباط با طبیعت و دریا رو هم تجربه کرده اید.

دکوراسیون شیک آبی درباری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها