|

گرانترین عروسی سال برپا شد

میهمانی پر ستاره عمر کمانی و نادا کمانی/ یک پیشنهاد ازدواج افسانه‌ای و 4 شب عروسی

پس از این پیشنهاد افسانه‌ای و ماه‌ها برنامه‌ریزی، آخر هفته بزرگ و عروسی عمر کمانی و نادا کمانی بالاخره رسید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در آگوست 2021 سالن اپرای مونت کارلو شاهد پیشنهاد یک ازدواج افسانه‌ای بود! عمر کمانی تاجر میلیاردر 36 ساله و کارآفرین سه سال پیش تصمیم گرفت از نادا کمانی خواستگاری کند. به همین مناسبت نیز سالن اپرای مونت کارلو را رزرو کرده و آن را با هزاران شاخه گل رز سفید و شمع اراسته کرده و در نهایت حین نواخته شدن اپرای «زیبایی و هیولا» توسط یک ارکستر روی یک زانو نشست.

47

پس از این پیشنهاد افسانه‌ای و ماه‌ها برنامه‌ریزی، آخر هفته بزرگ عمر کمانی و نادا کمانی بالاخره رسید! این زوج در تعطیلات آخر هفته با یک عروسی پر زرق و برق چند فرهنگی در هتل نمادین دو کب-ایدن-روک در جنوب فرانسه ازدواج کردند. این زوج ۲۰ میلیون پوند خرج کردند.

42

عمر کمانی و نادا ادل چه کسانی هستند؟

عمر کمانی یک کارآفرین بریتانیایی با ریشه های چند فرهنگی است. او بنیانگذار برند مد، PrettyLittleThing است. پدربزرگ عمر با صحبت در مورد ریشه های خود به هند و کنیا میرسد که از گجرات به کنیا مهاجرت کرد و سپس در دهه 60 به انگلستان رفت. از آن زمان، خانواده کمانی در خارج از هند زندگی می کنند و عمر با برند مد کوچک خود که اکنون در سراسر جهان شناخته شده است، موقعیت میلیاردی خود را به دست آورد. از سوی دیگر، نادا آدل، بانوی عمر، تبار انگلیسی دارد، اما این مدل در دبی مستقر است.

46 (1)

عروسی ایتالیایی عمر کمانی و نادا آدل

این زوج دو مراسم عروسی داشتند. اولین مراسم یک مراسم به سبک ایتالیایی بود و به دنبال آن، ما شاهد یک عروسی هندی بودیم که در آن نوازندگان دولول و رقصندگان بالیوود حضور داشتند. برای اولین عروسی، نادا یک لباس عروس سفارشی توسط خانه دیور انتخاب کرد. لباس ماریا گرازیا چیوری دارای یک یقه پرنسسی در رنگ سفید بکر و یک تور بلند بود که از لباس عروس معروف گریس کلی الهام گرفته شده است. او ظاهر خود را با حداقل لوازم جانبی و آرایش ترکیب کرد. از سوی دیگر، عمر با لباسی به رنگ مشکی با پیراهن سفید و پاپیون خوش تیپ به نظر می‌رسید.

40 (1)

مهمانان مراسم عروسی عمر کمانی و نادا آدل

عروسی عمر کمانی و نادا آدل واقعاً پر از ستاره بود و مهمانان پر سر و صدایی از سراسر جهان در آن حضور داشتند. بسیاری از افراد مشهور از جمله سوپر مدل، نائومی کمبل، فوتبالیست سابق انگلیس، ریو فردیناند، بازیگر، تسا تامپسون، خواننده، کریستینا میلیان و کمدین، راسل پیترز از تاثیرگذارترین دوستان این زوج بودند. خواننده تحسین شده، آندره آ بوتیچلی نیز در حالی که نادا در راهرو قدم می زد، The Prayer را خواند. بعدها ماریا کری نیز با آهنگ های خوش آهنگ خود حاضران را مسحور خود کرد.

44

45

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها